Søndagsskravling!

jeg ser på klokka for å være klar med flaska idet hun viser tegn til sult, slik at det ikke blir krise ;) :eek:
Ja men det blir jo noe helt annet med flaske!

Ja, jeg skal ringe legen å få time i morgen.

Uff da:(
Ikke bra hu fortsatt har feber. Er nok greit og få sjekka hu hos legen, håper virkelig hu snart blir frisk! Veldig rart hu blei syk i forbinnelse med vaksinen:(

Ja, jeg skal ringe legen å få time i morgen.
Ja så mange dager med feber er ikke bra! Gir du paracet hele tiden eller? Tenker at kroppen har godt av å jobbe litt om den ikke er i form...

Ja så mange dager med feber er ikke bra! Gir du paracet hele tiden eller? Tenker at kroppen har godt av å jobbe litt om den ikke er i form...

Hun fikk ikke i går, eller natt til i dag, da hadde hun den verste natta siden det begynte, hun får paracet i dag.

Ok. Skjønner jo at man ønsker å gi paracet om barnet viser ubehag, men da får samtidig ikke kroppen jobbet slik den egentlig prøver ved feber.

Det er nok helt tilfeldig!

Ja, det tror jeg også, men timingen var rar lissom;)
Tror ikke det er vaksinen som er skyld i det i det hele tatt, kanskje ører eller hals, men kan jo være så mye med de små. Godt mulig med virus også.

Ja kjedelig er det uansett :(

Vi har ingen dagens antrekk tråd:eek:
Hermine er benkpryd hos bestemor i ettermiddag:rolleyes: iført tunika og tights fra Lindex!
1362938707587.jpg

Så nydelig hun er:-)

Faren som kledde Anette i dag, det ble pysj med

bukse hehe:-)

Da var nasse lagt for kvelden, det gikk smertefritt som i går, meeen det varte jo ikke lenge, veldig spent.

Så herlig Hermine er med fruktkurven :-)

Back
Topp