Ja men det blir jo noe helt annet med flaske!jeg ser på klokka for å være klar med flaska idet hun viser tegn til sult, slik at det ikke blir krise![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men det blir jo noe helt annet med flaske!jeg ser på klokka for å være klar med flaska idet hun viser tegn til sult, slik at det ikke blir krise![]()
![]()
Har hun feber enda?Ja det tror jeg, smertestillende tar bare febern for det meste. Får ikke vært så mye her, så skravlinga har sunket betraktelig.
Har hun feber enda?
Ja, jeg skal ringe legen å få time i morgen.
Ja så mange dager med feber er ikke bra! Gir du paracet hele tiden eller? Tenker at kroppen har godt av å jobbe litt om den ikke er i form...Ja, jeg skal ringe legen å få time i morgen.
Det er nok helt tilfeldig!Uff da![]()
Ikke bra hu fortsatt har feber. Er nok greit og få sjekka hu hos legen, håper virkelig hu snart blir frisk! Veldig rart hu blei syk i forbinnelse med vaksinen![]()
Ja så mange dager med feber er ikke bra! Gir du paracet hele tiden eller? Tenker at kroppen har godt av å jobbe litt om den ikke er i form...
Det er nok helt tilfeldig!
Ja kjedelig er det uansett![]()
Har hun hatt høy feber da?Ja, jeg skal ringe legen å få time i morgen.
Har hun hatt høy feber da?
Ja, er synd på minsten er detStakkars lille Anettemor
![]()
Håper hun sover av seg vondteneDa var nasse lagt for kvelden, det gikk smertefritt som i går, meeen det varte jo ikke lenge, veldig spent.