Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har født her i det siste og kan fortelle om sin opplevelse? Fikk partner være med på fødsel og under barsel? Noe spesielt du savnet og som burde vært med i fødebagen? Er det kantine på avdelingen? Setter stor pris på om noen deler sin erfaring!
Noen som har født her nylig og har noen råd/erfaringer å komme med?
Hvordan er det med restriksjoner?
Jeg kunne godt tenkt meg badekar, så håper det er mulig å få til.
Hilsen spent førstegangs fødende
Dibs på badekar rommet!!Er også førstegangs og veldig nysgjerrig om noen har nylig erfaring.
Vet de bare har et badekar i et av fødestuene så fortell med en gang om du ønsker dette. Selv kunne jeg ikke tenke meg det.
Vet at de prioriterer førstegangsfødende til å få enerom eller om det er flere fødestuer ledige kan du bli igjen lengre enn de to standartimene.
Kan oppdatere deg i NovemberNoen som har litt nyere erfaring (etter korona) herifra? Skal føde i februar.
Og jeg kan oppdatere deg i desemberNoen som har litt nyere erfaring (etter korona) herifra? Skal føde i februar.
Kan oppdatere deg i November
Så koselig Masse lykke til begge toOg jeg kan oppdatere deg i desember
TakkSå koselig Masse lykke til begge to
Nysgjerrig på oppdateringKan oppdatere deg i November
jeg fødte 30. nov og sitter igjen med en veldig fin opplevelse fra både føden og barsel. Har ikke lyst å føde igjen, men alle jordmødrene og barnepleierne gjorde oppholde så bra at jeg ønsker meg tilbakeNysgjerrig på oppdatering
Så godt å høre Og gratulerer med bebisjeg fødte 30. nov og sitter igjen med en veldig fin opplevelse fra både føden og barsel. Har ikke lyst å føde igjen, men alle jordmødrene og barnepleierne gjorde oppholde så bra at jeg ønsker meg tilbake
Takk for oppdatering og gratulerer så mye med lillejeg fødte 30. nov og sitter igjen med en veldig fin opplevelse fra både føden og barsel. Har ikke lyst å føde igjen, men alle jordmødrene og barnepleierne gjorde oppholde så bra at jeg ønsker meg tilbake
Tusen takkSå godt å høre Og gratulerer med bebis
Tusen takkTakk for oppdatering og gratulerer så mye med lille