Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger ved et bilde av Emira, som jeg tok når vi var ved elven å matet endene <3
Vis vedlegget 20639
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Nyt det masse! Vi har så godt av det iblant
Jeg gleder meg til å oppleve det hele igjen, bare håper bekkenløsninga holder seg unna denne gangen![]()
Legger ved et bilde av Emira, som jeg tok når vi var ved elven å matet endene <3
Vis vedlegget 20639
Så fint, så godt å få slippe kvalmenJeg er så spent på om jeg slipper bekkenløsninga, det gjenstår og se
![]()
Huff og huff, jeg fikk det ganske tidlig sist også, rundt uke 8 eller 9 tror jeg.
Ja, det var borte i 2 1/2 time, så var utrolig godt og bare kunne styre på med mitt i fred og uten og bli avbrutt![]()
Så nydelig hu er<3
Hehe, ja, hun er plutselig blitt veldig stor synes jegSå vakker.. hun så så stor ut på det bilde
såå tidlig ja, veldig tidlig til å være førstegangs da.. eller? husker ikke helt når det begynte hos meg, men med Emira må det ha vært etter vi var på ultralyd, også har det bare kommet tidligere og tidligere![]()
ja helt nydelig å ikke ha gått gjennom det like lenge og like intenst! derfor hadde jeg en anelse om at det var en liten guttsiden graviditeten var litt annerledes
Håper virkelig du slipper det! jeg har hatt det med alle 3, og det har startet tidligere og tidligere for hver gangog hjelper ikke akkurat at jeg ofte må bære litt på Liana heller
hehe..
Jaaah, er så koselig med en liten en i magen<3
Vi krysser fingrene for at bekkenløsninga holder seg laaaangt unnaEr ubeskrivelig vondt
![]()
God kveld!
Nå nyter vi en middag sammen, ALENE, for første gang på 10 måneder!i restauranten til hotellet
Hermine snorker, men rommet vårt er så nært, type 10 meter, fra restauranten så vi ser romdøra vår
*Surfer mobilt*
Hehe, ja, hun er plutselig blitt veldig stor synes jeg![]()
*Surfer mobilt*
God kveld!
Nå nyter vi en middag sammen, ALENE, for første gang på 10 måneder!i restauranten til hotellet
Hermine snorker, men rommet vårt er så nært, type 10 meter, fra restauranten så vi ser romdøra vår
![]()
*Surfer mobilt*
Ja det var ganske tidlig, men det ble ikke kronisk før litt lenger ut, da kunne jeg knapt bevege meg
Krysser fingrene altså, håper i hvertfall på en mild variant hehe.