Såååå fiiiine dere erWooow, for noen chicks dere er alle sammen
Neline og jeg som koser oss i sola
Vis vedlegget 23088
Vis vedlegget 23089
Vis vedlegget 23090
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såååå fiiiine dere erWooow, for noen chicks dere er alle sammen
Vis vedlegget 23088
Vis vedlegget 23089
Vis vedlegget 23090
Hahaha, må leAsle har sett ut som Stevie Wonder på speed i søvne siden han ble født, og så begynte han plutselig å gjøre det i våken tilstand også, og de siste månedene har han gjort det når han er gira og skal gjøre seg morsomusikker på om det er en tic eller hva det er, men jeg tar det hele med knusende ro..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Søtnosen! Som han koser seg!Melon hører liksom med i dette været
Vis vedlegget 23091
Er jo ikke så rart da, at de blir urolige på natta når det er varmt! Sånn sett skal vi ikke klage, har herlige 12 grader på soverommet om nattaSå deilig å få sove så lenge!Nå i varmen har det vært maaange urolige netter og tidlige morgener her
sneik meg til en lur sammen med Asle i formiddag
You is hawt!!HOOOOT assja, helt nødvendig med kald drikke i denna varmen
Jeg drikker vann ned isbiter
![]()
Jeg óg!!Ikke bare bare det velKan lett lokkes med på en tøysedag for mammaer på frifot og jeg
Hahaha!! Det var dagens!!Herlig sommerkropp!![]()
Hola mamasita!!! Fin du/dere er..Wooow, for noen chicks dere er alle sammen
Vis vedlegget 23088
Vis vedlegget 23089
Vis vedlegget 23090
Vi kjører samme bikinikropp for å si det sånnHahaha!! Det var dagens!!![]()
Hehe, skje holder vi langt unna kastemannen her endaSøtnosen! Som han koser seg!
Hermine har momsa grilla makrell og mandelpotet til middagspiste masse selv med skje, og litt med fingrene
![]()
Samme topp? Bh med stroppene under arma? Funker fjell..Vi kjører samme bikinikropp for å si det sånnsånn kan vi like
![]()
Nå er vi kommet oss hjem fra hytta! Men spiste grilla makrell før vi dro, nyyyydelig!
Hermine klatrer og klatrer og klatrer, må følge med henne HELE tiden nåLaga lunsj til henne og da jeg kom ut satte hun i bladkurven
![]()
Et øyeblikk senere klatra hun opp i stolen sin og videre opp på kaffebordet
Nå har vi tatt fram vippestolen igjen, så har hun en stol hun kan klatre opp og ned av uten at det gjør noe om hun faller, for da detter hun ikke så langtfinfin var den å sitte i å se drømmehagen også
Vis vedlegget 23108
Vis vedlegget 23109
Vis vedlegget 23110
Såååå fiiiine dere erEmmeth er bra lik deg altså!
![]()
You is hawt!!
Ja, isvann med lime.. Mmmm!!![]()
Hola mamasita!!! Fin du/dere er..![]()
Vi har vært i dyreparken idag. Sett på svarte svaner bl.a. de er sååå fine.. her kommer det litt bilder. Var typ 38 g i skyggen i innlandet. Varmt sa du?
Sent from my GT-I9300
Nå er vi kommet oss hjem fra hytta! Men spiste grilla makrell før vi dro, nyyyydelig!![]()
Hermine klatrer og klatrer og klatrer, må følge med henne HELE tiden nåLaga lunsj til henne og da jeg kom ut satte hun i bladkurven
![]()
Et øyeblikk senere klatra hun opp i stolen sin og videre opp på kaffebordet
![]()
Nå har vi tatt fram vippestolen igjen, så har hun en stol hun kan klatre opp og ned av uten at det gjør noe om hun faller, for da detter hun ikke så langtfinfin var den å sitte i å se drømmehagen også
Vis vedlegget 23108
Vis vedlegget 23109
Vis vedlegget 23110
Merker varmen her også!Er jo ikke så rart da, at de blir urolige på natta når det er varmt! Sånn sett skal vi ikke klage, har herlige 12 grader på soverommet om natta![]()
Hahaha, må le![]()