Sarahs lykketråd.....ruger

ORIGINAL: Ida82

Jeg skal krysse fingra for deg masse, og håpe det kan hjelpe[;)] Du er sterk som klarer å gå på an igjen så raskt[:)] For ja, det er ganske tungt dette. Håper du slipper overstimulering!! Jeg hadde sikkert hatt bedre inntrykk av dette hadde det ikke vært for den overstimuleringen[;)] Men det er VIRKELIG verdt det[:)]

LYKKE TIL!!!!!!!!

 
Denne nedreguleringen er ganske fæl syns jeg.....Jeg har gått med vondt i hodet siste 10 dagene.....Og det har virkelig presset på der....Har hatt noen dager med intens kvalme...lå en natt våken, med bøtta i hånda....uff jeg håper det blir noe ut av dette forsøket....og evt lenge igjen til spraying............
 
Ikke skal man bare betale masse penger for medisiner...men man skal gå rundt med hetetokter og hodepine i flere uker........og i tillegg er det 33% sjanse for graviditet......
 
Fy søren hva man skal gå gjennom.......
 
Da er det bare 1 dag igjen til oppstart.....nå skal det begynne å modnes her.....håper jeg [:D]
 
Livet er deilig...trøtt, kvalm, trøtt, hodepine.....hodepine.....kvalm.....[:-]  Det ordner seg vel til slutt....
 
ORIGINAL: Sarah78

ORIGINAL: Ida82

Jeg skal krysse fingra for deg masse, og håpe det kan hjelpe[;)] Du er sterk som klarer å gå på an igjen så raskt[:)] For ja, det er ganske tungt dette. Håper du slipper overstimulering!! Jeg hadde sikkert hatt bedre inntrykk av dette hadde det ikke vært for den overstimuleringen[;)] Men det er VIRKELIG verdt det[:)]

LYKKE TIL!!!!!!!!


Denne nedreguleringen er ganske fæl syns jeg.....Jeg har gått med vondt i hodet siste 10 dagene.....Og det har virkelig presset på der....Har hatt noen dager med intens kvalme...lå en natt våken, med bøtta i hånda....uff jeg håper det blir noe ut av dette forsøket....og evt lenge igjen til spraying............

Ikke skal man bare betale masse penger for medisiner...men man skal gå rundt med hetetokter og hodepine i flere uker........og i tillegg er det 33% sjanse for graviditet......

Fy søren hva man skal gå gjennom.......

 
Off ja kjenner meg igjen[:D] Hadde masse vondt i hodet...
 
Jeg håper virkelig du blir gravid denne gangen!!! Er du i porsgrunn??? For der er det jo en statistikk som sier at 7 av 10 ender opp gravide der[:)] OG du bli nok også en av dem[;)]
 
Idag ble første sprøyte satt....hehe alt lå klart på nattbordet og da klokka ringte kl 07 idag .....[:D] grep jeg fatt i pennen............ SÅ trøtt...og flaks at jeg traff meg selv og ikke mannen min....(stakk i mørket jeg)
 
Kjære egg....håper dere er flere denne gangen....bli store og fine....
 
Eggene kommer til å vokse denne gangen Sarah!!! [:)][:)]
 
Men du, skylde på meg med den gamelrosa trykkeren??? Gud kor frekt [8D][8D] 
 
Da er vi i gang da sarah[:D]
Første stikk er tatt.
 
Ikke lenge igjen nå før vi er rugere igjen[:)]
 
Gruer og gleder meg....
 
Når skal du på UL???? Kanskje vi treffes, hehe....
 
 
Hei sarah78! Vil bare ønske deg lykke til:-) skal krysse fingre.
Jeg er selv på dag 8 med nesespray. Hvilken bruker du? Går bivirkninger vekk når man starter med sprøyter el har du opplevd at det blir verre? Jeg skal spraye i sprøyteperioden også.
 
klem og gode tanker
 
Så flott at du er i gang igjen!! Riktig lykke til- denne gangen klaffer det! Klem [:)]
 
Håper alt går bra med deg Sarah[:)]
For meg har det vært uten store problemer så langt. Bare litt hodepine som jeg lett kan leve med.....
Merker du noe til Puregon???????
Er så glad for at jeg ikke har de intense smertene i magen som jeg hadde sist.
Dette blir SÅ spennende!
Jeg krysser fingrende for oss begge
 
Mange klemmer fra Kate
 
 
Lykke til, skal krysse fingrene mine for deg[:)]
 
Vil ønske deg masse lykke til! Denne gangen skal det gå bra!
 
Ja da er denne dagen over, og sprøyte nr 5 er satt idag......jeg lider noe veldig for tiden.....Hodepinen tar livet av meg snart.....Puregonen har satt sine spor den også......Idag fikk jeg noen .%¤&/()(&/ smerter i eggstokkene.......som vedvarte i ca 30-40 minutter......Det var så sinnsykt vondt at jeg nesten var på vei til legevakta.......det føltes absolutt ikke bra ut......Hadde ikke sånn smerter sist.....
 
Uff jeg er sliten og lei av disse hormonene nå......syns synd på meg selv......Hvor mye skal man lide for å bli mamma.....[:(]
 
Huff føler med deg :( selv sliter jeg bare av nesesprayen. Når startet du med sprøyter? Jeg har gått 12 dager m spray nå... må jeg vente lenge før jeg starter med sprøyter da? Skal til ultralyd på onsdag[:)]
 
ORIGINAL: SB76

Huff føler med deg :( selv sliter jeg bare av nesesprayen. Når startet du med sprøyter? Jeg har gått 12 dager m spray nå... må jeg vente lenge før jeg starter med sprøyter da? Skal til ultralyd på onsdag[:)]

 
Jeg tror opplegget varierer fra sykehus til sykehus......jeg begynte med spray 24 mars.....og oppstart med sprøyter 11 april
 
[:)]Hei på deg,Sarah[:)]
Ville bare ønske deg masse lykke til jeg[:D][:D]
Jeg er selv i gang med mitt 1 forsøk og har sprayet i 10 dager i morgen og begynner å stikke 25 april..
Det skal ikke være lett dette her tydeligvis[:'(]

Denne gangen klaffer det sikkert for deg, krysser fingrene for deg[:D][:D][:D]
 
igrunn ganske rart hvor fort tiden har gått........Jeg har sprayet i over 3 uker.....Håper alle bivirkningene gir noe bra resultat denne gangen........Jeg håper jeg får noen egg , for å ha hodepine i 3 uker....[;)]
 
I helgen har jeg kosa meg masse med babiser....Det er så befriende følelse å bli oppriktig glad av å holde en baby (som ikke er min egen) ......ikke føle noe bitterhet over at det tar vinter og vår med meg selv.....
 
Jeg setter utrolig stor pris på at jeg får ta del i stell og sånn....betyr masse for meg.  Dette høres kanskje merkelig ut......[:)]
Jeg blir glad for å få lov til skifte bleier på babisene.....syns det er så koselig stelle med dem.....
 
ORIGINAL: SB76

takk for svar:-) hvor lenge skal du ta sprøyter da?

 
Synarela oppstart 24 mars, spraye hver dag frem til 20 april
Puregon oppstart 11 april, ta sprøyter hver dag frem til 20 april
 
20 april er det ultralyd, og jeg får da evt et klar signal for uttak påfølgende mandag 23 april
 
Jeg sitter her klar med eggløsn sprøyta mi jeg  [:D]
 
Back
Topp