Sarahs lykketråd.....ruger

Det er ganske mange som sliter........ta en titt på barn i magen.....
Jeg burde kanskje flytte meg dit istedet....[8|]
 
ORIGINAL: Sarah78

Det er ganske mange som sliter........ta en titt på barn i magen.....
Jeg burde kanskje flytte meg dit istedet....[8|]

NEEEEIII!! Du må ikke gå fra meg!!!
 
hehe nå har jeg sittet og lest igjennom hele tråden min.....den har blitt lang.....
 
Jeg skal skrive på den til jeg har fått en spire.....så jeg håper lagringskapasiteten er stor her.......
 
Jeg har kommet frem til at det er utrolig mange flotte jenter her.....virkelig!!!!
 
Stå på alle sammen....
 
Forhåpentligvis så trenger ikke denne tråden så stor lagringsplass[;)] For d blir jo gravid på neste prøverørs forsøk[;)]
 
Dag 8 med spray....og jeg merker tålmodigheten min er borte....alt og alle irriterer meg for den minste ting....uff jeg får dra på en øde øy noen uker......jeg kan ikke si noe heller...ingen vet om at jeg sprayer.....så jeg må holde meg i skinnet......
 
Det er forresten litt deilig å se tickeren telle nedover......[:)]
 
Er så kjekt når tickeren går mot noe positivt [:)][:)] Håper det går for deg denne gangen Sarah78! [:)][:)] Klem
 
ORIGINAL: Dunn

Er så kjekt når tickeren går mot noe positivt [:)][:)] Håper det går for deg denne gangen Sarah78! [:)][:)] Klem

 
Takker for all støtte...
 
Bare hyggelig! [:)]
 
Idag har jeg levert resepten på apoteket.....hente ampullene med Puregon.....og EL sprøyta....7000kr....
[;)]
 
Enda en dag er over og en dag nærmere oppstart av eggmodn sprøytene....... Håper virkelig det er noen folikler der inne som vil vokse seg store og at det kommer noe gode egg ut av dette.....
Sprayen taes fortsatt 2 ganger om dagen, og jeg blir uvel av den....HODEPINE HODEPINE HODEPINE
Håper virkelig at jeg får et bedre resultat  denne gangen.... Man skal virkelig slite for å bli gravid....Jeg prøver å holde hode oppe og ikke gi opp.....
 
Når jeg tenker på alle hindringene jeg skal over i løpet av en sånn runde.....jises dette er tøft!!!
 
Uff jeg er sutrete idag....
 
 
 
Idag var jeg på apoteket og hentet ut resepten på Puregon og Ovitrelle. 
6911kr.....sjing sjing.........
 
WOW!!! Det var dyrt ja.. får du noe av det igjen???
 
ORIGINAL: Dunn

WOW!!! Det var dyrt ja.. får du noe av det igjen???

 
Jeg må dekke alt opptil 15000 i medisiner
 
Men husk Sarah!! Det er verdt det når det lille nurket ligger i armene dine.. og sover såå søtt!  Heier på deg!! [:)][:)]
 
Ja vi må betale godt for å kunne bli gravide.....
Mens andre blir gravide bare de rister i andre sine underbokser, hehe.
Urettferdig å tenke på, vi kan jo ikke noe for at vi må ha prøverørs hjelp.
 
Men det er heldigvis verdt alt sammen bare spiren vil sitte Sarah[:)][:D][;)]
 
Masse lykke til videre!
 
ORIGINAL: kate

Ja vi må betale godt for å kunne bli gravide.....
Mens andre blir gravide bare de rister i andre sine underbokser, hehe.
Urettferdig å tenke på, vi kan jo ikke noe for at vi må ha prøverørs hjelp.

Men det er heldigvis verdt alt sammen bare spiren vil sitte Sarah[:)][:D][;)]

Masse lykke til videre!

 
 
VI TO ER NESTE MANN UT.....NÅ HAR VI VENTET LENGE NOK I DENNE KØEN....
 
ORIGINAL: Sarah78

ORIGINAL: kate

Ja vi må betale godt for å kunne bli gravide.....
Mens andre blir gravide bare de rister i andre sine underbokser, hehe.
Urettferdig å tenke på, vi kan jo ikke noe for at vi må ha prøverørs hjelp.

Men det er heldigvis verdt alt sammen bare spiren vil sitte Sarah[:)][:D][;)]

Masse lykke til videre!



VI TO ER NESTE MANN UT.....NÅ HAR VI VENTET LENGE NOK I DENNE KØEN....

 
håpe virkeli dåkker bi di neste.
stille mæ gladeli i kø bak dåkk[;)]
 
Da nærmer det seg oppstart med Puregon.....da går sikkert dagene raskere...håper jeg [:D]

Jeg satt og leste litt på NAV og refusjon av reiseutgifter, ved bruk av fritt sykehus valg...
Har telt over antall besøk jeg hadde forrige forsøk i Porsgrunn......12 ganger var jeg der....

12 x 36 mil (360km) = 4320 km x 2kr/km = 8640 kr.

Noen som har greie på dette med reisegodtgjørelse?
 
Jeg skal krysse fingra for deg masse, og håpe det kan hjelpe[;)] Du er sterk som klarer å gå på an igjen så raskt[:)] For ja, det er ganske tungt dette. Håper du slipper overstimulering!! Jeg hadde sikkert hatt bedre inntrykk av dette hadde det ikke vært for den overstimuleringen[;)] Men det er VIRKELIG verdt det[:)]
 
LYKKE TIL!!!!!!!!
 
Back
Topp