Sakte sterkere strek

Idapida89

Blir kjent med forumet
Jeg fikk min 1. Positive fredag 26. April. Etter dette har jeg tatt flere tester for å følge med på framgang. Men jeg synes at streken blir så sakte sterkere. Noen fler som har opplevd dette? Tok en digital 30. April som viste 1-2. Tok HCG blodprøver på mandag, og skal ta nye enten i morgen eller fredag. Er så redd for at også dette svangerskapet skal gå dårlig
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190501-101455_Gallery.jpg
    Screenshot_20190501-101455_Gallery.jpg
    15,1 KB · Visninger: 114
Hcg dobles hver andre dag, så syns at fremgangen er fin jeg :Heartpink krysser alt for at dette skal gå bra :hello2
 
Nå skal det sies at jeg egentlig forventer mens i morgen eller om 2 dager, da jeg pleier å ha sykluser på ca.34 dager. Jeg håper jo det er positivt at de blir mørkere, men er like vel skummelt.
 
Jeg har opplevd det flere ganger. At streken ikke blir sterkere/stagnerer på svak farge/stiger sakte.

Dessverre ikke noen suksesshistorie fra meg, men jeg har googlet meg grønn hver gang og har sett at det finnes suksesshistorier der ute. Det eneste du kan gjøre er å vente og se. Enten fortsetter de og antakeligvis spreeder opp og det går fint, ellers så synker det og kroppen ordner opp.

Krysser fingrene for deg!
 
Jeg har opplevd det flere ganger. At streken ikke blir sterkere/stagnerer på svak farge/stiger sakte.

Dessverre ikke noen suksesshistorie fra meg, men jeg har googlet meg grønn hver gang og har sett at det finnes suksesshistorier der ute. Det eneste du kan gjøre er å vente og se. Enten fortsetter de og antakeligvis spreeder opp og det går fint, ellers så synker det og kroppen ordner opp.

Krysser fingrene for deg!
Ne, man får ikke gjort noe annet enn å vente desverre :bag: bare å smøre seg med masse tålmodighet.
Drømte i natt at jeg kom til å få UL time den 24.mai. Så blir spennende å se hvilken dato jeg får :D
 
Hvis du så vidt har kommet til IKM, så er det kanskje ikke så rart at streken er litt svak enda? Klem til deg. Test igjen om noen dager/ ei uke, så ser du kanskje mer tydelig fremgang.
 
Hvis du så vidt har kommet til IKM, så er det kanskje ikke så rart at streken er litt svak enda? Klem til deg. Test igjen om noen dager/ ei uke, så ser du kanskje mer tydelig fremgang.
Ja, må kanskje tenke litt på det også. Er på dag 32 idag, og testen er positiv. Så da må man prøve å se det positive i det :cat:
 
Idag synes jeg at testen er hakket lysere enn igår :( huff, risiko sport å drive med prøving :smiley-angry017
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190502-105026_Gallery.jpg
    Screenshot_20190502-105026_Gallery.jpg
    7,7 KB · Visninger: 53
Idag synes jeg at testen er hakket lysere enn igår :( huff, risiko sport å drive med prøving :smiley-angry017
Det er ikke lett å se med så små marginer. Men vet hvordan du har det, livredd når streken ikke er sånn du hadde forventet. Er det en ide å teste annenhver/ hver tredje dag? Hvis du klarer å holde deg da... :)
 
Det er ikke lett å se med så små marginer. Men vet hvordan du har det, livredd når streken ikke er sånn du hadde forventet. Er det en ide å teste annenhver/ hver tredje dag? Hvis du klarer å holde deg da... :)
Egentlig bør jeg vel legge fra meg testene nå, og evt bare vente å se. Skal ta nye hcg verdier nå, så får se hva de sier. Men synes det går for sakte oppover. Siste svangerskap så ble streken så fort mye sterkere. Men alle svangerskap er forskjellig. Men kjenner jeg begynner å innstille meg på at det går nedover :(
 
Fikk meld fra legen nå om at jeg var på 59. Legen sa de så fine ut, og at jeg har hatt en fin stigning. Men at jeg kanskje ikke er så langt som 4 uker. Hun skrev ikke hvor mye jeg hadde for 3 dager siden :bag:
 
Fikk meld fra legen nå om at jeg var på 59. Legen sa de så fine ut, og at jeg har hatt en fin stigning. Men at jeg kanskje ikke er så langt som 4 uker. Hun skrev ikke hvor mye jeg hadde for 3 dager siden :bag:
Fikk svar nå, HCG var på 17 for 3 dager siden. Så den stigningen er vel innafor da eller? :bag:
 
Fin stigning :Heartred håper vann vokser og du får slappe litt av nå, selv om jeg vet det er ikke lett, for jeg er akkurat lik..

Hadde en kjemisk graviditet nå i desember og da kom jeg gjennom denne tråden: https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/

Lykke til:Heartred
Tusen takk. Nei er ikke lett å ta det med ro da man aldri har hatt noen god opplevelse med å vøre gravid :bag: men er uansett ikke noe man får hverken bestemt over eller gjort noe med.
 
Tror nok ikke dette går veien desverre :arghh::bag:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190504-065939_Gallery.jpg
    Screenshot_20190504-065939_Gallery.jpg
    8,8 KB · Visninger: 61
Tester du til samme tid hver dag? Jeg har hatt stor forskjell på testene. Fikk først en kjempesterk, så en helt svak, så en omtrent halvparten så sterk som teststreken. Det kan være forskjellige ting som påvirker fargen.
 
Har testet med morgen urin på de fleste testene. Noen ganger har jeg vært på do i løpet av natten, og andre ikke. :bag:
 
Back
Topp