Søndag :)

Hei og hå!
Nå har vi vært på tur på Skodjebruene. Fin tur, men det skya selvfølgelig litt over. Her er litt bilder. Tok mest med kameraet, men litt med tlf også :)

Vis vedlegget 20613

Vis vedlegget 20614

Vis vedlegget 20615
Vi snudde sportsvogna, så hun fikk se litt. Virka som det var stas :)

Vis vedlegget 20616

Vis vedlegget 20617

Vis vedlegget 20618

Vis vedlegget 20619

Vis vedlegget 20620

Vis vedlegget 20621
Vi måtte opp på utkikksposten på parkeringa også :)

Vis vedlegget 20622

Nå spiser snuppa middag, så skal vi snart kjøre og kjøpe thaimat :)

Herremin så nydelig det var der:-)
Ser ut som go snuppa di koser seg veldig på tur:-)

Sukkersnusk: jeg ser en tydelig strek! :) så moro!!

Vi koser oss på hytta! Vi har vært på en liten tur med fiskestang i dag! Jeg måtte slenge en våt og kald Lillebror på ryggen før de andre ville tilbake til bilen da han var sååå sur! Men det var jo ikke noe rart. Fikk skiftet klær og bleie i bilen og kjørt en tur så han sovnet.
Nå er han storfornøyd og rar med de nye tenna sine :-p
Vis vedlegget 20607
Så herlig!!! :D

*Surfer mobilt*

Da er vi kommet til Øverkalix hvor vi skal overnatte til i morgen! Har kjørt 44mil idag, men Hermine er like blid:D
Bilde fra rasteplass i nordsverige, 26 grader og overskyet!
1372606173395.jpg

*Surfer mobilt*

Blir godt med litt avslappning:)

Haha, sambo og nabomannen(de har selv 2 barn) Tok med seg alle unga på sykkeltur;) Så her sitter jeg og koser meg alene med en kopp kaffe og BV;) Kan telle de gangene jeg har vært alene etter Emmeth blei født på en hånd, så var litt deilig med litt alenetid:)

Sukkersnusk: jeg ser en tydelig strek! :) så moro!!

Vi koser oss på hytta! Vi har vært på en liten tur med fiskestang i dag! Jeg måtte slenge en våt og kald Lillebror på ryggen før de andre ville tilbake til bilen da han var sååå sur! Men det var jo ikke noe rart. Fikk skiftet klær og bleie i bilen og kjørt en tur så han sovnet.
Nå er han storfornøyd og rar med de nye tenna sine :p
Vis vedlegget 20607

Neimen, så på fiiine Eskil med de flotte nye tannabissene sine :love7 Skikkelig gromt bilde:D

Hei og hå!
Nå har vi vært på tur på Skodjebruene. Fin tur, men det skya selvfølgelig litt over. Her er litt bilder. Tok mest med kameraet, men litt med tlf også :)

Vis vedlegget 20613

Vis vedlegget 20614

Vis vedlegget 20615
Vi snudde sportsvogna, så hun fikk se litt. Virka som det var stas :)

Vis vedlegget 20616

Vis vedlegget 20617

Vis vedlegget 20618

Vis vedlegget 20619

Vis vedlegget 20620

Vis vedlegget 20621
Vi måtte opp på utkikksposten på parkeringa også :)

Vis vedlegget 20622

Nå spiser snuppa middag, så skal vi snart kjøre og kjøpe thaimat :)

Så flotte bilder og for ei søt frøken:)

Så god og bli han er:) Ser tydelige de fine tannebissene ja:)

Skal teste en gang til om noen dager, men føler meg ganske sikker:)

Det er helt klart ett kryss der, så er en liten spire inni der:D Gratulerer så mye enda en gang:) Du går en flott og spennende tid i møte<3

Høres deilig ut! :) ikke så travel dag her heller ;) hehe

Er så godt og bare ta det helt rolig noen dager også;) Sambo og nabomannen tok med seg alle unga(de har 2 barn) på sykkeltur, så nå sitter jeg her og nyter litt alenetid og BV :talk017

Da er vi kommet til Øverkalix hvor vi skal overnatte til i morgen! Har kjørt 44mil idag, men Hermine er like blid:D
Vis vedlegget 20633

*Surfer mobilt*

Ååååh, for et nydelig bilde av ei lita vakker frøken*smelt*<3<3<3 :love7

Hehe, jeg var en liten snik nå ja:-) Ja, får teste på onsdagen kanskje, da skulle det vel bli mer tydelig.

Er nok et tydelig + da tenker jeg ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 20633

*Surfer mobilt*

Så vakker.. hun så så stor ut på det bilde:)

Haha, sambo og nabomannen(de har selv 2 barn) Tok med seg alle unga på sykkeltur;) Så her sitter jeg og koser meg alene med en kopp kaffe og BV;) Kan telle de gangene jeg har vært alene etter Emmeth blei født på en hånd, så var litt deilig med litt alenetid:)

Nyt det masse! Vi har så godt av det iblant :)

Er så godt og bare ta det helt rolig noen dager også;) Sambo og nabomannen tok med seg alle unga(de har 2 barn) på sykkeltur, så nå sitter jeg her og nyter litt alenetid og BV :talk017

Det er kjempe godt å ta det med ro av og til :) hvertfall når man har alenetid ;)

Er nok et tydelig + da tenker jeg ;)

Ja:-)
Det blir spennende med to tette, hvordan føler du det går å være gravid med to barn fra før?

Det er helt klart ett kryss der, så er en liten spire inni der:D Gratulerer så mye enda en gang:) Du går en flott og spennende tid i møte<3

Jeg gleder meg til å oppleve det hele igjen, bare håper bekkenløsninga holder seg unna denne gangen:-)

Det unner jeg deg virkelig, kos deg masse:-)

Ja:-)
Det blir spennende med to tette, hvordan føler du det går å være gravid med to barn fra før?

Syns det går helt fint egentlig..var værre når jeg gikk gravid med Liana for da hadde jeg mye kvalme i 4 mnd.. denne gangen har jeg nesten ikke hatt noe kvalme + at samboer har hatt mulighet til å hjelpe mer til enn sist gang :)

Jeg gleder meg til å oppleve det hele igjen, bare håper bekkenløsninga holder seg unna denne gangen:-)

Tviler jeg på..alle sier at om man hatt bekkenlæsning èn gang, så får man det igjen..har stemt på meg :(:confused:

Syns det går helt fint egentlig..var værre når jeg gikk gravid med Liana for da hadde jeg mye kvalme i 4 mnd.. denne gangen har jeg nesten ikke hatt noe kvalme + at samboer har hatt mulighet til å hjelpe mer til enn sist gang :)

Så fint, så godt å få slippe kvalmen:-) Jeg er så spent på om jeg slipper bekkenløsninga, det gjenstår og se:-)

Tviler jeg på..alle sier at om man hatt bekkenlæsning èn gang, så får man det igjen..har stemt på meg :(:confused:

Huff og huff, jeg fikk det ganske tidlig sist også, rundt uke 8 eller 9 tror jeg.

Back
Topp