Søskendrøm ❤️

CD 1 - siste IUI-forsøk
Etter å ha vært 5 dager på ferie, endte turen til slutt innom København for å få gjennomført insemineringen. Det var veldig godt å ha med familien denne gangen ❤ Alt gikk etter planen, og merkelig nok ble vi møtt og behandlet av hun som gjennomførte vår aller første inseminering for over 4 år siden, som resulterte i vår lille hjerteskatt ❤ Det var litt spesielt ❤ Nå er vi tilbake i Norge igjen, og skal nyte de siste dagene før jobb til uka igjen. Ferien har gått så altfor fort, og jeg teller ned til vi kan teste. Merkelig nok er magefølelsen bedre denne gangen, men det endrer seg vel når det nærmer seg testing.

Jeg krysser virkelig alt som krysses kan for dere nå ❤ Håper det blir med denne runden nå!!!!!
 
CD 1 - siste IUI-forsøk
Etter å ha vært 5 dager på ferie, endte turen til slutt innom København for å få gjennomført insemineringen. Det var veldig godt å ha med familien denne gangen ❤ Alt gikk etter planen, og merkelig nok ble vi møtt og behandlet av hun som gjennomførte vår aller første inseminering for over 4 år siden, som resulterte i vår lille hjerteskatt ❤ Det var litt spesielt ❤ Nå er vi tilbake i Norge igjen, og skal nyte de siste dagene før jobb til uka igjen. Ferien har gått så altfor fort, og jeg teller ned til vi kan teste. Merkelig nok er magefølelsen bedre denne gangen, men det endrer seg vel når det nærmer seg testing.


Ojj, da håper jeg det er snakk om likt hell denne gang:love7:rolleyes::smiley-angelic001:Heartred Håper for dere:Heartbigred
 
Håper virkelig for deg, Dipsy ❤️❤️ Magefølelse er en god ting ❤️
 
Får håpe hun er deres "good luck charm"! :D
Lykke til ❤️
 
Krysser fingrene :smiley-angelic001:Heartred
 
Så spennende! :D :Heartred Krysser alt jeg kan! Heia heia! :wav
 
Bedre enn den har vært på lenge egentlig, hva med deg? :Heartpink
Åh, så bra ❤ Magefølelsen min har også vært bedre denne gangen, faktisk.. Men, nå begynner psyken å kicke inn igjen - med så mange skuffelser, hvorfor skal det lykkes denne gangen?! Det skal sies at jeg blir litt smådeprimert av å stå på progesteron (lutinus denne gangen), men gleder meg til å få svar uansett ❤ Syns DPO-land er litt vanskelig..
 
Åh, så bra ❤ Magefølelsen min har også vært bedre denne gangen, faktisk.. Men, nå begynner psyken å kicke inn igjen - med så mange skuffelser, hvorfor skal det lykkes denne gangen?! Det skal sies at jeg blir litt smådeprimert av å stå på progesteron (lutinus denne gangen), men gleder meg til å få svar uansett ❤ Syns DPO-land er litt vanskelig..

Starter med håp og friskt mot 1-2-3 DPO, så daler det. Kan være progesteronet spiller inn på psyken i naturlig syklus og. Vi har vel den lille dusten på skuldra som sier at det ikke går. Lett å bli deppa av det.
Håper virkelig det er klaff for dere nå, og oss. Det er jo en mulighet for det :Heartred heldigvis
 
8 DPO og testingen har startet
Den var blank, så klart :shy: Har lite symptomer på graviditet bortsett fra ømme pupper (progesteron) og har vært litt kvalm, uggen i dag tidlig. Har ikke lenger troa, men håper på en positiv test om en dag eller to ❤
 
Håper, håper og håper litt til for dere:smiley-angelic001:Heartpink Denne gangen må det være deres tur:Heartbigred
 
Håper, krysser fingre og sender babystøv! Det må være deres tur nå
 
9 DPO
Blank test i dag også. Har ikke så mye troen lengre, men vi får se da ❤


20210806_065815.jpg
 
Back
Topp