Søskendrøm ❤️

Takk som håper for meg ❤ Jeg ser ingenting dessverre, men kan vel ikke slutte å håpe helt enda.
Hvor mange dpo er du? Glem det, ser du skrev på testen. 9 dpo er fremdeles tidlig da! Når har du testet positivt tidligere?
 
Hvor mange dpo er du? Glem det, ser du skrev på testen. 9 dpo er fremdeles tidlig da! Når har du testet positivt tidligere?
Har alltid testet positivt 9/10 DPO, så sikkert derfor jeg mister litt troa, men som du sier 9 ER tidlig :happy:
 
Har alltid testet positivt 9/10 DPO, så sikkert derfor jeg mister litt troa, men som du sier 9 ER tidlig :happy:
Det kan jo variere litt fra svangerskap til svangerskap. Jeg føler det er en liten skygge på den su tok i dag, men bare når jeg ser på hele, ikke når jeg stirrer nærme. Det kan være ingenting, men det kan jo også være starten på noe. Jeg håper i hvert fall det!
 
9 DPO kveld
Ingen tegn til strek nå heller. Det er skikkelig, skikkelig vondt at det aldri skal bli vår tur. Sånn på ordentlig. Tenk om vi ikke kan få flere barn :sad010Vi har så uendelig mye kjærlighet å gi til en til, alle tre.. Vi skal ihvertfall snu alle steiner før vi gir opp, men akkurat nå føles det håpløst langt unna..

20210806_185509.jpg
 
9 DPO kveld
Ingen tegn til strek nå heller. Det er skikkelig, skikkelig vondt at det aldri skal bli vår tur. Sånn på ordentlig. Tenk om vi ikke kan få flere barn :sad010Vi har så uendelig mye kjærlighet å gi til en til, alle tre.. Vi skal ihvertfall snu alle steiner før vi gir opp, men akkurat nå føles det håpløst langt unna..

Vis vedlegget 362802
Det er så utrolig trist at dere må gå igjennom så mye for å få den siste etterlengta skatten :crybaby2:Heartred Jeg forstår godt at du er dritt lei! Jeg håper så inderlig at det plutselig skal dukke opp en strek, jeg krysser alt jeg har for at det endelig skal bli deres tur igjen :smiley-angelic001 En gigantisk bjørneklem til deg :Heartred
 
Det er så utrolig trist at dere må gå igjennom så mye for å få den siste etterlengta skatten :crybaby2:Heartred Jeg forstår godt at du er dritt lei! Jeg håper så inderlig at det plutselig skal dukke opp en strek, jeg krysser alt jeg har for at det endelig skal bli deres tur igjen :smiley-angelic001 En gigantisk bjørneklem til deg :Heartred
Tusen takk, fine deg ❤
 
9 DPO kveld
Ingen tegn til strek nå heller. Det er skikkelig, skikkelig vondt at det aldri skal bli vår tur. Sånn på ordentlig. Tenk om vi ikke kan få flere barn :sad010Vi har så uendelig mye kjærlighet å gi til en til, alle tre.. Vi skal ihvertfall snu alle steiner før vi gir opp, men akkurat nå føles det håpløst langt unna..

Vis vedlegget 362802

Håp et par dager til da, fine Dipsy:Heartred ..med småtten min på 2 år fikk jeg svaaak positiv 11 dpo. Ingen antydning 9 eller 10. Så det kan gå helt fint om man tester positivt et par dager senere ..
men skjønner skuffelsen din så godt.. skulle ønske du slapp å prøve mer, det er deres tur. Virkelig:Heartred
 
Fantomstreker?
I hver bidige prøveperiode har jeg sett skyggestreker på skyggestreker, og håpet og trodd. Denne gangen har jeg bare hatt hvite, tydelige ikke-streker.. Helt til nå - nå i kveld har skyggen dukket opp. Var så i tvil, og øya gikk helt i kryss - så endte opp med å ta TRE tester. Jeg stoler overhodet ikke på skygger, etter å ha fått det så mye, men det gir jo litt håp igjen. Ikke sikkert det går an å se med det blotte øyet, men jeg ser skygge på alle tre :smiley-angelic001

20210806_223040.jpg
 
Fantomstreker?
I hver bidige prøveperiode har jeg sett skyggestreker på skyggestreker, og håpet og trodd. Denne gangen har jeg bare hatt hvite, tydelige ikke-streker.. Helt til nå - nå i kveld har skyggen dukket opp. Var så i tvil, og øya gikk helt i kryss - så endte opp med å ta TRE tester. Jeg stoler overhodet ikke på skygger, etter å ha fått det så mye, men det gir jo litt håp igjen. Ikke sikkert det går an å se med det blotte øyet, men jeg ser skygge på alle tre :smiley-angelic001

Vis vedlegget 362818


Åååååh:smiley-bounce012 Jeg ser på alle 3 jeg også:excited001
 
10 DPO morgen - kan det være?
Jeg dør litt :nailbiting::woot:
20210807_062705.jpg

20210807_065559.jpg
 
Last edited:
Altså.. Nå tror jeg virkelig det er noe her :nailbiting: Håper denne klamrer seg fast ❤
Kjenner meg overlykkelig og livredd
20210807_075629.jpg


Og hvis du lurte på om jeg måtte kvalitetssjekke, så måtte jeg det :hilarious::woot:
20210807_075648.jpg
 
Måtte våkne litt for å få synet på plass, men her ER det streker for pokker!!:woot: Fyflate!! Gleder og gruer meg med dere til videre testing:Heartred
Ja, fy søren! Jeg dør :sad010Nå må strekene bare bli sterkere, og spiren klamre seg fast i ca 8 mnd til..
I morgen er det din tur (ligger ikke du en dag bak?) ❤
 
Ja, fy søren! Jeg dør :sad010Nå må strekene bare bli sterkere, og spiren klamre seg fast i ca 8 mnd til..
I morgen er det din tur (ligger ikke du en dag bak?) ❤

Ja, sender alle gode ønsker ut i universet om suksess for dere nå. Gleder meg til testinga di i kveld allerede. Jeg er vel 8(9) dpo i dag, og synes jeg aner den fantomstreken som du kaller det. Håper hardt:Heartred
 
Ååå, Dipsy - her er det streker!!! :love017 Nå må den bare klamre seg godt fast! Krysser alt jeg har!! ❤️
 
Back
Topp