Snart5barnsmor84
Snart 4-barnsmamma :)
Masse lykke til!!
<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går det rette vegen!!Tusen takk folkens!! Nå er det skikkelig tak i riene. Varer nesten i 1 min. Og jeg må puste meg igjennom. Kommer ca hvert 10 min.
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Uff, håper du får en trivligere dane på telefonen nå! Syns du har holdt på lengeMå nok skuffe deg der.. Har hatt rier i hele natt. Ringte føden kl 23.30 fordi det gjorde så vondt. Fikk beskjed av en dame som knapt kunne norsk at jeg skulle ta en paracet og legge meg!! Grrr... Så nå går jeg å venter på vaktskifte 6.30 så jeg slipper den sure kjerringa. Er så kvalm at jeg nesten spyr... Riene hagler hvert 5 min.
Når jeg kommer opp sier de at jeg er umoden eller har 1 cm. Det skjer hver gang.. Så griner jeg meg til epidural og poff så er ungen ute. Blir vel slik nå også.. Er så lei!! Vil bli ferdig!
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Har du snakket med de?Tusen takk folkens!! Nå er det skikkelig tak i riene. Varer nesten i 1 min. Og jeg må puste meg igjennom. Kommer ca hvert 10 min.
Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Uff, håper du får en trivligere dane på telefonen nå! Syns du har holdt på lenge
Venter ei tulle 4. Juli 2013