Strammere enn man skulle troDere som bruker ergoselen.. Hvor stramt skal den sitte? Føler ikke at jeg får den til jeg asså..![]()
Ungen skal ikke henge og dingle, men følge dine bevegelser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strammere enn man skulle troDere som bruker ergoselen.. Hvor stramt skal den sitte? Føler ikke at jeg får den til jeg asså..![]()
Da har jeg sikkert gjort det rett, men hun virker så utilpass med det! Har prøvd den noen ganger nå, og 10min går det før hun ikke vil mer, og da er det ikke stilt før aaaalle tykklærne har kommet av. Spørst om vi skulle prøvd oss med en annen sele rett og slett..Strammere enn man skulle tro.
Barnet skal ikke henge og dingle, men følge dine bevegelser.
da gir man smertestillende når hun trenger detVesla har endelig fått igjen lysten på litt grøtsmaking, det hjelper med smertestillende når jeg sørger for at hun får en ny en hver tredje time.
ååå, nydelige lille påskekyllingen!
vi har timet alle turer mellom to matinger hittilSå koselig! Storebror her kom faktisk med uttalelse en dag at Daniel gjerne kunne være i mamma sin mage igjen sånn at vi kunne gå tur i skogenSå må nok snart få fingen ut og gå i skogen med hele familien sånn at han ser at det går an. Litt skeptisk til friluftspupp pga kulden, men det burde da kunne gå an så lenge man sitter lunt til og det ikke kommer noe vind på puppen.
der snorka han godt ja! Hermine sov faktisk hele turen idag, hjalp nok på at vi ikke hadde med oss hunden, så ingen høye bjeff å våkne avNei. Det er nok ikke det lureste
Passet på å bli fort ferdig og å pakke de godt inn etterpå
Han ble så innmari survete enda han fikk før vi dro!
Men så endte han slik på vei tilbake
Vis vedlegget 7764
Det går jammen ikke alltid tre timer mellom matinger hervi har timet alle turer mellom to matinger hittilSjeldent man er ute mer enn tre timer i strekk med de små nå på vinteren, så forrige søndag når vi var på båltur fikk hun mat i bilen før vi gikk ut og når vi kom hjem
![]()
Jeg strammer veldig godt til rundt liver, og i nakken etter at hun er satt på plass. og så stikker jeg hendene inn under rumpa hennes og justerer henne på plass før jeg drar i skulderreimene og strammer de også godt til. Slik at hun sitter tett inntil meg, spesielt ute på tur! Når vi er på senter o.l. vil hun gjerne ha armene fritt til å lukke på med, smykke mitt f.eks., så da strammer jeg ikke like mye i skulderreimeneDere som bruker ergoselen.. Hvor stramt skal den sitte? Føler ikke at jeg får den til jeg asså..![]()
hehe, kanskje han ikke spiser seg ordentlig mett til hvert måltid da, siden han vil ha oftereDet går jammen ikke alltid tre timer mellom matinger her
Trodde han skulle berge, men det gjorde han ikle og spiste enda en gang da vi kom tilbake![]()
har du prøvd å bære henne inne på kjøpesenter e.l. hvor hun ikke trenger så mye klær? Kan jo hende hun blir ukomfortabel av alle klærneDa har jeg sikkert gjort det rett, men hun virker så utilpass med det! Har prøvd den noen ganger nå, og 10min går det før hun ikke vil mer, og da er det ikke stilt før aaaalle tykklærne har kommet av. Spørst om vi skulle prøvd oss med en annen sele rett og slett..
Det er helt vanlig at diende barn spiser oftere da...hehe, kanskje han ikke spiser seg ordentlig mett til hvert måltid da, siden han vil ha oftereHermine tar jo som regel en god slump melk på flaska i slengen, og det holder som oftest i tre timer! Men ser at mellom frokost og lunsj går det bare 2,5 timer før hun er sulten igjen, tross at hun da får både grønnsaker og melk
![]()
ja hun spiste jo hver 2.time når jeg ammet på dagenDet er helt vanlig at diende barn spiser oftere da...
Eller kanskje han øker!
Nei, har ikke prøvd bæring på senter enda. Får ta med selen neste gang vi skal dit og se om det går.. Trodde hun ville like å kunne se seg rundt, men tror (som du sier) at ubehaget med for masse klær ødelegger morroa. Som jeg gleder meg til sommer, høst og bæremeis.har du prøvd å bære henne inne på kjøpesenter e.l. hvor hun ikke trenger så mye klær? Kan jo hende hun blir ukomfortabel av alle klærneMen enkelte barn finner seg vel rett og slett ikke i å bli stroppa fast og bært
Vi måtte øve mye før vi skulle ut å fly første gangen, for hun HATA ergosela i starten
Heldigvis har det gått seg til
![]()
Hermine får også fort hetta av alle klærne, for så å bli stappa oppi bæreselaNei, har ikke prøvd bæring på senter enda. Får ta med selen neste gang vi skal dit og se om det går.. Trodde hun ville like å kunne se seg rundt, men tror (som du sier) at ubehaget med for masse klær ødelegger morroa. Som jeg gleder meg til sommer, høst og bæremeis.![]()
jeg ser på klokka for å være klar med flaska idet hun viser tegn til sult, slik at det ikke blir kriseJeg ser hvertfall ikke på det som unormalt å amme ofte, jeg ser sjelden på klokken og tilbyr når han viser tegn på sult![]()
da gir man smertestillende når hun trenger detKanskje det er vondt å spise for henne
![]()
stakkars, har sikkert vondt da!Det kan godt være ja, tenkte å gi henne en igjen før hun skal få litt kvelds i dag. Hun er fremdeles nokså sur.
stakkars, har sikkert vondt da!![]()
Hermine får også fort hetta av alle klærne, for så å bli stappa oppi bæreselaMen går fort å roe henne ned når jeg begynner å røre på meg. Gleder meg også til sommeren, mer ryggbæring og mindre klær! Men i utgangspunktet skal vi ikke behøve bæremeis, ergosela er så mye lettere og små barn sitter stødigere i den enn i meis
![]()
![]()