Scarlett prøver på nr 3 ❤️

3dpo
Ingen smerter i dag heldigvis! Tiden går også veldig fort om dagen, med mye jobb og barn :hilarious: aner ikke når jeg skal teste, men ryker vel på den første testen 8-9 dpo :woot:
 
Forresten så ønsker jeg å gi bort min clearblue fertilitetsmonitor! Send meg gjerne en pm så skal jeg få sendt den til deg, jeg bruker ikke den lenger :Heartpink
 
4 dpo
Så langt ingen symptomer på noe som helst. Aner ikke om det er et dårlig eller bra tegn :hilarious:
 
5 dpo
Fremdeles ingen symptomer, ikke på graviditet eller mensen. Er jo enda kjempe tidlig. Første test ryker 8 dpo :happy093.
 
6 dpo
Stolt av meg selv som ikke har gått på noen testesmeller enda! Men har jo ingen symptomer heller så føler det ikke er noe poeng i å teste. Men kjenner jo meg selv rett, så ryker sikkert på en smell snart :hilarious: :hilarious:
 
Når tenker du å starte testinga? :)
 
7 dpo
oooog selvsagt blenda test :hilarious: bekymrer meg litt over at jeg ikke har NOEN symptomer i det hele tatt på noen ting.. jaja, fremdeles tidlig :notworthy
 
8 dpo
Vel, blenda hvit test i dag og :hilarious: Men jeg har ikke gitt opp håpet helt enda!

Jeg drømmer mye på natt, men det har visst jeg gjort HVER ENESTE gang i dpo land.. har i går kveld og i dag hatt litt murringer så jeg håper virkelig ikke at det er tanta som er på tur..
 

Vedlegg

  • 218A15B3-7806-4101-8B88-065BAF575B1D.jpeg
    218A15B3-7806-4101-8B88-065BAF575B1D.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 36
Litt tanker i kveld..
Har i dag hatt en smule angst for å være gravid, vil jo selvsagt være det men skrekken for å miste igjen er enda større enn tidligere. Livredd for å måtte gå igjennom det samme enda en gang.. Tenker at det er helt greit om testen ikke blir positiv denne gangen, selv om jeg håper. Da får jeg en bekymringsfri sommer og kan bare slappe av uten å tenke på prøvingen.

Merker at når man mister så mange ganger, så blir nesten frykten for å være gravid enda verre enn å ikke være gravid. og det er så sinnsykt kjipt :crybaby2
 
Last edited:
Kjenner på det selv også, er livredd for å bli gravid igjen bare for å miste nok en gang o_O
 
Kjenner på det selv også, er livredd for å bli gravid igjen bare for å miste nok en gang o_O
Uff, det er så fælt å ha det sånn :arghh: Jeg håper vi slipper å miste flere ganger….
 
9dpo
Helt blenda hvit test! Da er i hvertfall sjansene for positiv test betraktelig mindre. Så jeg regner med tr kommer som bestilt om noen dager :) Fremdeles ingen symptomer, litt vondt i magen kanskje men det er nok bare tr:hilarious:
 

Vedlegg

  • 90052261-82A9-4366-822C-0DF7369D1988.jpeg
    90052261-82A9-4366-822C-0DF7369D1988.jpeg
    1.008,2 KB · Visninger: 27
Last edited:
Tok en test etter jobb i dag etter og ha holdt meg siden 06 i dag tidlig. Jeg syns jeg så en meeeega svak strek, så tok en til 20 min etterpå som var blank! :hilarious: Måååå nesten bare ta en test til i kveld! Bare for å dobbeltsjekke!
 
Tok en test etter jobb i dag etter og ha holdt meg siden 06 i dag tidlig. Jeg syns jeg så en meeeega svak strek, så tok en til 20 min etterpå som var blank! :hilarious: Måååå nesten bare ta en test til i kveld! Bare for å dobbeltsjekke!

Spennende! Heier på streken❤️
 
Var nok bare en lurestrek. Absolutt ikke antydning til strek en gang nå. holdt meg i noen timer.. Jaja det var spennende i nøyaktig 3 timer :laughing001
 
Nada strek 9/10 dpo. Jeg mener 10 dpo og Flo mener 9.. men uansett! Ikke antydning til strek en gang, så jeg anser meg selv som ferdig med denne pp :hilarious:
 

Vedlegg

  • 1F2CAABB-2BC3-4830-9123-C8040E0CE58C.jpeg
    1F2CAABB-2BC3-4830-9123-C8040E0CE58C.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 30
9/10 dpo
Aner ikke hvilken av de som er rett! Men uansett, i dag har jeg helt syke menssmerter.. så nå venter jeg bare på å begynne spottingen.. uansett fornøyd med denne syklusen, forrige begynte jo spottingen allerede 7-8 dpo. Så jeg sier meg fornøyd med at kroppen begynner å bli normal igjen etter SA!
 
Back
Topp