Søndag

Her er endelig sola gått ned (eller hvertfall vekk fra leiligheten) :P
Har vært utrolig slitsomt for meg med den varmen idag! 35 i skyggen og en varmeovn i magen! :P dette er første gang jeg har virkelig følt ubehag ved varmen som gravid! så det har gått utover både humør og tålmodighet :( får dårlig samvittighet for å være litt hissig :P hehe men energinivået har vært på bunn.. skal bli bitte litt "kjøligere" imårra, så håper på et bedre humør fra meg selv, da :P

Hvordan har deres dag vært? og åssen planer har dere for kvelden? :)
Huff, ikke godt når det er så varmt og man er gravid i tillegg! Skjønner godt lunta blir kort da ;) får håpe på kaldere vær i morra!

Hahahahaha!! Herregud.. Jeg leste jo rett, men når jeg skulle svare så stokka det seg oppi skolten. :D

OG jeg er nok en del kg tyngre enn deg. Har gått opp noe forferdelig.. Jeg har for mange trivselskilo og må nok begynne på et nytt og dårligere liv.:p
Haha, må være heteslag :p

Huff, ikke kjekt!
Her er det ullpysj og sovesekk + dyne! I natt hadde hun tykk dundyne, men ennå savna jeg soveskinnet som vi hadde levna hjemme! :p savner sommervær jeg ;)
I kveld la vi han i bare bleien! På lammeskinn og med helseteppe istedet for dyne!
Måtte flytte på han da mannen skulle jobbe litt på kontoret, da lot vi skinnet ligge igjen, selvom han ikke blir svett av det i varmen, men, for å se om han sover bedre!

Eh.. NÅ skal jeg skru ferdig kommoden jeg begynte på for noen dager siden :D :o

Hehe, du skulle sett den rosa "prinsessedressen" hennes etter dagens økt! Mer svart enn rosa :p ;)

Så det mineralrike måltidet du hadde lagt ut på fjesboka :p;):eek::rolleyes: hehehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lille snups er manisk på sandspisinga, i tillegg vises det at hun er arbeidsjente som har hjulpet pappa og bestefar å montere dissestativ! :rolleyes:
Vis vedlegget 23150
Spiser hun sand altså?
Det gjør ikke Lillebror! Men om han finner en pinne, skjell, sten eller liknende går det rett i munnen - og da gjerne med sand :p

I kveld la vi han i bare bleien! På lammeskinn og med helseteppe istedet for dyne!
Måtte flytte på han da mannen skulle jobbe litt på kontoret, da lot vi skinnet ligge igjen, selvom han ikke blir svett av det i varmen, men, for å se om han sover bedre!
Hermine ble ennå varmere av å sove på skinnet i mai når vi hadde hetebølge, så da tok vi det bort! Er veldig glad for at det ikke lå i senga da hun spydde forleden kveld :eek: ;) :p

Hermine ble ennå varmere av å sove på skinnet i mai når vi hadde hetebølge, så da tok vi det bort! Er veldig glad for at det ikke lå i senga da hun spydde forleden kveld :eek: ;) :p
Virker fortsatt som det regulerer fint på tempen hans her. Men skinnet vi kjøpte for å ha i vogna derimot.... Det funker utrolig dårlig. Lurer på hvor mye kjemikailer de har puttet i det!

Praktisk pedagogisk utdanning. Det er heltid.. Jeg tenkte plutselig at du hadde bachelor fra før :p lykke til på lærerskolen!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ahaaaa... Jeg burde skjønt ppu da, hadde jeg bare tenk meg litt om.:p Takk for det!! Skal studere heltid jeg også, så dette blir spennende. :)

Spiser hun sand altså?
Det gjør ikke Lillebror! Men om han finner en pinne, skjell, sten eller liknende går det rett i munnen - og da gjerne med sand :p
Jepp, gjerne rett fra spaden...eller sandhaugen :confused: trodde alle barn gjorde det i den alderen :p hun blir kjempesint om jeg stopper henne :p

Virker fortsatt som det regulerer fint på tempen hans her. Men skinnet vi kjøpte for å ha i vogna derimot.... Det funker utrolig dårlig. Lurer på hvor mye kjemikailer de har puttet i det!
Er det det skinnet fra Barnas Hus med selehull i? Et slikt har vi! Godt og varmt når det er kaldt, men hun blir kjempesvett når utetempen bikker 15 grader!

Lille snups er manisk på sandspisinga, i tillegg vises det at hun er arbeidsjente som har hjulpet pappa og bestefar å montere dissestativ! :rolleyes:
Vis vedlegget 23150

Emmeth spiser ikke sand eller gress for den saks skyld, ser ut som en raring på gresset der han ligger og bytter på og stå på 2 bein og 1 arm og bytter rekkefølgen fort og gærlig da han ikke liker følelsen av gresset mot huden :laughing025

Back
Topp