mammatilellinor
august mamma 2015
Er nytt det med klær ja. Pass godt på klærne så di ikke blir rota bort på sykehuse veldigt mangen som opplever det. Men tenkt på det positive baby får brugt di minste klærne ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har født nylig som vet hvordan klær det er til babyen på sykehuset? Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha med mer enn hentesett, men jordmor anbefalte å ha med klær, da det ofte er veldig utplukket.. Men jeg skal være en god uke på barsel (pga risikosvangerskap), så frister lite å måtte ha med babyklær for en hel uke.. Tenker uansett å ha med et helseteppe, et ullteppe og noen luer.. Men ikke klær :/
Er det så ille som jordmor sier, eller er det alltids bodyer/strømper å låne?
Noe spesielt du lurer på?Noen flere som vil dele fødselsopplevelsen sin her?
Lurer mest på hvordan jordmødrene er.. er de snille? Er så redd for å få ei "besk" jordmor, som man jo hører skrekkhistorier omNoe spesielt du lurer på?
Har hatt to flotte fødsler her! Fornøyd med alt jeg. God oppfølging på barsel i sommer
Første gang hadde jeg en kjempesøt jm, denne gangen hadde jeg også det men hun var sommervikar fra danmark da har også truffet en håndfull jm som jobber på føden, alle veldig hyggelige.Lurer mest på hvordan jordmødrene er.. er de snille? Er så redd for å få ei "besk" jordmor, som man jo hører skrekkhistorier om
Lurer mest på hvordan jordmødrene er.. er de snille? Er så redd for å få ei "besk" jordmor, som man jo hører skrekkhistorier om
De gir enerom så sant det er ledig! Jeg hadde første natt på 2mannsrom med eldste, resten på enerom, og bare enerom med yngste kjempehyggelige folk som jobber der! Er ganske sikker på at de ikke har 4mannsromHvordan er barselposten etterpå? Skal føde i mai, og har lite lyst til å havne på 4mannsrom første dagene med babyen.. :/ ser at man ikke får ligge på hotellet lenger... noen erfaringer fra de siste årene?
Pjuh! Håper du har rett på det ang. 4mannsrom krysser fingrene for enerom når på året fødte du?De gir enerom så sant det er ledig! Jeg hadde første natt på 2mannsrom med eldste, resten på enerom, og bare enerom med yngste kjempehyggelige folk som jobber der! Er ganske sikker på at de ikke har 4mannsrom
Tror bare de har enkelt og dobbeltrom jeg hadde dobbeltrom alene liksomPjuh! Håper du har rett på det ang. 4mannsrom krysser fingrene for enerom når på året fødte du?
Tror bare de har enkelt og dobbeltrom jeg hadde dobbeltrom alene liksom
Jeg fødte i januar og februar [emoji4]
Hehehe [emoji5] [emoji5] [emoji5] lykke til! Bare send meg pm hvis du lurer på noe [emoji4]Så bra håper det ikke er skikkelig trøkk i mai da Hehe!