Så var det min tur...

Må nok skuffe deg der.. Har hatt rier i hele natt. Ringte føden kl 23.30 fordi det gjorde så vondt. Fikk beskjed av en dame som knapt kunne norsk at jeg skulle ta en paracet og legge meg!! Grrr... Så nå går jeg å venter på vaktskifte 6.30 så jeg slipper den sure kjerringa. Er så kvalm at jeg nesten spyr... Riene hagler hvert 5 min.
Når jeg kommer opp sier de at jeg er umoden eller har 1 cm. Det skjer hver gang.. Så griner jeg meg til epidural og poff så er ungen ute. Blir vel slik nå også.. Er så lei!! Vil bli ferdig!


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Huff, detta syns jeg var tullete... Svare folk i din situasjon slik! Skamme seg skulle hun. Det er nå du skulle møtt omsorg, ikke avvisning!

Uansett, masse lykke til :) håper ting får fortgang!


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Håper du ikke ble avvist igjen når du ringte.
Masse lykke til :)
Etter hva jeg husker skulle du møte i dag kl for igangsetting, så da håper jeg du nå er på sykehuset og at du får den hjelpen og støtten du trenger;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Oj.. Kanskje du er i fødsel du nå :) masse lykke til :)


❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤
 
Ååå, spennende altså! :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Blir litt små nervøs jeg når man blir møtt av slike jordmødre. Man har jo vondt ikke så kjekt å bli avvist å få beskjed om å ta seg en runde liksom. Dette er jo min første så vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle taklet en slik beskjed om jeg hadde så korte intervaller mellom riene.
 
Håper du er kommet inn og er i aktiv fødsel nå da :)
 
oioi, dette er spennende!:) masse lykke til, håper alt ordner seg!:)
 
Back
Topp