Så var det min tur...

Ungene er utav døra.. Mor har tatt en dusj.. :) nå legger jeg meg å sover litt mens jeg venter.. Bindene er jo altfor " små" så jeg går rundt i "libero- startpakke -bleier" hihi... Funker som bare juling!

Førstemann kom 1 dag før termin
Andremann kom vel 4 dager før
Nå er det altså 2 uker før..

Og til alle som fortviler!! Jeg har ikke hatt en eneste kynner ( bare sånn stram mage en gang i ny og ne) ikke menssmerter, bortsett fra en dag. Ingenting...

Har derimot hatt litt løs mage og mye roligere baby siste uka.. Har jo også kjent jeg har vert litt hormonell. ( inkl. kåt) hahaha :D :D ;)

Skal på kontroll på føden kl 17.00 hvis ikke riene kommer.


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Ser for meg bleia, og må le:p håper du får sovet litt før alt starter:)

termin 21.07.2013
 
Lurt å hvile nå mens du kan ja ;)
Masse lykke til :)
 
Så spennende. Begge mine fødsler startet med vannavgang uten rier :dance008 Slapp av og kos deg. Etter min erfaring kommer ikke riene før man slapper av. Med nr 2 kom riene rett etter at jeg fikk sovemedisin :cheers Ønsker deg masse lykke til :love017
 
Åååh, så spennende! Masse lykke til, håper riene kommer snart:)
 
Wohoo, action, nå får bi babyselskap av flere og flere vi som har født! Masse lykke til :)
 
Masse lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
 
Så spennende, lykke til!
 
Hehe, kjekt at du deler dette med oss :) Får litt håp om at jeg ikke trenger vente så lenge:) Masse lykke til!!! Håper riene kommer snart


❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤
 
Spennende! Lykke til :)
 
hvordan går det?
 
Ikke en ri i sikte!! Argh .. Er så irriterende! Men skal opp på sykehuset kl 17.00 på kontroll. Skal be hun strippe meg litt da hvis jeg er moden. Så kansje jeg slipper unna tablettene i morgen.
Men nå må jeg ha mistet minst en liter fostervann. Det renner jo så sinnsykt mye! Har skifta truse og bind en million ganger. :)


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
 
Bråvåkner kl 07.00 av klokka til mannen... Kjenner det renner små skvetter nedover beina. Hopper opp å tenker jøss...? Det kan da ikke komme så mye sæd...???!? ( hadde sengekos i går, type doggy jenter, så det er nok tingen) haha her deler man alt... Jaja..

Så nå må jeg putte et håndkle mellom beina og få ungene ut døra! :) :p

Startet med vannavgang sist, så var skråsikker på at det ble rier denne gangen. Men neida... Så nå er jeg i den kjedelige situasjonen som sist, at vannet har begynt å gå men IKKE EN j... Ri... Så da skal jeg vel gå sånn i 2 dager å syke meg selv ut. :p


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Har hode festet seg? Har lest at viss vannet går og hode ikke er festet skal man dra på sykehuset med en gang og da må man ha ambulanse. Fare for og få navlestrengen rundt hode. Ikke meningen og skremme deg eller noe altså. Masse lykke til! :D

♡Termin 15 juli♡
 
Nei. Hodet er ikke festet, men det ligger ned. De gjorde det før ja. Stemmer det. Men de gjør ikke det lenger så lenge hodet er ned og du er over 37 uker. Sist skjedde det samme. Da fikk jeg beskjed om ut å gå.. Gikk i to dager før jeg ble satt i gang.


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Så spennende! Lykke til, om ikke så alt for lenge har du babyen din i armene dine :) :) :)
 
Oppdatering:

Har vert på kontroll. Fikk rier på sykehuset. Hvert 15. Min. Så nå får jeg vare håpe de fortsetter.. Kansje det var brystvortestimulien som hjalp?? :)
Alt så fint ut. Skal komme tilbake kl 8 i morgen for igangsetting hvis ikke noe skjer i dag.


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
 
Oppdatering:

Har vert på kontroll. Fikk rier på sykehuset. Hvert 15. Min. Så nå får jeg vare håpe de fortsetter.. Kansje det var brystvortestimulien som hjalp?? :)
Alt så fint ut. Skal komme tilbake kl 8 i morgen for igangsetting hvis ikke noe skjer i dag.


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Oj oj 21/6 blir altså datoen din sansynligvis da! Sender deg rier støv og håper de tar seg opp alene!!! Du får gni litt innimellom så holde oxitosinet seg oppe;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Back
Topp