Ja, ble helt svett jeg, ennå jeg ikke klatrahaha så herlig.. hun må føle seg såå flinkmen kan være litt stress for dere i begynnelsen ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ble helt svett jeg, ennå jeg ikke klatrahaha så herlig.. hun må føle seg såå flinkmen kan være litt stress for dere i begynnelsen ja!
Jeg óg!!
Da har vi en uoffisiell fjasedate.![]()
Praktisk pedagogisk utdanning. Det er heltid.. Jeg tenkte plutselig at du hadde bachelor fra førPpu??
Jeg skal ta nettbasert lærerutdanning ved HiT med oppmøter i Notodden ja.![]()
Hehe, så søtHer e bile av mote prinsessa, som ha forvilla seg inni gænsern te ho mor <3
<3 Fie Elise <3
Huff, ikke godt når det er så varmt og man er gravid i tillegg! Skjønner godt lunta blir kort daHer er endelig sola gått ned (eller hvertfall vekk fra leiligheten)
Har vært utrolig slitsomt for meg med den varmen idag! 35 i skyggen og en varmeovn i magen!dette er første gang jeg har virkelig følt ubehag ved varmen som gravid! så det har gått utover både humør og tålmodighet
får dårlig samvittighet for å være litt hissig
hehe men energinivået har vært på bunn.. skal bli bitte litt "kjøligere" imårra, så håper på et bedre humør fra meg selv, da
Hvordan har deres dag vært? og åssen planer har dere for kvelden?![]()
Haha, må være heteslagHahahahaha!! Herregud.. Jeg leste jo rett, men når jeg skulle svare så stokka det seg oppi skolten.
OG jeg er nok en del kg tyngre enn deg. Har gått opp noe forferdelig.. Jeg har for mange trivselskilo og må nok begynne på et nytt og dårligere liv.![]()
I kveld la vi han i bare bleien! På lammeskinn og med helseteppe istedet for dyne!Huff, ikke kjekt!
Her er det ullpysj og sovesekk + dyne! I natt hadde hun tykk dundyne, men ennå savna jeg soveskinnet som vi hadde levna hjemme!savner sommervær jeg
![]()
Hehe, du skulle sett den rosa "prinsessedressen" hennes etter dagens økt! Mer svart enn rosa![]()
![]()
Hehe! Kan fort bli festlig! Skal ikke mye vin til her før skravla går..Oh yeah!You and me, babe!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hun drøvtygde småstein hele ettermiddagenSå det mineralrike måltidet du hadde lagt ut på fjesbokahehehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Spiser hun sand altså?Lille snups er manisk på sandspisinga, i tillegg vises det at hun er arbeidsjente som har hjulpet pappa og bestefar å montere dissestativ!
Vis vedlegget 23150
Hermine ble ennå varmere av å sove på skinnet i mai når vi hadde hetebølge, så da tok vi det bort! Er veldig glad for at det ikke lå i senga da hun spydde forleden kveldI kveld la vi han i bare bleien! På lammeskinn og med helseteppe istedet for dyne!
Måtte flytte på han da mannen skulle jobbe litt på kontoret, da lot vi skinnet ligge igjen, selvom han ikke blir svett av det i varmen, men, for å se om han sover bedre!
Virker fortsatt som det regulerer fint på tempen hans her. Men skinnet vi kjøpte for å ha i vogna derimot.... Det funker utrolig dårlig. Lurer på hvor mye kjemikailer de har puttet i det!Hermine ble ennå varmere av å sove på skinnet i mai når vi hadde hetebølge, så da tok vi det bort! Er veldig glad for at det ikke lå i senga da hun spydde forleden kveld![]()
![]()
![]()
Ahaaaa... Jeg burde skjønt ppu da, hadde jeg bare tenk meg litt om.Praktisk pedagogisk utdanning. Det er heltid.. Jeg tenkte plutselig at du hadde bachelor fra førlykke til på lærerskolen!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Jepp, gjerne rett fra spaden...eller sandhaugenSpiser hun sand altså?
Det gjør ikke Lillebror! Men om han finner en pinne, skjell, sten eller liknende går det rett i munnen - og da gjerne med sand![]()
Er det det skinnet fra Barnas Hus med selehull i? Et slikt har vi! Godt og varmt når det er kaldt, men hun blir kjempesvett når utetempen bikker 15 grader!Virker fortsatt som det regulerer fint på tempen hans her. Men skinnet vi kjøpte for å ha i vogna derimot.... Det funker utrolig dårlig. Lurer på hvor mye kjemikailer de har puttet i det!
Hehe, joda, veldig flink, men du og du så stressende for mamman![]()
![]()
Lille snups er manisk på sandspisinga, i tillegg vises det at hun er arbeidsjente som har hjulpet pappa og bestefar å montere dissestativ!
Vis vedlegget 23150