Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har født her i det siste og kan fortelle om sin opplevelse? Fikk partner være med på fødsel og under barsel? Noe spesielt du savnet og som burde vært med i fødebagen? Er det kantine på avdelingen? Setter stor pris på om noen deler sin erfaring!
Noen som har født her nylig og har noen råd/erfaringer å komme med?
Hvordan er det med restriksjoner?
Jeg kunne godt tenkt meg badekar, så håper det er mulig å få til.
Hilsen spent førstegangs fødende![]()
Dibs på badekar rommet!!Er også førstegangs og veldig nysgjerrig om noen har nylig erfaring.
Vet de bare har et badekar i et av fødestuene så fortell med en gang om du ønsker dette. Selv kunne jeg ikke tenke meg det.
Vet at de prioriterer førstegangsfødende til å få enerom eller om det er flere fødestuer ledige kan du bli igjen lengre enn de to standartimene.
Kan oppdatere deg i NovemberNoen som har litt nyere erfaring (etter korona) herifra? Skal føde i februar.
Og jeg kan oppdatere deg i desemberNoen som har litt nyere erfaring (etter korona) herifra? Skal føde i februar.
Kan oppdatere deg i November
Så koseligOg jeg kan oppdatere deg i desember![]()
TakkSå koseligMasse lykke til begge to
Nysgjerrig på oppdateringKan oppdatere deg i November
jeg fødte 30. nov og sitter igjen med en veldig fin opplevelse fra både føden og barsel. Har ikke lyst å føde igjen, men alle jordmødrene og barnepleierne gjorde oppholde så bra at jeg ønsker meg tilbakeNysgjerrig på oppdatering![]()
Så godt å hørejeg fødte 30. nov og sitter igjen med en veldig fin opplevelse fra både føden og barsel. Har ikke lyst å føde igjen, men alle jordmødrene og barnepleierne gjorde oppholde så bra at jeg ønsker meg tilbake![]()
Takk for oppdatering og gratulerer så mye med lillejeg fødte 30. nov og sitter igjen med en veldig fin opplevelse fra både føden og barsel. Har ikke lyst å føde igjen, men alle jordmødrene og barnepleierne gjorde oppholde så bra at jeg ønsker meg tilbake![]()
Tusen takkSå godt å høreOg gratulerer med bebis
![]()
Tusen takkTakk for oppdatering og gratulerer så mye med lille![]()
Lurer på det samme!Noen som har hatt planlagt keisersnitt ved SSHF og vil dele erfaringer?