Søndagsskravling!

God dag, damer! :)
Jenny sov hele natta og våkna først kl.7. Da stod mannen opp med henne og jeg sov videre til 10.30!!:eek: Så fikk jeg servert frokost, og n skal vi snart ut og trille en tur. Elsker helg.:)

Oi, det er ei lita frøken med godt sove hjerte:D Mathea var likedan La seg 20.00 for kvelden og sov gjerne til 11 neste dag, så ofte vi sto opp før henne;) Ah, the good old days:D;)

Føler jeg har prøvd ALT på kvelden uten hell. I går f.eks. sovnet han fint (ved puppen) og sov en halvtime. Da han våknet var han kjempetrøtt og bare gråt og gråt med øynene igjen.. men nektet å gi seg. Til slutt lot vi han bare få komme opp i mageleie og da var han happy.. er liksom kun når han ligger på ryggen og hvis han får tutten at han gråter - for det betyr soving!? Sovnet ved puppen litt senere og da ble det for kvelden, og var ikke noe videre tull etterpå heller. Mannen min lurte på om det er for tidlig for han å legges når jeg prøver å legge han.. men jeg synes ikke det når han er så tydelig trøtt... vet ikke helt, men satser jo på at det gir seg før han blir konfirmant.. :D

Om han er trøtt, er det klart for legging, ellers ender man ofte opp med en liten overtrøtt skrikeklump, hvertfall sånn min erfaring er:) Godt han sov godt i natt, unner deg virkelig det:D

Det er jo godt da! Nei, er vel egentlig slik at de ikke behandler ørebetennelse o.l. med antibiotika med mindre det er veldig ille, så er kanskje ikke så mye en lege kan gjøre. Greit å få det sjekka i morra likevel da! :)
OG det er jo greit å vite grunnen til at ungen skriker på natta! det gjør ikke vi :confused: :eek:

Jeg ringte søstra mi, hun har tre jenter selv, så hun mente det hørtes veldig ut som det, og det stemte godt med det jeg leste om ørebetennelse på nettet, kan hende det kom av vann i øret når vi dusjet henne.

God dag! Har hatt nok ei grusom natt her:( våken og skreket hver time hele natta, amma utallige ganger for var det eneste som roa henne men måtte stå opp å pumpe kl 08.30 så hun har ikke spist spesielt mye. Gikk og la meg igjen og sov til 11.30 og våkna av at det lulta bacon og kaffe i huset:D mannen har ordna frokost til meg:rolleyes:
Vis vedlegget 7690

Herremin hatt noe så fantastisk:-)

Vesla har endelig fått igjen lysten på litt grøtsmaking, det hjelper med smertestillende når jeg sørger for at hun får en ny en hver tredje time.

Oi, det er ei lita frøken med godt sove hjerte:D Mathea var likedan La seg 20.00 for kvelden og sov gjerne til 11 neste dag, så ofte vi sto opp før henne;) Ah, the good old days:D;)
Ja, hun sover veldig godt innimellom. I går var det pappaen som la henne og var oppom og roa henne, så kanskje det var det som gjorde susen? ;)

Første skogstur med bål og pølser
ImageUploadedByBV Forum1362923120.249079.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362923137.152425.jpg

Første skogstur med bål og pølser
Vis vedlegget 7758
Vis vedlegget 7759
Så koselig! Storebror her kom faktisk med uttalelse en dag at Daniel gjerne kunne være i mamma sin mage igjen sånn at vi kunne gå tur i skogen :P Så må nok snart få fingen ut og gå i skogen med hele familien sånn at han ser at det går an. Litt skeptisk til friluftspupp pga kulden, men det burde da kunne gå an så lenge man sitter lunt til og det ikke kommer noe vind på puppen.

Herlig:-) Pupp i friluft har ikke jeg turt:-)
Nei. Det er nok ikke det lureste :-p
Passet på å bli fort ferdig og å pakke de godt inn etterpå :-p
Han ble så innmari survete enda han fikk før vi dro!

Men så endte han slik på vei tilbake
ImageUploadedByBV Forum1362925465.691139.jpg

Så koselig! Storebror her kom faktisk med uttalelse en dag at Daniel gjerne kunne være i mamma sin mage igjen sånn at vi kunne gå tur i skogen :P Så må nok snart få fingen ut og gå i skogen med hele familien sånn at han ser at det går an. Litt skeptisk til friluftspupp pga kulden, men det burde da kunne gå an så lenge man sitter lunt til og det ikke kommer noe vind på puppen.

Det var vindstille ja, og jeg hadde ammesinglet på, superundertøy, ulljakke fra Nøstebarn og en stor dunkåpe. Det var såvidt puppen var ute :-p

Så kos han har det:-)

Vi brukte en time på å gå gjennom skogen til venninna mi, var fint vær først men begynte så å snø og vinden tok seg opp så det blei rimelig tett til slutt. Bra det er beskyttelsesdekke på ergosela, så snuppa fikk ikke verken snø eller vind på seg:D
1362927663560.jpg1362927686636.jpg

Der hadde hun det lunt og deilig :-)
Lang og fin tur da!

Nå skal ungene få kose seg med de andre her og jeg skal ta en lang dusj!!
Burde benyttet muligheten til boblebad, men.
Vi dropper svømmehallen da :)

Dere som bruker ergoselen.. Hvor stramt skal den sitte? Føler ikke at jeg får den til jeg asså..:confused:

Strammere enn man skulle tro.
Barnet skal ikke henge og dingle, men følge dine bevegelser.

Back
Topp