Sarahs lykketråd.....ruger

Sarah78

Elsker forumet
Når tenker jeg å sette strek over alt som er gjort til nå.....herregud så mange sykluser jeg har snublet emg igjennom og blitt skuffet hver eneste gang....

Nå begynner jeg ved friskt mot og aktiv prøving har jeg lagt på hylla....det funker ikke på den vanlige måten allikevel..[&:]

Men vi skal snart til fertilitets klinikken og få hjelp der....det skal bli en befrielse å få denne hjelpen og kanskje få til en spire etterhvert[:)]

Igrunn må jeg si det er utrolig deilig å ikke teste meg ihjel lenger....gud hvor mange tester jeg har kasta i søpla  uten noe hell. Merker at sexlivet har forandret seg, og den pliktsexen er ikke der mer....det var rett og slett grusomt!! Ha sex uten å ha lyst.....

Masse lykke til alle andre prøvere....skal følge med dere [:)]
 
Kan ikke bare mensen komme da.....skal på sykehuset om 1 uke....og jeg skulle så gjerne ha gjort meg ferdig med mensen før jeg kommer dit...
 
[:'(]
 
Uffa meg.... hvorfor skjer dette nå....
Skal til Porsgrunn på torsdag...og mensen burde vært her nå.....
Når jeg endelig har kommet til mål og skal få hjelp....streiker kroppen??[&:]
 
 
 
jeg venter og venter......skal til Porsgrunn torsdag...
 
Mensen er ikke kommet.....hva skjer ???
 
Har nervene tatt helt overhånd??[8|]
 
Hva skal jeg gjøre...?
Jeg må jo bare møte opp til timen...som jeg har ventet i evigheter på.......
 
Ikke får jeg mensen, ikke får jeg positiv test..... æhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Dette har ikke skjedd før....
 
Takker......[:)]
 
Veit ikke om jeg gleder eller gruer meg til jeg skal på sykehuset....
Akkurat nå er alt bare kjipt...[:'(]
 
Ja ja...nok en dag er snart over...og ingen [:@] har kommet...hva skjer med kroppen min for tiden....??
 
Kanskje den vet at jeg skal på tur....og bare spiller meg et puss.......Som jeg ikke syns er spesielt artig....
 
gaaaaaaaahhhh!!
 
Snart er dagen her....Den jeg har ventet så lenge på....
Forsamtale til IVF / ICSI......jeg dør av spenning.....
 
Håper noen krysser fingrene for meg..[:)]
 
Skal selvfølgelig krysse for deg vet du!![:)]
 
Da har jeg vært til forsamtale og det gikk som smurt det.....
Jeg skal starte opp med hormon sprøyter på dag 2, første mensen etter nyttår!!!
Det er jo igrunn ikke lenge til da....Men hvor er mensen hen nå???  Jeg er ikke GRAVID, for legen gjorde en innvendig UL....... Er på dag 30.....JEG VIL HA MENSEN!!!!!!
 
Skal delta i et prøveprosjekt , så behandlings tiden med hormoner er endel kortere....[:)]  ingenting er bedre enn det.....
 
Er så glad......snart min tur.....
 
Mensen???  juhu.....hvor er du????
 
Komme da.....[:D]
 
Jeg har ei gammal tante...
Som aldri dukker opp....og når jeg vil besøk, så blir det bare stopp!!![:D][:D]
 
Dag 35......ingen mens....
 
 kanskje vi kan lage en tippekonkurranse......
 
Når kommer det noen på besøk...........
 
Jeg tipper 4 desember.........
 
Gaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
 
Mensen ?????????? hva er det...............
 
fader for en syklus......
 
ORIGINAL: Apple

Hei Sarah78!

Det triste innlegget ditt i stad fikk meg til å lete opp tråden din...

Jeg er spent på om du har fått mensen siden sist jeg! [:)]

 
Hei  og takk for at du bryr deg....[:)]
 
Jeg venter fortsatt på mensen, er på dag 46 nå.....jeg har ingen anelse om hva som skjer.
Jeg er ikke gravid....det vet jeg helt sikkert....hatt innvend UL og bl prøver.....+ endel tester...
Mulig jeg har hoppet over en eggløsn.....så har det blitt litt kaos i syklusen.....
 
Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om den biten der....Jeg fokuserer mest på at jeg skal starte opp i januar......skal gjennom mye spennende, tøft og forhåpentligvis noe hyggelig....Blir nok ikke bare dans på roser når hormonkuren entrer kroppen.....
 
Ja  her sitter jeg fortsatt, og venter på mensen.....dag 47 eller noe idag....har kommet litt ut av tellingen jeg nå.....Dette er så grusomt, gå rundt å vente på mensen......jeg må få det for å komme igang med det jeg skal.....[&:]
 
ØNSKER DEG LYKKE TIL
 
ORIGINAL: Apple

Må du få mensen av deg selv før forsøket eller går det an å bruke noe som fremkaller den? (Primolut?)

Får håpe den kommer snart i alle fall!

 
Jeg må nok få den av meg selv..... jeg trodde igår at den var på vei [:)]......fikk vanlige murringer og drit vondt i puppa.....MEN idag kjenner jeg ikke noe![:(] 
Jeg forbinder ikke dette her idet hele tatt med graviditet, for jeg har tatt ultralyd for noen uker siden og blodprøver..... +  CB test for 1 uke siden.....
 
Alt jeg ber om er å få mensen.....er ikke det typisk da......Om man absolutt ikke vil ha mensen, får du den hevet etter deg......
 
Back
Topp