Sarahs lykketråd.....ruger

HOHO, jeg får nesten kick av å se på tickeren min idag.....2 dager til ultralyd.........
 
Lykke til[:)]
 
Det er ikke lenge!
 
Krysser fingrene!
 
Og så er du her inne, sammen med oss andre...
 
Da blir det lettere å følge med deg, så du ikke blir borte i alle de andre trådene :)
 
Jeg venter spent på hvordan det går fremover. VELDIG spent!
 
ORIGINAL: Lykkeliten87

Lykke til Sarah! Krysser fingrene for deg[:D]

 
 
Hei Sarah. har akkurat lest gjennom heile tråen din. har både smilt og grått en skvett eller 10. men husk at i motbakke går det oppover.
kjenne mæ igen i frustrasjonan dine. vi prøve åsså, men ingen spire har fløtta inn ennu. har EL den 23april ca. Håpe spirene vårres feste sæ denna gangen.[:D]
krysse alt som kan kryssen
 
STOR lykke til klem fra trine
 
 
ORIGINAL: smurfine_87

Hei Sarah. har akkurat lest gjennom heile tråen din. har både smilt og grått en skvett eller 10. men husk at i motbakke går det oppover.
kjenne mæ igen i frustrasjonan dine. vi prøve åsså, men ingen spire har fløtta inn ennu. har EL den 23april ca. Håpe spirene vårres feste sæ denna gangen.[:D]
krysse alt som kan kryssen

STOR lykke til klem fra trine


 
Takk for det
 
håper alt går bra denne gangen, du fortjener det absolutt. Beundrer deg for motet ditt.
vi fikk ei lita jenta i aug 06, men møsta ho i des.06. så vi har bare prøvd i 4mnd. men man blir så psykisk nedbrutt før hver mnd testen e neg.
Stå på og ikkje je opp, spiren kommer når den e klar før d. [:)]
Blir spennanes å følge med videre. sende dæ MASSE babystøv som skal sørge før at det blir mange folikler.
 
Kjempe klem[:D]
 
da er jeg ruger.......
 
Krysser fingrene for deg.
 
hei ja jeg ønsker deg lykke til med rugingen og håper det er noen skikkelig gull egg.
blir en spennende tid fremover nå.
 
Krysser fingrene for deg,sarah [:)]
 
Så gledelig!!!!!
 
Det var velfortjent!
 
Back
Topp