Søskendrøm ❤️

CD 2
Mensen kom med et brak dagen etter jeg sluttet på progesteron. Vi har nå bestemt oss for veien videre. Dette blir siste forsøk med IUI, før vi evt griper an lang protokoll. Går ikke det nå, så har vi i allfall gitt det et realt forsøk! Håper å kunne ta med familien på dette forsøket, men det er vel mulig DK blir hvertfall gult igjen nå. Vi krysser fingrene for aller siste IUI-forsøk ❤
 
CD 9: Nytt forsøk nærmer seg
Nå nærmer det seg siste IUI-forsøk. Går det ikke nå setter vi punktum for IUI, og går over på lang protokoll. Denne gangen skal jeg ha med familien min på tur. Vi planlegger kombinert ferie med innsett, tror det kan bli fint ❤ Om en dag starter jeg testing etter EL, så får vi se hvilken dag det blir denne gangen..
 
CD 9: Nytt forsøk nærmer seg
Nå nærmer det seg siste IUI-forsøk. Går det ikke nå setter vi punktum for IUI, og går over på lang protokoll. Denne gangen skal jeg ha med familien min på tur. Vi planlegger kombinert ferie med innsett, tror det kan bli fint ❤ Om en dag starter jeg testing etter EL, så får vi se hvilken dag det blir denne gangen..
Nå må det jammen meg være din tur! Jeg skal krysse fingre og tær for deg ♥️
 
Masse lykke til!
 
14 DPO - positiv EL-test
I dag ble endelig testen positiv, så vi har booket tid for inseminasjon i morgen ❤
 
Hurra! Håper for dere :D
 
Jeeeij for positiv test:smiley-bounce016:smiley-bounce015:smiley-bounce012:gen014:cool05 Som jeg håper for dere, kjære du:smiley-angelic001:Heartred
 
Kjære Dipsy! Nå skal det funke! Nå skal du få to streker♥️ Lykke til, fingre og tær er krysset for deg!
 
CD 1 - siste IUI-forsøk
Etter å ha vært 5 dager på ferie, endte turen til slutt innom København for å få gjennomført insemineringen. Det var veldig godt å ha med familien denne gangen ❤ Alt gikk etter planen, og merkelig nok ble vi møtt og behandlet av hun som gjennomførte vår aller første inseminering for over 4 år siden, som resulterte i vår lille hjerteskatt ❤ Det var litt spesielt ❤ Nå er vi tilbake i Norge igjen, og skal nyte de siste dagene før jobb til uka igjen. Ferien har gått så altfor fort, og jeg teller ned til vi kan teste. Merkelig nok er magefølelsen bedre denne gangen, men det endrer seg vel når det nærmer seg testing.
 
CD 1 - siste IUI-forsøk
Etter å ha vært 5 dager på ferie, endte turen til slutt innom København for å få gjennomført insemineringen. Det var veldig godt å ha med familien denne gangen ❤ Alt gikk etter planen, og merkelig nok ble vi møtt og behandlet av hun som gjennomførte vår aller første inseminering for over 4 år siden, som resulterte i vår lille hjerteskatt ❤ Det var litt spesielt ❤ Nå er vi tilbake i Norge igjen, og skal nyte de siste dagene før jobb til uka igjen. Ferien har gått så altfor fort, og jeg teller ned til vi kan teste. Merkelig nok er magefølelsen bedre denne gangen, men det endrer seg vel når det nærmer seg testing.
Håper det er ett godt tegn!
 
Back
Topp