Søknad om permisjon

Fikk akkurat purring ifra nav. Siden dem ikke har mottar inntektsopplysninger fra arbeidsgiver[emoji35] hvorfor kan de ikke bare få fingen ut å få gjort det[emoji51]

Ringte å sjekket på fredag jeg. Da hadde de fått det, men ikke skrevet noe sted! Så da var det visstnok Ok:p
 
Sendte inn 16/10 og fikk innvilget 20/10. I Rogaland står det at behandlingstiden er 12 uker [emoji4]
 
Jeg TRODDE at jeg hadde sendt inn til arbeidsgiver men var ikke gjort i riktig system fikk jeg og arbeidsgiver beskjed om. Ringte litt panisk til NAV da jeg ikke får sendt inn i tide, og nå var behandlingstiden i vest Agder økt til 12 uker, men hun sa det ikke skulle være et problem. Får ordne alt på mandag- blir helt svett!! :dead:
 
Jeg TRODDE at jeg hadde sendt inn til arbeidsgiver men var ikke gjort i riktig system fikk jeg og arbeidsgiver beskjed om. Ringte litt panisk til NAV da jeg ikke får sendt inn i tide, og nå var behandlingstiden i vest Agder økt til 12 uker, men hun sa det ikke skulle være et problem. Får ordne alt på mandag- blir helt svett!! :dead:

Sto 12 uker i Hedmark også. Men fikk svar innen 3 :)
 
Då har eg søkt både til NAV og arbeidsgjevar. Måtte jo få godkjent ferien som skal vera inni permisjonen før eg kunne sende inn søknaden til NAV. Då får me håpe det går gjennom :)
 
Fekk plutselig telefon frå jobb om at eg hadde gløymt nokre dagar i permisjonen.. mødrekvoten sluttar 30.03.2018 og fellesperioden startar 02.01.2018, dvs at 31.03 og 01.04 er i mellom (som er laurdag og sundag). Er det ikkje slik at ein søkjer måndag-fredag, eller skulle eg ha starta 31.03 (laurdagen) når mødrekvoten går ut 30.03?

For meg virkar det jo rett slik eg har gjort det, og at ikkje helga skal vera med.
 
Fekk plutselig telefon frå jobb om at eg hadde gløymt nokre dagar i permisjonen.. mødrekvoten sluttar 30.03.2018 og fellesperioden startar 02.01.2018, dvs at 31.03 og 01.04 er i mellom (som er laurdag og sundag). Er det ikkje slik at ein søkjer måndag-fredag, eller skulle eg ha starta 31.03 (laurdagen) når mødrekvoten går ut 30.03?

For meg virkar det jo rett slik eg har gjort det, og at ikkje helga skal vera med.
Nav betaler uansett bare ut for ukedagene. Så det skal ikke spille noen rolle.
 
Jeg har søkt til nav, men må innom arbeidsgiver for å få de siste opplysningene i forhold til skjema om gradert uttak. Kunne godt vært et og samme skjema spør du meg..... :bored: men det har vært så mye greier i forhold til eksamen osv her så jeg sliter litt med å få ut fingeren. Jeg må også søke til kommunen om permisjon i tillegg.
Men jeg får regulativlønn i des også så da regner jeg med at det ikke blir fullstendig krise hvis nav ikke er raske nok til å behandle søknaden.
 
Eg måtte endre den på nytt i fag, då den måtte gå fortløpande hjå jobb og nav og ikkje med enkelte frihelger innimellom [emoji23].så skal fikse ny på jobb neste veke så får me tru at alt er på plass (omsider) [emoji4]
 
Min permisjon er innvilget. Men med feil lønn. Fått lønna uten kontaktlærertilegget...
 
Min permisjon er innvilget. Men med feil lønn. Fått lønna uten kontaktlærertilegget...

Er det ikke kommunen som sender inn lønnslipp? Men det skal jo du drite i? Du får lønna di som vanlig og så får kommunen dette refundert. Jeg snakket med lønningskontoret ang at jeg er litt treig med å søke om permisjon. Men de sa at det var ikke noe stress
 
Er det ikke kommunen som sender inn lønnslipp? Men det skal jo du drite i? Du får lønna di som vanlig og så får kommunen dette refundert. Jeg snakket med lønningskontoret ang at jeg er litt treig med å søke om permisjon. Men de sa at det var ikke noe stress

Ja, men de har sendt inn riktig. Så jeg må sende inn klage med kopi av lønnsslipp.
 
Hos meg står da at eg må senda inn inntektopplysningsskjema og i tillegg ein bekreftelse fra arbeidsgivar om permisjonen min. Ka bil da bery at da treng nekreftelse fra arb.givar? Prøvde å forklara da t dei, men dei har ikkje skreve noko på inntektsopplysningsskjema.

Detta hadde vert så møkje lettare hadde me kunne gjort alt sjølv uten å måtta blanda inn andre, for då går da så tregt[emoji849]
 
Hos meg står da at eg må senda inn inntektopplysningsskjema og i tillegg ein bekreftelse fra arbeidsgivar om permisjonen min. Ka bil da bery at da treng nekreftelse fra arb.givar? Prøvde å forklara da t dei, men dei har ikkje skreve noko på inntektsopplysningsskjema.

Detta hadde vert så møkje lettare hadde me kunne gjort alt sjølv uten å måtta blanda inn andre, for då går da så tregt[emoji849]
Eg valgte at andre ( arbeidsgivar) skal sende inn inntekstopplysningsskjema, då dei pleier å gjere det der eg arbeider, det må.du høyre med jobben din om kva dei pleier å gjere. Sidan eg har valgt pause i permisjonen for å ta ferie så måtte eg ha bekreftelse frå arbeidsgivar om at eg skulle ha ferie den tida, då fylte eg ut søknad om ferie og fekk den godkjent og signert av sjefen som eg scanna og la ved søknaden.
 
Hos meg står da at eg må senda inn inntektopplysningsskjema og i tillegg ein bekreftelse fra arbeidsgivar om permisjonen min. Ka bil da bery at da treng nekreftelse fra arb.givar? Prøvde å forklara da t dei, men dei har ikkje skreve noko på inntektsopplysningsskjema.

Detta hadde vert så møkje lettare hadde me kunne gjort alt sjølv uten å måtta blanda inn andre, for då går da så tregt[emoji849]

Sniker fra desember.

Arbeidsgiver trenger ikke å sende inn noe annet enn inntektsopplysninger med mindre du skal ha ferie midt i permisjonen, gradert uttak e.l. Da må de også bekrefte det.
 
Back
Topp