Sakte sterkere strek

Hei <3 Håper spiren klorer seg fast for oss begge! Jeg stresser også med tester som stagnerer i stigning :-/
 
Hei <3 Håper spiren klorer seg fast for oss begge! Jeg stresser også med tester som stagnerer i stigning :-/
Huff da, kjedelig at vi er flere som opplever det samme. Håper det går bra med deg da.
Sitter å ser over kalender for å prøve å finne ut hvor mange dpo jeg er, og det er mulig at jeg "bare" er 15 dpo idag. 1. positive på 7 dpo. Sier til meg selv at det ikke er så super usannsynlig, og at det er en mulighet for at det kanskje går. Man må bare håpe
 
Huff da, kjedelig at vi er flere som opplever det samme. Håper det går bra med deg da.
Sitter å ser over kalender for å prøve å finne ut hvor mange dpo jeg er, og det er mulig at jeg "bare" er 15 dpo idag. 1. positive på 7 dpo. Sier til meg selv at det ikke er så super usannsynlig, og at det er en mulighet for at det kanskje går. Man må bare håpe

Ja, vi må jo bare det... Jeg fikk påvist eggløsning på ultralyd, så vet dpo +/- en dag eller to. Fikk første svaaaake positive test 11 dpo. Har forsåvidt hatt stigning siden da, men henger meg opp i at den flatet ut.. Krysser fingrene for deg! <3
 
Ja, vi må jo bare det... Jeg fikk påvist eggløsning på ultralyd, så vet dpo +/- en dag eller to. Fikk første svaaaake positive test 11 dpo. Har forsåvidt hatt stigning siden da, men henger meg opp i at den flatet ut.. Krysser fingrene for deg! <3
Det er det jeg har hengt meg opp i også. Stått "stille" i 4 ich dager. Men man må vel bare smøre seg med tålmodighet :banghead:
Krysse fingra for at det går bra med oss begge :couchpotato:
 
Det er det jeg har hengt meg opp i også. Stått "stille" i 4 ich dager. Men man må vel bare smøre seg med tålmodighet :banghead:
Krysse fingra for at det går bra med oss begge :couchpotato:

Know the feeling! Hvis det er noen trøst så gikk testene mine ganske raskt nedover når jeg var gravid sist og det endte i kjemisk. Så lenge de er positive er det hvertfall håp <3
 
Nei ikke idag. Lurer på om jeg ikke skal teste før jeg skal inn på UL. Kjenner jeg kjører hue så innmari på de strekene. Så tror det er bedre bare å vente :bag: har du testet da?

Det skjønner jeg godt :-/ Jeg testet igjen i dag og fikk en tydelig og sterkere strek <3 Starter med blodprøver til uka, så skal prøve å stoppe hjemmetestingen jeg også.. Lykke til :)
 
Tatt ny test idag, klarte ikke å dy meg. Men den er fremdeles svak... Så nå begynner det å bli enda mindre håp på at det er noen spire inne i sekken. Ut ifra app er jeg 4 dager over ikm, og kanskje 18 dpo. Men jeg veit ikke sikkert når jeg hadde EL.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190507-095035_Gallery.jpg
    Screenshot_20190507-095035_Gallery.jpg
    7,9 KB · Visninger: 43
Tatt ny test idag, klarte ikke å dy meg. Men den er fremdeles svak... Så nå begynner det å bli enda mindre håp på at det er noen spire inne i sekken. Ut ifra app er jeg 4 dager over ikm, og kanskje 18 dpo. Men jeg veit ikke sikkert når jeg hadde EL.
Er litt i samme situasjon som deg der testene stiger sakte. Tok sist i går, men skal holde meg til torsdagen for å se om det står 2-3 eller helst 3+ og er da 5+4. Trøster meg litt med at jeg ikke har blødninger. Håper det går rette veien for oss begge! :dummy:
 
Er litt i samme situasjon som deg der testene stiger sakte. Tok sist i går, men skal holde meg til torsdagen for å se om det står 2-3 eller helst 3+ og er da 5+4. Trøster meg litt med at jeg ikke har blødninger. Håper det går rette veien for oss begge! :dummy:
Men jeg kan ikke se at de har steget noe på 1 uke, og det er vel ikke normalt om det er en "ordentlig" graviditet. Sist jeg var gravid med baby, ble strekene mye fortere sterkere. Så vanskelig å tro dette går bra. :bag:
 
Men jeg kan ikke se at de har steget noe på 1 uke, og det er vel ikke normalt om det er en "ordentlig" graviditet. Sist jeg var gravid med baby, ble strekene mye fortere sterkere. Så vanskelig å tro dette går bra. :bag:
Det er sant, det er veldig nervepirrende! Merker jeg er nervøs omtrent konstant nå og frykter det verste. Har opplevd så mange tap før, men da har jeg ikke testa på samme måte som jeg gjør nå.
Vurderer hcg testing til uka, men avventer og ser om jeg får hvertfall 2-3 på digital.
 
Tok HCG for 1 uke siden på mandag og så uten etter 3 dager, torsdag, og de var på 17 og 58. Men etter dette har strekene stagnert . Så veit ikke hva jeg skal tro. Har ømme bryst, og niplene kjennes ut som nåler da jeg kommer borti. Har UL den 14.mai, så da får man bekreftet det da.
 
Tok HCG for 1 uke siden på mandag og så uten etter 3 dager, torsdag, og de var på 17 og 58. Men etter dette har strekene stagnert . Så veit ikke hva jeg skal tro. Har ømme bryst, og niplene kjennes ut som nåler da jeg kommer borti. Har UL den 14.mai, så da får man bekreftet det da.
Håpe, håpe :angelic: :Heartpink
 
Kjenner jeg får litt mark av meg selv. Sa jeg ikke skulle teste så mye mer men.... her har jeg CB på 4 timers urin.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190507-141437_Gallery.jpg
    Screenshot_20190507-141437_Gallery.jpg
    6,8 KB · Visninger: 43
Kjenner jeg får litt mark av meg selv. Sa jeg ikke skulle teste så mye mer men.... her har jeg CB på 4 timers urin.

Skjønner hva du mener at den er litt svak enda. Men jeg er ikke noe ekspert på området. Vet bare at ved blødning sist, så ble testene svakere.
Vurderer du å ta ny digital?
 
Jeg prøver ikke å knuse håp her, men her er mine tester til sammenligning og de er var ganske mye sterkere da jeg var ca like langt. Jeg tror jeg ville kommet meg til legen om jeg var deg :Heartred
 

Vedlegg

  • C9A15BFD-E145-4F51-9F0F-B9EAC5E86E19.jpeg
    C9A15BFD-E145-4F51-9F0F-B9EAC5E86E19.jpeg
    17 KB · Visninger: 40
  • F395C7F1-C51D-447A-9B77-3705DE8C5A71.jpeg
    F395C7F1-C51D-447A-9B77-3705DE8C5A71.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 40
Jeg prøver ikke å knuse håp her, men her er mine tester til sammenligning og de er var ganske mye sterkere da jeg var ca like langt. Jeg tror jeg ville kommet meg til legen om jeg var deg :Heartred
Sist svangerskap hadde jeg også sterke tester. Og de økte betraktelig på bare 2 dager. Så tror nok at dette ender opp som en MA. Men så er det mulig at jeg bare er 4+3 idag, så er jo o teorien ikke så langt. (Ut ifra siste sex, hvor jeg kunne bli gravid). Tenkte å vente til helgen får å så ta ny CB, også har jeg en CBD liggende. Så får se om jeg tar en ny digital. Er ille så mye legen får gjor med dette desverre. Får svar om 1 uke likevel :bag::nailbiting:
 
Back
Topp