Søndag

Då va snuppa kommen seg i seng :) Dagen i dag ha gådd KJÆMPEBRA :D Ho ha spist godt med mat heile dagen, og eg fekk ho tell å ta 2 kvile :) Så ho ha vøre blid så ei soool heile dagen :D så eg trur at den der tainna roa seg litt ned ;)

Vi ha leka, og tulla <3 Og lest bok om tiger :P Også ha ho spist middag 2 gång i dag :P Ho fekk spagetti på glass (som ho ÆLSK) også fekk ho middag av meg åg, kokte poteta, kokt gullerot og fiskeburger ;) Og det va vest godt syns ho ;) Ho spist og masse grøt, førde om ho ha ete middag av meg like før :P også drakk ho litt melk når ho la seg ;)

Så ho mor e strålende fornøyd med dagen :)
I mårra sku vere bi beire her i nord ;) og på tirsdag sku det bi SOOOOL <3 Då bi det ut å va i sola lamme snuskebærta <3

Hehe, så moro, kan jo hende det er det snuppa mi også gjør:)

sjansen er jo stor for det da :) men kan bare ta litt tid før dem lærer helt når dem skal bruke det og ikke :P hehe.. for i begynnelsen når de små har lært seg noe nytt, så blir dem jo nesten hekta på å gjøre det om og om igjen :)

Er jo ikke så rart da, at de blir urolige på natta når det er varmt! Sånn sett skal vi ikke klage, har herlige 12 grader på soverommet om natta :P

Ååååååååh.. her klarer knapt kjøleskapet å holde ting kaldt :eek: 12 grader høres himmelsk ut!! Termometeret på babycallen viser herlige 29°C på vårt soverom, og da står begge vinduene på vidt gap. Herlig med yttervegg av teglstein som står i solsteiken fra rundt kl 10 på formiddagen til rett over kl 15 når sola forsvinner over hustaket. Den holder jo ikke på varmen i det hele tatt. :eek::eek: Gleder meg til å legge meg allerede.. :eek::p:confused:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det var som faen det der asså, MEN jeg har kommet meg inn på skole i Notodden og skal nedover på samling ved skolestart 19.august. Jenny blir sikkert hjemme hos pappaen da, men jeg kan da ta meg en bytur?
I, bære i.. ? ;)
Skal du gå ppu på notodden??? :) det skal samboer'n min også! Haha

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Då va snuppa kommen seg i seng :) Dagen i dag ha gådd KJÆMPEBRA :D Ho ha spist godt med mat heile dagen, og eg fekk ho tell å ta 2 kvile :) Så ho ha vøre blid så ei soool heile dagen :D så eg trur at den der tainna roa seg litt ned ;)

Vi ha leka, og tulla <3 Og lest bok om tiger :p Også ha ho spist middag 2 gång i dag :p Ho fekk spagetti på glass (som ho ÆLSK) også fekk ho middag av meg åg, kokte poteta, kokt gullerot og fiskeburger ;) Og det va vest godt syns ho ;) Ho spist og masse grøt, førde om ho ha ete middag av meg like før :p også drakk ho litt melk når ho la seg ;)

Så ho mor e strålende fornøyd med dagen :)
I mårra sku vere bi beire her i nord ;) og på tirsdag sku det bi SOOOOL <3 Då bi det ut å va i sola lamme snuskebærta <3
Håper dere får dere litt sol! :D

Nå er vi kommet oss hjem fra hytta! Men spiste grilla makrell før vi dro, nyyyydelig! :D
Hermine klatrer og klatrer og klatrer, må følge med henne HELE tiden nå :eek: Laga lunsj til henne og da jeg kom ut satte hun i bladkurven :eek: :p Et øyeblikk senere klatra hun opp i stolen sin og videre opp på kaffebordet :confused:
Nå har vi tatt fram vippestolen igjen, så har hun en stol hun kan klatre opp og ned av uten at det gjør noe om hun faller, for da detter hun ikke så langt ;) finfin var den å sitte i å se drømmehagen også ;)
Vis vedlegget 23108
Vis vedlegget 23109
Vis vedlegget 23110

haha så herlig.. hun må føle seg såå flink :D men kan være litt stress for dere i begynnelsen ja!

Vi har vært i dyreparken idag. Sett på svarte svaner bl.a. de er sååå fine.. her kommer det litt bilder. Var typ 38 g i skyggen i innlandet. Varmt sa du? ;)

Sent from my GT-I9300

så fine bilder! :D var sikkert gøy i dyreparken, meeen en smule varmt ja :P her har det idag ligget på 35 i skyggen :eek: har vært ubehagelig varmt! (kansje også ekstra ubehag med en mageboer) :P

Så mysje fine bilda i dag av store å små :)
Heldi dåkk såm har soool....meeen bi her åg ;)

Fie e no åg sprælsk av seg...ho sett ALDRI i ro...kunn viss ho finn nåkka ho kan hold på me, då kan ho sett i ro. Men utn om det så jr ho ikje det :P

Eg trur eg må invister i særla tell tripp trapp stoln, førr ho e begynnt å ska røys seg opp i den :/

Her i stua ser det ut som ei bomba ha slådd med :P Leka strødd utover heile golve, og kleia over alt...fia har det der at ho ska riv ne aill kleian ho kjæm over å ska "kle" de på seg :P haha!

Eg har bilde på mobiln av ho, som prøv å kle på seg min genser :P ska legg det ut ;)
Kansje ho bi ei sånn mote jeinta :P

Håp aill her inne ha hatt ein suuuuuper dag :D førr det ha eg hatt :)

Hehe, skje holder vi langt unna kastemannen her enda :p Men han fikk også grillet makrell på Tjøme da vi var der, han likte det godt! :D
Haha, hun kaster den ikke før hun er mett, er visst veldig morro å spise med skje ;) :p

Her er endelig sola gått ned (eller hvertfall vekk fra leiligheten) :P
Har vært utrolig slitsomt for meg med den varmen idag! 35 i skyggen og en varmeovn i magen! :P dette er første gang jeg har virkelig følt ubehag ved varmen som gravid! så det har gått utover både humør og tålmodighet :( får dårlig samvittighet for å være litt hissig :P hehe men energinivået har vært på bunn.. skal bli bitte litt "kjøligere" imårra, så håper på et bedre humør fra meg selv, da :P

Hvordan har deres dag vært? og åssen planer har dere for kvelden? :)

Vi har vært i dyreparken idag. Sett på svarte svaner bl.a. de er sååå fine.. her kommer det litt bilder. Var typ 38 g i skyggen i innlandet. Varmt sa du? ;)

Sent from my GT-I9300
Good lord, hadde ikke klart å vandre rundt i dyrepark i sånn varme :p ;)

En liten friskus det der, altså! :D Digger at hun er så uredd og frampå!!

Hehe, du skulle sett den rosa "prinsessedressen" hennes etter dagens økt! Mer svart enn rosa :p ;)

Håper jeg kan få en video av galskapen en dag, for jeg ler meg fillete når han står og hopper og rister på hodet og gjør seg til :p:rolleyes::D

Haha, gjør det! :D

Merker varmen her også!
Han var helt svett en liten time etter legging i dag...
Huff, ikke kjekt!
Her er det ullpysj og sovesekk + dyne! I natt hadde hun tykk dundyne, men ennå savna jeg soveskinnet som vi hadde levna hjemme! :p savner sommervær jeg ;)

Ååååååååh.. her klarer knapt kjøleskapet å holde ting kaldt :eek: 12 grader høres himmelsk ut!! Termometeret på babycallen viser herlige 29°C på vårt soverom, og da står begge vinduene på vidt gap. Herlig med yttervegg av teglstein som står i solsteiken fra rundt kl 10 på formiddagen til rett over kl 15 når sola forsvinner over hustaket. Den holder jo ikke på varmen i det hele tatt. :eek::eek: Gleder meg til å legge meg allerede.. :eek::p:confused:

Stakkars lille som må sove så varmt :( og dere da! :p men har du vurdert å kjøpe vifte? Koster type 99-149kr på Nille, Europris, Elkøp o.l. ;) er herlig med frisk bris når varmen står på!

Hehe, du må ta lesebrillene på: bikiniKROPP :p ;)
Hahahahaha!! Herregud.. Jeg leste jo rett, men når jeg skulle svare så stokka det seg oppi skolten. :D

OG jeg er nok en del kg tyngre enn deg. Har gått opp noe forferdelig.. Jeg har for mange trivselskilo og må nok begynne på et nytt og dårligere liv.:p

Back
Topp