Søndagsskravling!

Hermine fikk blomkål-, eple-, og fennikkelmos til frokost idag :) Er spent på om fennikkelen gjør noe godt for magen hennes, det er jo så bra for småmager når man gir det som te :p :D ;)
Ja så lurt!!
Jeg har kun smakt fennikel en gang. Er det godt?

Hehe, ja er været godt så går det sikkert bra! :) Amming i bæresela fikk jeg aldri prøvd :p
Har bare så vidt prøvd jeg og. Og i ringslynge.
Må øve litt. Er kjekt på tur da :)

God dag, damer! :)
Jenny sov hele natta og våkna først kl.7. Da stod mannen opp med henne og jeg sov videre til 10.30!!:eek: Så fikk jeg servert frokost, og n skal vi snart ut og trille en tur. Elsker helg.:)

Jenny sov hele natta og våkna først kl.7. Da stod mannen opp med henne og jeg sov videre til 10.30!!:eek: Så fikk jeg servert frokost, og n skal vi snart ut og trille en tur. Elsker helg.:)
Wow!!
Det må jeg si :)
Har dere også finvær?

Ja så lurt!!
Jeg har kun smakt fennikel en gang. Er det godt?
Jeg er veldig glad i det selv! Veldig godt sammen med kylling og fisk! :D Den er litt bitter da, derfor jeg hadde eple sammen med den ;) Hun elska det, spiste alt etter 100ml melk :D

Har bare så vidt prøvd jeg og. Og i ringslynge.
Må øve litt. Er kjekt på tur da :)
Ja det tror jeg på! Prøvde i det elastiske sjalet da hun hadde kolikk, men da var hun jo så lita at hun sugde seg fast i alt som var å patte på :rolleyes: :p

Så herlig! :) Jeg skal ta snuppa i sela og gå til ei venninne nå ;)

Ja det tror jeg på! Prøvde i det elastiske sjalet da hun hadde kolikk, men da var hun jo så lita at hun sugde seg fast i alt som var å patte på :rolleyes: :p
Hehe ja husker det der :-)
Må prøve fenikkel selv!
Fikk det sammen med ovnsstekt potet av en kokkekompis for mange år siden!
Husker at jeg likte det :)
Har aldri tenkt på å gi det til barna. Nyttig tips :)
Ikke noe særlig å gi alene kanskje?

Wow - du må dele sovekvote med oss andre! Hehe :D

Så herlig! :) Jeg skal ta snuppa i sela og gå til ei venninne nå ;)
Kos dere på bæretur!
Jeg glemte dessverre briller til Lille...
Forhåpentligvis vil ikke T bruke sine...!

Hehe ja husker det der :)
Må prøve fenikkel selv!
Fikk det sammen med ovnsstekt potet av en kokkekompis for mange år siden!
Husker at jeg likte det :)
Har aldri tenkt på å gi det til barna. Nyttig tips :)
Ikke noe særlig å gi alene kanskje?
joda, alt går an! :P Men tenkte det var greit å introdusere det på en litt mild måte da ;) Jeg laga ei nydelig gryte i ovnen med fennikkel og kylling for et par uker siden, og masse fløte :D Er en for lite brukt grønnsak i grunn!

Kos dere på bæretur!
Jeg glemte dessverre briller til Lille...
Forhåpentligvis vil ikke T bruke sine...!
takktakk! Skal prøve å gå gjennom skogen, men kan hende det blir litt tungt da det har snødd 25cm på to døgn :eek: ;) Hermine er ikke spesielt glad i solbrillene sine hun :p

Lille Daniel fasinerer meg og mannen min. Om kvelden skal han for alt i verden ikke legges for å sove. Men nå på dagtid har det blitt en helt annen historie. Lå på gulvet og lekte med begge guttene og så/hørte at Daniel begynte å bli trøtt. Tok han med for bleieskift og så la jeg han i lekegrinda - og knappe 5 minutter etterpå hadde han sovnet! Uten en lyd i det hele tatt!

Eskil godtar solbrillene når vi kommer ut

Men om jeg tar de på før vi går ut får han panikk :-p blir for mørkt sikkert.

Har ikke prøvd solbriller på Daniel enda. Men må nok det om jeg skal begynne å bære han i sjal nå - og det må jeg jo når jeg har bestilt meg splitter nytt sjal!

Har ikke prøvd solbriller på Daniel enda. Men må nok det om jeg skal begynne å bære han i sjal nå - og det må jeg jo når jeg har bestilt meg splitter nytt sjal!
Grattis!!!!!!
Blir han fort overtrøtt på kvelden? Prøvd å legge han i grinda da?

Grattis!!!!!!
Blir han fort overtrøtt på kvelden? Prøvd å legge han i grinda da?
Føler jeg har prøvd ALT på kvelden uten hell. I går f.eks. sovnet han fint (ved puppen) og sov en halvtime. Da han våknet var han kjempetrøtt og bare gråt og gråt med øynene igjen.. men nektet å gi seg. Til slutt lot vi han bare få komme opp i mageleie og da var han happy.. er liksom kun når han ligger på ryggen og hvis han får tutten at han gråter - for det betyr soving!? Sovnet ved puppen litt senere og da ble det for kvelden, og var ikke noe videre tull etterpå heller. Mannen min lurte på om det er for tidlig for han å legges når jeg prøver å legge han.. men jeg synes ikke det når han er så tydelig trøtt... vet ikke helt, men satser jo på at det gir seg før han blir konfirmant.. :D

God dag! Har hatt nok ei grusom natt her:( våken og skreket hver time hele natta, amma utallige ganger for var det eneste som roa henne men måtte stå opp å pumpe kl 08.30 så hun har ikke spist spesielt mye. Gikk og la meg igjen og sov til 11.30 og våkna av at det lulta bacon og kaffe i huset:D mannen har ordna frokost til meg:rolleyes:
Vis vedlegget 7690

Så helt herlig ut:D

Så leit dere også har hatt nok en dårlig natt, begynner og bli en vane detta nå:p hehe... Jeg er så spent på hva manuell terapeuten finner ut:)

Back
Topp