Søndagsskravling!

Shauri

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter! Håper alle har hatt en god natt! Det fortjener vi alle sammen.
Daniel har sovet godt, var oppe for amming to-tre ganger før vi stod opp
 
Oi, Unnskyld Shauri, jeg laget nettopp om tråd jeg også:oops: så ikke du hadde laget en søndagstråd.har du sovet godt?:) det har ikke jeg:p;):eek:
 
Ser du har sovet godt:p flott Daniel har sovet så godt:D:D:D:D beklager, er litt trøtt ennå:oops::p:D
 
Har sovet godt! Men her var d mårran klokka fem! Hjelper ikke at sambo står opp me a når a bare surver for at d ikke er jeg som står opp me a.. så var oppe fra fem til 7 og ble vekt igjen halv8... blir nok en slapp dag :p
 
Ivrig med to tråder da vet du :)
God formiddag!
Lille var mye våken mellom 4 og 6 i natt/morges.
Men sovnet igjen. T stod opp 7.30 og vi sov til 9!! :)

Nydelig vær her så vi skal i skogen og lage bål :)
Og i svømmehallen senere før middag i kveld :)
 
God søndag:) Ingen god natt på meg heller, hun våknet hver 1,5-2 time hele natten igjennom, orka ikke presse henne mer og stod opp 8. Jeg tror det kan være mellomørebetennelse, dt demret for meg i natt. Nå ligger vesla i vogna ute, og vi sitter i solveggen og gjør minst mulig i sola:p:cool:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
God dag! Har hatt nok ei grusom natt her:( våken og skreket hver time hele natta, amma utallige ganger for var det eneste som roa henne men måtte stå opp å pumpe kl 08.30 så hun har ikke spist spesielt mye. Gikk og la meg igjen og sov til 11.30 og våkna av at det lulta bacon og kaffe i huset:D mannen har ordna frokost til meg:rolleyes:
1362911500607.jpg
 
God dag! Har hatt nok ei grusom natt her:( våken og skreket hver time hele natta, amma utallige ganger for var det eneste som roa henne men måtte stå opp å pumpe kl 08.30 så hun har ikke spist spesielt mye. Gikk og la meg igjen og sov til 11.30 og våkna av at det lulta bacon og kaffe i huset:D mannen har ordna frokost til meg:rolleyes:
Vis vedlegget 7690

Åååh,så snill en mann!!Det må jo være en god oppmuntring etter nok en grusom natt!!
 
Føler virkelig med dere natteranglere...
Her var vi litt våkne i natt, men en blid og fornøyd baby trodde nok bare det var morgen selvom det var bekmørkt!
 
God søndag:) Ingen god natt på meg heller, hun våknet hver 1,5-2 time hele natten igjennom, orka ikke presse henne mer og stod opp 8. Jeg tror det kan være mellomørebetennelse, dt demret for meg i natt. Nå ligger vesla i vogna ute, og vi sitter i solveggen og gjør minst mulig i sola:p:cool:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Ååå, ja stakkars lita da! Skal dere på legevakta å få henne sjekka da?
 
Ivrig med to tråder da vet du :)
God formiddag!
Lille var mye våken mellom 4 og 6 i natt/morges.
Men sovnet igjen. T stod opp 7.30 og vi sov til 9!! :)

Nydelig vær her så vi skal i skogen og lage bål :)
Og i svømmehallen senere før middag i kveld :)
Hvor lenge skal dere være borte?
Mye på timeplanen idag skjønner jeg;)
 
Hvor lenge skal dere være borte?
Mye på timeplanen idag skjønner jeg;)
Vi reiser hjem i morgen ettermiddag
Nå har vi en liten innepause før tur!
Lille sover i vogna så jeg bør vel få ammet han før vi drar. Eller amme i friluft :p
 
Ååå, ja stakkars lita da! Skal dere på legevakta å få henne sjekka da?
Nei, jeg drar til legen med henne i morgen, hun spiser godt, så ingenting akutt, bare slitsomt for alle:(
Sover godt ute enda heldigvis:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Nei, jeg drar til legen med henne i morgen, hun spiser godt, så ingenting akutt, bare slitsomt for alle:(
Sover godt ute enda heldigvis:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Det er jo godt da! Nei, er vel egentlig slik at de ikke behandler ørebetennelse o.l. med antibiotika med mindre det er veldig ille, så er kanskje ikke så mye en lege kan gjøre. Greit å få det sjekka i morra likevel da! :)
OG det er jo greit å vite grunnen til at ungen skriker på natta! det gjør ikke vi :confused: :eek:
 
Vi reiser hjem i morgen ettermiddag
Nå har vi en liten innepause før tur!
Lille sover i vogna så jeg bør vel få ammet han før vi drar. Eller amme i friluft :p
hehe, ja, men er vel for det første vanskelig å pakke ut puppen ute nå på vinteren, mange lag med klær :p ...og for det andre er det vel ikke helt heldig å bli kald på puppen mens man ammer :eek:
 
hehe, ja, men er vel for det første vanskelig å pakke ut puppen ute nå på vinteren, mange lag med klær :p ...og for det andre er det vel ikke helt heldig å bli kald på puppen mens man ammer :eek:
Neida. Men for et par minutter i stekende sol inni en boblejakke tror jeg det går :p kan også prøve å få det unna i selen, så har jeg skjerming fra han :)
 
Neida. Men for et par minutter i stekende sol inni en boblejakke tror jeg det går :p kan også prøve å få det unna i selen, så har jeg skjerming fra han :)
Hehe, ja er været godt så går det sikkert bra! :) Amming i bæresela fikk jeg aldri prøvd :p
 
Hermine fikk blomkål-, eple-, og fennikkelmos til frokost idag :) Er spent på om fennikkelen gjør noe godt for magen hennes, det er jo så bra for småmager når man gir det som te :p :D ;)
 
Back
Topp