Samboer var utro i natt

En tråd i 'Juli 2020' startet av Lotta915, 21 Jun 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lotta915 Flørter med forumet

Jeg kommer aldri til å gå tett på et annet menneske igjen

2. Lollo85 Andre møte med forumet

Høres helt forferdelig ut! Støtter meg til de andre som har rådet deg til å oppsøke helsestasjonen/fastlege så snart som mulig, også høres det ut som om du bør komme deg vekk fra samboer umiddelbart og ihvertfall holde deg langt unna kniver!! Ikke gjør noe mer i affekt som skader deg selv eller andre!

• Enig Enig x 6
    • Informativ Informativ x 1
  3. Lotta915 Flørter med forumet

Min bolig og min bil heldigvis.

4. Lotta915 Flørter med forumet

Finnes det noe man kan ta for innsovning som gravid? Har ikke sovet stort på en god stund, men vil ikke skade baby.

5. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Ring føden ❤️ ta vare på deg selv

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Mona-B Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

Herregud, jeg er målløs!

Har du fått sovet i natt?

7. Mona-B Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

Ja det er det, men du må nok snakke med lege/jordmor først. Ring føden som nevnt

8. Lotta915 Flørter med forumet

Sovna vel kl 2-3 i natt og da har jeg sovet greit. Våknet nå for å levere det andre barnet i barnehagen. Han reiser til pappa'n sin litt ekstra nå for å slippe det her.

• Liker Liker x 1
  9. Lotta915 Flørter med forumet

Hvor sent kan man bytte fødested? Jeg har valgt fars hjemplass som er litt lengre unna, men kjenner nå at jeg ikke gidder det

10. Lotta915 Flørter med forumet

Maserier av og på, 5 dager i strekk også litt pause. Også det her. Kan dette starte noe fødsel?

11. Augustspire Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Sniker
    Det kan vel det. Stress påvirker kroppen noe sinnsykt... Ring føden og hør

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. AttpåSkatt2018 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Julikulene 2020

Helt til du føder

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Missy95 Elsker forumet Julikulene 2020

Herregud, vet ikke hva jeg skal si. Enig med så mange over her!

Sender en klem og håper det på en eller annen måte ordner seg for deg :Heartred

14. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Ikke nødvendigvis men de kan hjelpe deg mtp evt sovemedisin eller annen veiledning også. Stress på mamma er ikke bra for baby heller

15. Tiriltoppen Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020

Høres ikke ut som en kjernekar det var vits å bruke tid og krefter på i utgangspunktet :bored: æsj!

16. Tiriltoppen Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020

Bare dra dit du vil føde. Når du kommer inn og er i fødsel er det ingen som sender deg ut fordi du ikke i utgangspunktet skulle føde der!

• Enig Enig x 2
  17. Mona-B Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

Det vet jeg dessverre ikke :/ her har jeg ikke mulighet til å velge fødested.

18. Lotta915 Flørter med forumet

Ennå en løgn kom frem. Han skrev melding til meg 05.30 om at han dro fra festen og hjem til faren sin for å sove. Han er helt klar på meldinger og alt. Så fikk jeg vite nå at pappa'n henta han hos henne kl 11-12 i går og han har da sovet der og reist rett hjem hit til meg. Han sov ikke hos pappa'n sin etter fest eller noe. Han sa på tlf at "pappa henter meg nå."
    Dette er så gjennomført.

19. Tiriltoppen Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020

I alle dager..hvor gammel er han egentlig? 19?????

20. Lillegull-14 Glad i forumet Høsthjerter 2017 Sensommerbarna 2016 Julikulene 2020

Dette hadde vært kort prosess for min del. Totalt uaktuelt å tilgi noe sånt som dette. Ja, en skal strekke seg langt når en får barn med noen. Men jeg synes det er enda verre når han går til eksen sin. Dem har en forhistorie... Og i tillegg når kjæresten sitter høygravid hjemme.
    Derimot vil jeg anbefale deg på det sterkeste å holde deg unna kniver og andre farlige gjenstander. Selv om du gjør noe i affekt pga en horribel handling fra han, så vil det aldri komme noe godt ut av dette for din del å bruke vold mot han. Be om tid vekke fra han, be om samtale hos jordmor/familievernkontor, snakk med noen du har ett fortrolig forhold til. Noen som kan støtte deg og bære deg frem mot fødsel og den første tida etter babyen har kommet. Så får du heller ha fokus på det akkurat nå.

• Enig Enig x 7
    • Liker Liker x 1

Del denne siden