Søndag :)

Idag har vi vært litt ute i hagen:) og nå sover Emmeth sin 2 lur;):) Skal bare slappe av idag:)

blir så glad på deres venge! er jo så gøy da.. ser jo ut som om det har satt seg et lite frø hos deg ;):) gleder meg til neste test! hehe.. har du ikke sagt noe til mannen om denne eller?

Ja, jeg er overbevist om at det er en liten spire der ja:-) Nei han mener det er dumt å svi av penger på tester så tidlig, så det er min lille hemmelighet til neste test:-)

Sukkersnusk: jeg ser en tydelig strek! :) så moro!!

Vi koser oss på hytta! Vi har vært på en liten tur med fiskestang i dag! Jeg måtte slenge en våt og kald Lillebror på ryggen før de andre ville tilbake til bilen da han var sååå sur! Men det var jo ikke noe rart. Fikk skiftet klær og bleie i bilen og kjørt en tur så han sovnet.
Nå er han storfornøyd og rar med de nye tenna sine :-p
ImageUploadedByBV Forum1372595869.169238.jpg

hehe takk :D:) merker at jeg må passe litt mer nå, for hun reiser seg etter ting overalt nå plutselig:eek: (på kne da).. blir ganske så redd hun skal falle bakover.. hehe..

Ja det er fort gjort å falle bakover. Her er det en det en del knall og fall for tiden. Jeg synst det er så skummelt, men rekker ikke bort og forhindre det hver gang. De tåler mye mer enn meg ihvertfall! :-)

Hei og hå!
Nå har vi vært på tur på Skodjebruene. Fin tur, men det skya selvfølgelig litt over. Her er litt bilder. Tok mest med kameraet, men litt med tlf også :-)

ImageUploadedByBV Forum1372598951.675412.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372598970.424055.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372598991.056746.jpg
Vi snudde sportsvogna, så hun fikk se litt. Virka som det var stas :-)

ImageUploadedByBV Forum1372599050.687664.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372599065.157176.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372599080.240479.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372599098.475006.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372599117.169847.jpg

ImageUploadedByBV Forum1372599136.671592.jpg
Vi måtte opp på utkikksposten på parkeringa også :-)

ImageUploadedByBV Forum1372599170.041047.jpg

Nå spiser snuppa middag, så skal vi snart kjøre og kjøpe thaimat :-)

Hei og hå!
Nå har vi vært på tur på Skodjebruene. Fin tur, men det skya selvfølgelig litt over. Her er litt bilder. Tok mest med kameraet, men litt med tlf også :-)

Vis vedlegget 20613

Vis vedlegget 20614

Vis vedlegget 20615
Vi snudde sportsvogna, så hun fikk se litt. Virka som det var stas :-)

Vis vedlegget 20616

Vis vedlegget 20617

Vis vedlegget 20618

Vis vedlegget 20619

Vis vedlegget 20620

Vis vedlegget 20621
Vi måtte opp på utkikksposten på parkeringa også :-)

Vis vedlegget 20622

Nå spiser snuppa middag, så skal vi snart kjøre og kjøpe thaimat :-)
Så flott det var der :)

Vi koser oss på hytta! Vi har vært på en liten tur med fiskestang i dag! Jeg måtte slenge en våt og kald Lillebror på ryggen før de andre ville tilbake til bilen da han var sååå sur! Men det var jo ikke noe rart. Fikk skiftet klær og bleie i bilen og kjørt en tur så han sovnet.
Nå er han storfornøyd og rar med de nye tenna sine :p
Vis vedlegget 20607

Så god og bli han er:-) Ser tydelige de fine tannebissene ja:-)

Skal teste en gang til om noen dager, men føler meg ganske sikker:-)

Nå er han storfornøyd og rar med de nye tenna sine :-p
Vis vedlegget 20607

Finingen! Han er stilig med tannebisser :-) deilig å være på fisketur da selv om du måtte avbryte :-)

Så god og bli han er:-) Ser tydelige de fine tannebissene ja:-)

Skal teste en gang til om noen dager, men føler meg ganske sikker:-)

Ja de er så søte :)
Man kjenner raskt at man er gravid, spesielt når man har vær det før :-D

Finingen! Han er stilig med tannebisser :-) deilig å være på fisketur da selv om du måtte avbryte :-)
Ja det er fint å ha de små ute selvom de er "for små", synes jeg. Men greit å gi seg når de er utilpass :-p

Ja, jeg er overbevist om at det er en liten spire der ja:) Nei han mener det er dumt å svi av penger på tester så tidlig, så det er min lille hemmelighet til neste test:)

hehe du er jammen lur! :P:);) hehe.. blir nok gøy å ta en ny test om noen dager da :D

Nå er han storfornøyd og rar med de nye tenna sine :p
Vis vedlegget 20607

hehe så fin! :D er moro når de får tenner da.. har de kommet ordentlig igjennom eller?

Ja det er fort gjort å falle bakover. Her er det en det en del knall og fall for tiden. Jeg synst det er så skummelt, men rekker ikke bort og forhindre det hver gang. De tåler mye mer enn meg ihvertfall! :)

sånt skjer her også.. det skjer så fort.. hehe.. men det er som du sier, de tåler faktsik ganske mye.. også er det ikke høye fallet heller da :P hehe..

Hei og hå!
Nå har vi vært på tur på Skodjebruene. Fin tur, men det skya selvfølgelig litt over. Her er litt bilder. Tok mest med kameraet, men litt med tlf også :)

Vis vedlegget 20613

Vis vedlegget 20614

Vis vedlegget 20615
Vi snudde sportsvogna, så hun fikk se litt. Virka som det var stas :)

Vis vedlegget 20616

Vis vedlegget 20617

Vis vedlegget 20618

Vis vedlegget 20619

Vis vedlegget 20620

Vis vedlegget 20621
Vi måtte opp på utkikksposten på parkeringa også :)

Vis vedlegget 20622

Nå spiser snuppa middag, så skal vi snart kjøre og kjøpe thaimat :)

masse fine bilder! :):)

hehe du er jammen lur! :p:);) hehe.. blir nok gøy å ta en ny test om noen dager da :D

Hehe, jeg var en liten snik nå ja:-) Ja, får teste på onsdagen kanskje, da skulle det vel bli mer tydelig.

Ja de er så søte :)
Man kjenner raskt at man er gravid, spesielt når man har vær det før :-D

Ja, rart det der:-)

Hvor mange tenner har Eskil fått nå da:-)`?

Back
Topp