Søndag :)

Legger ved et bilde av Emira, som jeg tok når vi var ved elven å matet endene <3

1372612772919.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nyt det masse! Vi har så godt av det iblant :)

Ja, det var borte i 2 1/2 time, så var utrolig godt og bare kunne styre på med mitt i fred og uten og bli avbrutt:)

Jeg gleder meg til å oppleve det hele igjen, bare håper bekkenløsninga holder seg unna denne gangen:)

Jaaah, er så koselig med en liten en i magen<3
Vi krysser fingrene for at bekkenløsninga holder seg laaaangt unna;) Er ubeskrivelig vondt:(

Så fint, så godt å få slippe kvalmen:) Jeg er så spent på om jeg slipper bekkenløsninga, det gjenstår og se:)

ja helt nydelig å ikke ha gått gjennom det like lenge og like intenst! derfor hadde jeg en anelse om at det var en liten gutt :P siden graviditeten var litt annerledes :D

Håper virkelig du slipper det! jeg har hatt det med alle 3, og det har startet tidligere og tidligere for hver gang :( og hjelper ikke akkurat at jeg ofte må bære litt på Liana heller :P hehe..

Huff og huff, jeg fikk det ganske tidlig sist også, rundt uke 8 eller 9 tror jeg.

såå tidlig ja, veldig tidlig til å være førstegangs da.. eller? husker ikke helt når det begynte hos meg, men med Emira må det ha vært etter vi var på ultralyd, også har det bare kommet tidligere og tidligere :P

God kveld!
Nå nyter vi en middag sammen, ALENE, for første gang på 10 måneder! :eek::p:rolleyes::D i restauranten til hotellet;) Hermine snorker, men rommet vårt er så nært, type 10 meter, fra restauranten så vi ser romdøra vår:D

*Surfer mobilt*

såå tidlig ja, veldig tidlig til å være førstegangs da.. eller? husker ikke helt når det begynte hos meg, men med Emira må det ha vært etter vi var på ultralyd, også har det bare kommet tidligere og tidligere :p

Ja det var ganske tidlig, men det ble ikke kronisk før litt lenger ut, da kunne jeg knapt bevege meg :(
Krysser fingrene altså, håper i hvertfall på en mild variant hehe.

ja helt nydelig å ikke ha gått gjennom det like lenge og like intenst! derfor hadde jeg en anelse om at det var en liten gutt :p siden graviditeten var litt annerledes :D

Håper virkelig du slipper det! jeg har hatt det med alle 3, og det har startet tidligere og tidligere for hver gang :( og hjelper ikke akkurat at jeg ofte må bære litt på Liana heller :p hehe..

Huff, er det skikkelig ille nå? Håper du ikke blir verre i alle fall, men det er vel dårlige utsikter for det når jeg tenker tilbake:(

Jaaah, er så koselig med en liten en i magen<3
Vi krysser fingrene for at bekkenløsninga holder seg laaaangt unna;) Er ubeskrivelig vondt:(

Ja det skal være sikkert:(
Gleder meg til å oppleve spark igjen, og til den første ultralyden:-)

God kveld!
Nå nyter vi en middag sammen, ALENE, for første gang på 10 måneder! :eek::p:rolleyes::D i restauranten til hotellet;) Hermine snorker, men rommet vårt er så nært, type 10 meter, fra restauranten så vi ser romdøra vår:D

*Surfer mobilt*

Så herlig:-) Det går nok bra da ja, så kjekt å ha rommet så nære da:-)
Kos dere masse!

Hehe, ja, hun er plutselig blitt veldig stor synes jeg;)

*Surfer mobilt*

Går utrolig fort! Og enda fortere går det med nr 2..så tør ikke tenke på hvordan tiden kommer til å fly med tredjemann:P

God kveld!

*Surfer mobilt*

Hehe så godt å bare være dere da, og enda bedre at lillemor et så nær dere :D kos dere masse!

Ja det var ganske tidlig, men det ble ikke kronisk før litt lenger ut, da kunne jeg knapt bevege meg :(
Krysser fingrene altså, håper i hvertfall på en mild variant hehe.

Ja får håpe det.. det som har funka for meg er å være sykmeldt og ikke gå/stå så altfor mye :) da har det ikke blitt like ille som første gang jeg var gravid :)

Back
Topp