Søndag :)

Huff, er det skikkelig ille nå? Håper du ikke blir verre i alle fall, men det er vel dårlige utsikter for det når jeg tenker tilbake:(

Hvor store smerter jeg har, er veeeldig avhengig av hvor mye jeg har belastet bekkenet.. om jeg har stått/gått eller holdt Liana mye, eller sittet mye på gulvet, så er det veldig vondt utover kvelden..så prøver å ikke belaste det for mye på engang;)

Men når jeg gikk gravid med Emira, så jobbet jeg med vasking mens jeg hadde bekkenløsning..og klarte nesten ikke reise meg opp fra sofan etter jobb.. hehe.. så de to andre gangene har jeg vært sykmeldt..for jobber i cafe som man må stå i 5-8 timer, ofte uten sittepause:confused::oops::p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Bra du passer på ja:)
Jeg var også mye sykmeldt på grunn av det, først 50, så ble det 80. Siste måneden var jeg 100. Men da hadde jeg ikke barn, så kan forestille meg hvor tøft det er når man ikke bare kan ta hensyn til seg selv:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja får håpe det.. det som har funka for meg er å være sykmeldt og ikke gå/stå så altfor mye :) da har det ikke blitt like ille som første gang jeg var gravid :)

Det beste er å være i ro når det er skikkelig ille ja. Lå for det meste på sofan på slutten, til og med å sitte ble for vondt.

Bra du passer på ja:)
Jeg var også mye sykmeldt på grunn av det, først 50, så ble det 80. Siste måneden var jeg 100. Men da hadde jeg ikke barn, så kan forestille meg hvor tøft det er når man ikke bare kan ta hensyn til seg selv:eek:

Det beste er å være i ro når det er skikkelig ille ja. Lå for det meste på sofan på slutten, til og med å sitte ble for vondt.

ja kan jo hende det var derfor du ble så ille da..er hvertfall ikke noe godt:( var værst for meg å når jeg gikk med første.. for visste ikke helt hva bekkenløsning var, og tenkte det ikke ble værre :P hehe disse to andre gangene har jeg vært sykmeldt 100% omtrent fra starten..først pga kvalme/oppkast og så pga bekken ;) bare denne gangen var jeg fortsatt i permisjon når jeg hadde litt kvalme :P men ble sykmeldt rett etter det pga bekkenet.. jeg orker bare ikke å ha det like vondt som med Emira..og det har hjulpet masse å ikke jobbe! :D

Jeg syntes begynnelsen av graviditetene var værst å måtte ta seg av barn.. siden man er såååå trøtt og kan ha denne kvalmen..hehe.. når det gikk over, så har det vært myyyye enklere :D

ja kan jo hende det var derfor du ble så ille da..er hvertfall ikke noe godt:( var værst for meg å når jeg gikk med første.. for visste ikke helt hva bekkenløsning var, og tenkte det ikke ble værre :p hehe disse to andre gangene har jeg vært sykmeldt 100% omtrent fra starten..først pga kvalme/oppkast og så pga bekken ;) bare denne gangen var jeg fortsatt i permisjon når jeg hadde litt kvalme :p men ble sykmeldt rett etter det pga bekkenet.. jeg orker bare ikke å ha det like vondt som med Emira..og det har hjulpet masse å ikke jobbe! :D

Jeg syntes begynnelsen av graviditetene var værst å måtte ta seg av barn.. siden man er såååå trøtt og kan ha denne kvalmen..hehe.. når det gikk over, så har det vært myyyye enklere :D

Skjønner godt det er tøft når man er kvalm ja, jeg er spent selv om jeg blir noe mer kvalm denne gangen. Var kvalm sist, men det var ikke så ille og varte ikke så lenge heldigvis.
Jo kan jo være fordi jeg ikke tok det mer med ro, men er redd for å være sykmeldt lenge i forhold til møter med nav og sånt. Synes sånt er så ekkelt.

Skjønner godt det er tøft når man er kvalm ja, jeg er spent selv om jeg blir noe mer kvalm denne gangen. Var kvalm sist, men det var ikke så ille og varte ikke så lenge heldigvis.
Jo kan jo være fordi jeg ikke tok det mer med ro, men er redd for å være sykmeldt lenge i forhold til møter med nav og sånt. Synes sånt er så ekkelt.

Ja håper det jeg å for din del :) jeg ble utrolig glad når jeg ikke hadde intens kvalme denne gangen :D det jeg gruet meg mest til når jeg fant ut at jeg var gravid:P

Bare lytt til kroppen din ;) det er det viktigste.. jeg har aldri vært på møter med nav når jeg har vært sykmeldt :D:P

Ja håper det jeg å for din del :) jeg ble utrolig glad når jeg ikke hadde intens kvalme denne gangen :D det jeg gruet meg mest til når jeg fant ut at jeg var gravid:p

Bare lytt til kroppen din ;) det er det viktigste.. jeg har aldri vært på møter med nav når jeg har vært sykmeldt :D:p

Så rart, jeg fikk brev fra dem ganske raskt, tross av at det stod at sykemeldingen skyldtes svangerskapet.

Så rart, jeg fikk brev fra dem ganske raskt, tross av at det stod at sykemeldingen skyldtes svangerskapet.

ja er nok forskjell fra sted til sted.. på min jobb så kan det ikke tilrettelegges for bekkenløsning å sånt heller, så sjefen har skrevet det i oppfølgingsbrevet å..kansje derfor?

ja er nok forskjell fra sted til sted.. på min jobb så kan det ikke tilrettelegges for bekkenløsning å sånt heller, så sjefen har skrevet det i oppfølgingsbrevet å..kansje derfor?

Det kan jo tenkes ja:-) Det er jo egentlig vanskelig i min jobb også, for hvis man skal gjøre papirarbeid for eksempel må man jo sitte så lenge. Det synes jeg var fryktelig vondt sist gang.

Det kan jo tenkes ja:-) Det er jo egentlig vanskelig i min jobb også, for hvis man skal gjøre papirarbeid for eksempel må man jo sitte så lenge. Det synes jeg var fryktelig vondt sist gang.

Ja det er ikke overalt man kan få en enklere jobb ;)

Back
Topp