Scarlett prøver på nr 3 ❤️

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Jøss, hallais! Finnes det dagbøker også? Alt jeg ikke visste om. Men da kan jeg jo bruke dette som min sytebok, slik at ikke alle tror jeg lider av en mental sinnsyk greie inne på prøve forumet :laughing021

Litt om meg:
Jeg er snaaart 28 år, bor utenfor Bergen med samboer på 13 året og 2 jenter (18 og 19 kull).
Vi brukte 3 år med første frøkna vår, mens nr to satt med en gang.
Etter dette, har jeg ikke begynt på prevensjon siden vi tenkte at det ikke var krise at vi ble gravid igjen. I løpet av de snart 4 årene siden sist vellykket svangerskap har jeg hatt flere kjemisk og tidlig sa.. det virker som om noe er galt, men vet ikke hva.. enda!


Situasjonen er nemlig slik at jeg per dags dato er gravid, 4+5 eller 4+6 i dag. Testene øker litt, men jeg har hatt store blødninger med klumper de første dagene ved positiv test. Jeg ønsker å bruke denne dagboken til å dele med dere hvordan reisen videre blir! Akkurat nå krysser vi bare fingrer og tær! :Heartred

Oppdatering 06.11.2023 - PP 5? etter SA
 
Last edited:
Litt av testene så langt!

Jeg går rundt å tenker at jeg ikke er gravid og mest sannsynlig kommer til å miste. Samtidig som jeg har flere symptomer på graviditet :laughing021 jeg lover, dette blir man kokko av!

Symptomer uke 4+5/4+6:
• sinnsykt ømme pupper/nipler
• murringer fra tid til annen
• veldig trøtt og sliten


Nå er jo dette også symptomer på at tante heks er på vei, men enn så lenge så har jeg ikke sett verken tante eller heks.
 

Vedlegg

  • BBDC61B7-0B61-40F4-B52F-ACEB1C18C618.jpeg
    BBDC61B7-0B61-40F4-B52F-ACEB1C18C618.jpeg
    952,9 KB · Visninger: 77
Da fikk jeg rosa på papiret igjen.. etter 2 dager uten! Dette er mer nervepirrende enn noe annet! Tiden går så alt for sakte :sad010 4+6 eller 5+0 i dag..
 
Tenker ikke at det er noe galt med hodet ditt jeg altså, men håper jo veldig for deg at dette går greit! :Heartred Virker helt utrolig slitsomt å stå oppi.
 
Tenker ikke at det er noe galt med hodet ditt jeg altså, men håper jo veldig for deg at dette går greit! :Heartred Virker helt utrolig slitsomt å stå oppi.
Ja, man blir virkelig skrullete av det her.. jeg håper jeg også, men kjenner jeg ikke er særlig optimist! :Heartred :smiley-angelic001
 
Testene dine stiger jo så fint ❤️ håper du får kommet deg til lege snart og at alt er uskyldig ☺️ hadde ikke du blødd tidligere?
 
Testene dine stiger jo så fint ❤️ håper du får kommet deg til lege snart og at alt er uskyldig ☺️ hadde ikke du blødd tidligere?
Jo.. blødde fra 10dpo! Jeg har blødd i alle mine svangerskap, men kun 2 av de har gått bra! Så jeg kjenner at dette er skikkelig skummelt :sad010 :Heartred
 
Jo.. blødde fra 10dpo! Jeg har blødd i alle mine svangerskap, men kun 2 av de har gått bra! Så jeg kjenner at dette er skikkelig skummelt :sad010 :Heartred
Samme. Blødd i alle men kun 1 som gikk bra
 
Så var det over.. igjen.
4+6/5+0, en skikkelig blødning og svakere test.

Jeg er sint, lei meg, skuffa, og jævlig lei hele opplegget. Men samtidig også lettet.
Jeg visste at det kom til å skje, det skjer jo hele tiden. Så hvorfor skulle det være så annerledes denne gangen?

Dette var den siste gangen jeg prøver å bli gravid igjen, for dette orker jeg faktisk ikke igjen. Jeg har to friske barn, og det er jeg glad for :Heartred

Akkurat nå suger livet, men jeg vet det blir bedre om noen dager! Eneste positive denne gangen er at jeg har holdt det for meg selv, jeg har ikke fortalt noe til mannen enda da jeg vet dette hadde knust han. Jeg skal klare meg.
 

Vedlegg

  • 50A49EA0-33A9-4285-9592-B74A0518FE86.jpeg
    50A49EA0-33A9-4285-9592-B74A0518FE86.jpeg
    715,2 KB · Visninger: 64
Åh så lei meg jeg er på dine vegne, men samtidig så godt at du endelig ser slutten av dette tullet.
 
Åneei, var ikke den veien vi ønsket det gikk:confused: Veldig lei meg for det❤️
 
Så var det over.. igjen.
4+6/5+0, en skikkelig blødning og svakere test.

Jeg er sint, lei meg, skuffa, og jævlig lei hele opplegget. Men samtidig også lettet.
Jeg visste at det kom til å skje, det skjer jo hele tiden. Så hvorfor skulle det være så annerledes denne gangen?

Dette var den siste gangen jeg prøver å bli gravid igjen, for dette orker jeg faktisk ikke igjen. Jeg har to friske barn, og det er jeg glad for :Heartred

Akkurat nå suger livet, men jeg vet det blir bedre om noen dager! Eneste positive denne gangen er at jeg har holdt det for meg selv, jeg har ikke fortalt noe til mannen enda da jeg vet dette hadde knust han. Jeg skal klare meg.
Føler med deg. <3

Men... siste gang? Hadde dere ikke tenkt å sjekke om noe eventuelt var galt? Ref. gårsdagens innlegg. Kan være greit å finne ut av kroppens krumspring uansett hva dere bestemmer dere for.
 
Føler med deg. <3

Men... siste gang? Hadde dere ikke tenkt å sjekke om noe eventuelt var galt? Ref. gårsdagens innlegg. Kan være greit å finne ut av kroppens krumspring uansett hva dere bestemmer dere for.
Joda, men jeg vet ikke om jeg orker.. vi har vert på utredning tidligere uten at de fant noe galt. Men selvsagt, kan jo være greit å få det sjekket…
 
Heldigvis ingen smerter, og det virker som om kroppen ordner opp selv! Er det noen som har opplevd å måtte ha utskrapning så tidlig? Eller gjelder det kun ved senere tidspunkt? Sånn at jeg slipper å bekymre meg for det også :gen014
 
Skal også ta min siste digital, håper å se 1-2 i dag!
Haha, rart hvordan man håper på økende tester til og plutselig ønsker å se svake streker! :laughing002
 
Heldigvis ingen smerter, og det virker som om kroppen ordner opp selv! Er det noen som har opplevd å måtte ha utskrapning så tidlig? Eller gjelder det kun ved senere tidspunkt? Sånn at jeg slipper å bekymre meg for det også :gen014
Jeg :smiley-angelic006
 
Back
Topp