Så var det min tur...

Masse lykke til!! ;)


<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
 
Håper det fortsetter og at babyen snart er ute :)
 
Action her nå altså! Lykke til videre! :) Håper du kommer ordentlig i gang av deg selv da :)
 
Så spennende :) blir så glad for dere som er i fødsel :) Sender over litt fødestøv eg ;)

***********************
**********************
*********************
********************
*******************
******************
*****************
****************
***************
**************
*************
************
***********
**********
*********
********
*******
******
*****
****
***
**
*
 
Tusen takk folkens!! Nå er det skikkelig tak i riene. Varer nesten i 1 min. Og jeg må puste meg igjennom. Kommer ca hvert 10 min.


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Da går det rette vegen!!


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Oh, dette er spennende :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Stå på og lykke til :)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Heia, heia, heia!!!
I morra tidlig vil vi at du kan fortelle vekt og lengde, altså! Håper natta forløper som en "fødselsdrøm" og bebi sklir ut lett og elegant!! Lykke til!!!!!!!!!


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
 
Må nok skuffe deg der.. Har hatt rier i hele natt. Ringte føden kl 23.30 fordi det gjorde så vondt. Fikk beskjed av en dame som knapt kunne norsk at jeg skulle ta en paracet og legge meg!! Grrr... Så nå går jeg å venter på vaktskifte 6.30 så jeg slipper den sure kjerringa. Er så kvalm at jeg nesten spyr... Riene hagler hvert 5 min.
Når jeg kommer opp sier de at jeg er umoden eller har 1 cm. Det skjer hver gang.. Så griner jeg meg til epidural og poff så er ungen ute. Blir vel slik nå også.. Er så lei!! Vil bli ferdig!


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
 
Uff da, satser på du får komme inn nå og at det er skjedd masse ;)


Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤
 
Kjedelig å møte på sure damer på telefon, spesielt når man ringer føden da...
Ring igjen ved vaktskiftet ja, og be om en sjekk. Kanskje du allerede har stor åpning!?! :) Er jo bra at riene har tatt seg opp! :)
Tenk på at du snart får møte babyen din! :)
Flott at du orker å oppdatere også! :) Masse lykke til med sluttspurten! :)
 
Må nok skuffe deg der.. Har hatt rier i hele natt. Ringte føden kl 23.30 fordi det gjorde så vondt. Fikk beskjed av en dame som knapt kunne norsk at jeg skulle ta en paracet og legge meg!! Grrr... Så nå går jeg å venter på vaktskifte 6.30 så jeg slipper den sure kjerringa. Er så kvalm at jeg nesten spyr... Riene hagler hvert 5 min.
Når jeg kommer opp sier de at jeg er umoden eller har 1 cm. Det skjer hver gang.. Så griner jeg meg til epidural og poff så er ungen ute. Blir vel slik nå også.. Er så lei!! Vil bli ferdig!


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Uff, håper du får en trivligere dane på telefonen nå! Syns du har holdt på lenge;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Tusen takk folkens!! Nå er det skikkelig tak i riene. Varer nesten i 1 min. Og jeg må puste meg igjennom. Kommer ca hvert 10 min.


Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Har du snakket med de?


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Uff, håper du får en trivligere dane på telefonen nå! Syns du har holdt på lenge;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013

Herreguud ass!! :angry3 Å prøve å få innpass på føden er det samme som å være for full på byen: Du kommer opp dit, SKIKKELIG gira på innpass, men så ber de deg ta deg en runde og komme tilbake senere....Så utrolig kjipt det der!!

På KK hadde jeg VONDT, men de ba meg ta en runde på gravplassen utenfor og komme tilbake seinere. ..Så kom jeg tilbake etter 15 min, og presiserte: NÅ er det SYKT vondt, men nei: "Ta deg en ny runde" sa damen. Skulle tro jeg forsøkte å komme inn på Metro....

Håper du har fått hjelp fra ny jordmor nå Sjokkabolla. Er rimelig utålmodig på dine vegene...
 
Back
Topp