Søndag

Liana fikk isbiter i netting-greia si :P falt visst i smak å :)

1374416818983.jpg
1374416829769.jpg

Vil dele litt med seg også :p
1374416838137.jpg
1374416851480.jpg
1374416859500.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Asle har sett ut som Stevie Wonder på speed i søvne siden han ble født, og så begynte han plutselig å gjøre det i våken tilstand også, og de siste månedene har han gjort det når han er gira og skal gjøre seg morsom :eek::rolleyes::p usikker på om det er en tic eller hva det er, men jeg tar det hele med knusende ro..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da får jeg ta det knusende med ro jeg også:-)

hmmm.. de kan jo lære det selv isteden for å si nei/ja.. men kan også være noe med øret ettersom hun rister på hodet..men da tror jeg hun ville tatt seg til øret også? er nok ikke noe alvorlig ;):)

Hun tar seg litt til øret ja, kan jo hende jo har fått i seg noe med melk.

Ja, det var som faen det der asså, MEN jeg har kommet meg inn på skole i Notodden og skal nedover på samling ved skolestart 19.august. Jenny blir sikkert hjemme hos pappaen da, men jeg kan da ta meg en bytur? I, bære i.. ? 

Ikke bare bare det vel ;):D Kan lett lokkes med på en tøysedag for mammaer på frifot og jeg ;):cool::p:rolleyes:

Håper i alle fall det ikke er noe spesielt..

Det er nok ikke det, bare jeg som er hysterisk i dag:-)

Hun tar seg litt til øret ja, kan jo hende jo har fått i seg noe med melk.

ja kansje det? dere får se det ann.. Emira begynte tidlig å riste på hodet ved "nei-svar" hvertfall :)

ja kansje det? dere får se det ann.. Emira begynte tidlig å riste på hodet ved "nei-svar" hvertfall :)

Hehe, så moro, kan jo hende det er det snuppa mi også gjør:-)

Nå er vi kommet oss hjem fra hytta! Men spiste grilla makrell før vi dro, nyyyydelig! :D
Hermine klatrer og klatrer og klatrer, må følge med henne HELE tiden nå :eek: Laga lunsj til henne og da jeg kom ut satte hun i bladkurven :eek: :p Et øyeblikk senere klatra hun opp i stolen sin og videre opp på kaffebordet :confused:
Nå har vi tatt fram vippestolen igjen, så har hun en stol hun kan klatre opp og ned av uten at det gjør noe om hun faller, for da detter hun ikke så langt ;) finfin var den å sitte i å se drømmehagen også ;)
ImageUploadedByBV Forum1374425307.774630.jpg
ImageUploadedByBV Forum1374425319.110892.jpg
ImageUploadedByBV Forum1374425330.495215.jpg

Back
Topp