Søvn

Nettene er en prøvelse for tiden. Må opp sikkert 5-6 ganger, for å gå på do eller bare røre på bekkenet. Noen netter må jeg opp hver time. Bruker ofte 2 timer på å sovne, for så å våkne lys våken. Da er jeg ofte oppe 1 time, finner på noe kjedsommelig, så jeg kan sovne igjen:-) Har mye vondt i rygg, bekken og magen om natten. Har en god del kynnere som kjennes litt vonde. Er jeg heldig sover jeg noen sammenhengende timer utover morgenen.

Ahh det varierer virkelig, noen netter sover jeg godt og lenge. Andre netter er det vondt hele tiden og våkner, eller bare sover noen få timer. Elsker de nettene det jeg totalt får sovet masse nå om dagene, som i dag ;)

Sover veldig dårlig. Opp hvertfall 5 ganger hver natt fordi jeg må tisse. Også drømmer jeg helt sinnsykt livlig, fæle mareritt :P men, er heldigvis sykemeldt 100% og har 11 dager igjen til permisjon starter :) så skal ikke klage, kan hvile på dagtid hvis jeg må!

Sove på nettene? Hva er det? Jeg gruer meg til å legge meg hver kveld da nettene blir så lange med mye kynnere, vond mage, aktiv baby, kvalm, tisse hver halv/ hel time, kløe, finner ingen stilling etc. Akkurat nå synes jeg det er Pyton å være gravid men jeg er selvfølgelig glad i babyen....

Jeg har faktisk fått sovet litt godt i natt :D :D

Jeg har ikke måtte stå opp for noen dotur :)
Jeg våknet hver gang jeg skiftet side, og når bekkenet verket men sovnet fort igjen!! yey!! For første gang på veldig lenge føler jeg meg litt opplagt :D

Sove på nettene? Hva er det? Jeg gruer meg til å legge meg hver kveld da nettene blir så lange med mye kynnere, vond mage, aktiv baby, kvalm, tisse hver halv/ hel time, kløe, finner ingen stilling etc. Akkurat nå synes jeg det er Pyton å være gravid men jeg er selvfølgelig glad i babyen....

De fleste nettene har jeg det sånn at jeg gruer meg til nettene også :(
Søvn har vært ikke eksisterende hos meg i det siste!! Det går sykt utover Psyken etterhvert.. Hvis det er noen trøst <3
Du er ikke alene i å synes at det å være gravid føles pyton til tider <3 <3

Heldigvis er det ikke lenge igjen til vi får belønningen vår!! Når vi holder gullene i hendene våre kommer alt strevet til å føles verdt det <3

Jeg har faktisk fått sovet litt godt i natt :D :D

Jeg har ikke måtte stå opp for noen dotur :)
Jeg våknet hver gang jeg skiftet side, og når bekkenet verket men sovnet fort igjen!! yey!! For første gang på veldig lenge føler jeg meg litt opplagt :D

Jeg har hatt en lik natt som deg:-) deilig! I dag reiser jeg på hotellhelg med venninne og er veldig spent på nettene.. Håper jeg slipper å vandre rundt på hotellet i søvnløshet. Pakker strikketøy og lesestoff så har jeg noe å finne på om jeg er våken:-)

Jeg har hatt en lik natt som deg:-) deilig! I dag reiser jeg på hotellhelg med venninne og er veldig spent på nettene.. Håper jeg slipper å vandre rundt på hotellet i søvnløshet. Pakker strikketøy og lesestoff så har jeg noe å finne på om jeg er våken:-)

Så godt å høre at du også hadde en god natts søvn <3 <3

Jeg håper du får sovet godt på hotellet også!! Kos deg masse!!

Sånn,da var det visst slutt på søvnen for denne natta... Fra 23.30-02.15,hurra...!!:(

God morgen! Liggi våken i snart en time og er vist ikke meningen at jeg skal sove mer i natt... Sulten er jeg å, så kanskje stå opp å spise frokost (nattmat) snart...

Sover veldig godt jeg. Legger meg tidlig også, rundt 22-23..det er tidlig for å være meg. :p må opp en gang om natta for å tisse, men sovner igjen med en gang.
Eneste er at jenta på snart 6 år er morgenfugl og skal opp alt fra 05-06 :/

Jeg har begynt å bli kveldstrøtt, og tvinger meg til å være våken til 23, for å ikke våkne før 6. Våkner før alle i huset hver dag. Nå bor jeg med to b-mennesker, så ikke så vanskelig i utgangspunktet. :p men er oppe ørten ganger på natten for å snu meg, bli kvitt kramper, tisse etc..

Hvordan var hotell helgen? Hadde du det kos? Fikk du noe søvn? :)

Hvordan var hotell helgen? Hadde du det kos? Fikk du noe søvn? :)

Ja da, det gikk bra! Har kost meg masse, lagt meg sent og stått opp tidlig. Har kost meg med spa og god mat. Fikk masse kynnere av boblebassenget, så det måtte jeg gi opp, men var jo mye annet fint å gjøre:-)

Ja da, det gikk bra! Har kost meg masse, lagt meg sent og stått opp tidlig. Har kost meg med spa og god mat. Fikk masse kynnere av boblebassenget, så det måtte jeg gi opp, men var jo mye annet fint å gjøre:-)
Skal man ikke helst unngå boblebad pga høy temp og bakterier også?

Nå har jeg begynt å sove dårlig på grunn av pusten. Våkner flere ganger om natta og føler at jeg blir kvalt! :eek:

Nå har jeg begynt å sove dårlig på grunn av pusten. Våkner flere ganger om natta og føler at jeg blir kvalt! :eek:

Huff da, er tungt å puste for tida ja. Men magen er vel på sitt høyeste nå, så får håpe det blir bedre snart.

Huff da, er tungt å puste for tida ja. Men magen er vel på sitt høyeste nå, så får håpe det blir bedre snart.
Synker den igjen? Regnet med at det kom til å vare svangerskapet ut jeg :p

Back
Topp