Samboer var utro i natt

Etter hva jeg leser igjennom av svarene dine her så tenker jeg at parterapi er fornuftig, og jo før jo bedre. For begge sin del. Så kan man snakke ut i selskap av en tredjepart og kanskje holde temperaturen litt nede.
Dere bør ihvertfall finne ut hvordan det skal gå videre før babyen kommer til verden. Om du kan tilgi han og oppriktig stole på at det ikke skjer igjen, så er jo det veldig bra. Men om du blir hos han kun for å unngå en ny delt omsorg-situasjon, så er jeg redd det kan gå veldig hardt utover pysken og trivselen din etterhvert.
Men snakkes om med samboer må det ihvertfall.

Veldig lei situasjon dette, håper virkelig du/dere finner en løsning på det.
Jeg kommer aldri til å gå tett på et annet menneske igjen
 
Høres helt forferdelig ut! Støtter meg til de andre som har rådet deg til å oppsøke helsestasjonen/fastlege så snart som mulig, også høres det ut som om du bør komme deg vekk fra samboer umiddelbart og ihvertfall holde deg langt unna kniver!! Ikke gjør noe mer i affekt som skader deg selv eller andre!
 
Høres helt forferdelig ut! Støtter meg til de andre som har rådet deg til å oppsøke helsestasjonen/fastlege så snart som mulig, også høres det ut som om du bør komme deg vekk fra samboer umiddelbart og ihvertfall holde deg langt unna kniver!! Ikke gjør noe mer i affekt som skader deg selv eller andre!

Min bolig og min bil heldigvis.
 
Finnes det noe man kan ta for innsovning som gravid? Har ikke sovet stort på en god stund, men vil ikke skade baby.
 
Herregud, jeg er målløs!

Har du fått sovet i natt?
 
Finnes det noe man kan ta for innsovning som gravid? Har ikke sovet stort på en god stund, men vil ikke skade baby.
Ja det er det, men du må nok snakke med lege/jordmor først. Ring føden som nevnt
 
Herregud, vet ikke hva jeg skal si. Enig med så mange over her!

Sender en klem og håper det på en eller annen måte ordner seg for deg :Heartred
 
Akkurat det her var engangs. Men med en eks. Også har han hatt endel fylla tendenser til å elske oppmerksomhet fra andre. Jeg føler at jeg har måttet være med han overalt for at han ikke skal være utro. At jeg må kontrollere han osv
Så jeg er veldig usikker. Han forteller at han gjentatte ganger har vært utsatt for dette så han kom aldri til å gjøre det mot meg.

Høres ikke ut som en kjernekar det var vits å bruke tid og krefter på i utgangspunktet :bored: æsj!
 
Hvor sent kan man bytte fødested? Jeg har valgt fars hjemplass som er litt lengre unna, men kjenner nå at jeg ikke gidder det

Bare dra dit du vil føde. Når du kommer inn og er i fødsel er det ingen som sender deg ut fordi du ikke i utgangspunktet skulle føde der!
 
Hvor sent kan man bytte fødested? Jeg har valgt fars hjemplass som er litt lengre unna, men kjenner nå at jeg ikke gidder det
Det vet jeg dessverre ikke :/ her har jeg ikke mulighet til å velge fødested.
 
Ennå en løgn kom frem. Han skrev melding til meg 05.30 om at han dro fra festen og hjem til faren sin for å sove. Han er helt klar på meldinger og alt. Så fikk jeg vite nå at pappa'n henta han hos henne kl 11-12 i går og han har da sovet der og reist rett hjem hit til meg. Han sov ikke hos pappa'n sin etter fest eller noe. Han sa på tlf at "pappa henter meg nå."
Dette er så gjennomført.
 
Ennå en løgn kom frem. Han skrev melding til meg 05.30 om at han dro fra festen og hjem til faren sin for å sove. Han er helt klar på meldinger og alt. Så fikk jeg vite nå at pappa'n henta han hos henne kl 11-12 i går og han har da sovet der og reist rett hjem hit til meg. Han sov ikke hos pappa'n sin etter fest eller noe. Han sa på tlf at "pappa henter meg nå."
Dette er så gjennomført.

I alle dager..hvor gammel er han egentlig? 19?????
 
Dette hadde vært kort prosess for min del. Totalt uaktuelt å tilgi noe sånt som dette. Ja, en skal strekke seg langt når en får barn med noen. Men jeg synes det er enda verre når han går til eksen sin. Dem har en forhistorie... Og i tillegg når kjæresten sitter høygravid hjemme.
Derimot vil jeg anbefale deg på det sterkeste å holde deg unna kniver og andre farlige gjenstander. Selv om du gjør noe i affekt pga en horribel handling fra han, så vil det aldri komme noe godt ut av dette for din del å bruke vold mot han. Be om tid vekke fra han, be om samtale hos jordmor/familievernkontor, snakk med noen du har ett fortrolig forhold til. Noen som kan støtte deg og bære deg frem mot fødsel og den første tida etter babyen har kommet. Så får du heller ha fokus på det akkurat nå.
 
Back
Topp