Så var det min tur...

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Bråvåkner kl 07.00 av klokka til mannen... Kjenner det renner små skvetter nedover beina. Hopper opp å tenker jøss...? Det kan da ikke komme så mye sæd...???!? ( hadde sengekos i går, type doggy jenter, så det er nok tingen) haha her deler man alt... Jaja..

Så nå må jeg putte et håndkle mellom beina og få ungene ut døra! :) :p

Startet med vannavgang sist, så var skråsikker på at det ble rier denne gangen. Men neida... Så nå er jeg i den kjedelige situasjonen som sist, at vannet har begynt å gå men IKKE EN j... Ri... Så da skal jeg vel gå sånn i 2 dager å syke meg selv ut. :p


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Oi så spennende.
Men håper det kommer noen rier nå snart da så du slipper å gå og vente så lenge :)
Masse lykke til hvertfall.
Hold oss oppdatert da hvertfall ;)
Synes det er flott du deler jeg:p
Den stillingen skal prøves ut, men venter til over helga så vi er ferdig med å feire gullet sin 12 års dag :)
 
  • Liker
Reactions: T2R
Lykke til:)

termin 21.07.2013
 
Oi så spennende! Håper riene snart melder sin ankomst. ..
Masse lykke til - spent på oppdatering ;)


♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
 
Wow!!! Så spennende!!! Hold oss oppdatert så lenge du kan :) håper det kommer noen rier snart! Hadde doggy for to dager siden å jeg fikk bare murringer.. Skal hive meg over mannen igjen i kveld tror jeg :) lykke til :)
 
Bråvåkner kl 07.00 av klokka til mannen... Kjenner det renner små skvetter nedover beina. Hopper opp å tenker jøss...? Det kan da ikke komme så mye sæd...???!? ( hadde sengekos i går, type doggy jenter, så det er nok tingen) haha her deler man alt... Jaja..

Så nå må jeg putte et håndkle mellom beina og få ungene ut døra! :) :p

Startet med vannavgang sist, så var skråsikker på at det ble rier denne gangen. Men neida... Så nå er jeg i den kjedelige situasjonen som sist, at vannet har begynt å gå men IKKE EN j... Ri... Så da skal jeg vel gå sånn i 2 dager å syke meg selv ut. :p


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Jippi johoo!!!! Da var det jammen din tur- uansett går det nå ikke mer enn 3 dager, siden vannet er gått!!! Men du har jo ennå tid til p starte seg selv!

Gleder meg til å høre hvordan det går videre!!! Lykke til!!


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Spennende :) masse lykke til. Håper du holder oss oppdatert så lenge som mulig :D
 
Ojojojoj! Masse lykke til med starten på avslutningen, håper kroppen din skjønner at den skal produsere rier av seg selv snart!!

Fikk meg en liten tankevekker nå, fødsel ble plutselig veldig nært og virkelig siden vi har termin på samme dag....


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
 
Har hatt sengekos tre dager på rad og ingenting skjer. Hodet er festet og kynnere er der hele tiden... Trenger fler kjærringråd, vil ha henne ut nå!
Masse lykke til og håper det starter av seg selv. Siden det ikke er første din, går det nok raskere enn sist :)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Så spennende!!!!! :) :) :)
Tenk at fødselen starter akkurat som sist gang da! :)
Håper du får noen rier etterhvert også, så du slipper å gå sånn og vente. :)
Ser du har termin 5. juli; fødte du to uker før sist gang også eller?

Du må holde oss oppdatert! :)
Masse lykke til! :)
 
Wee... Håper det kommer noen rier snart da :) masse lykke til :)


Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤
 
HURRAAA!!!!!!!!! GUUUUUUD SÅ GØY!!!! BOLLA SKAL FØDE!!!!! HAhahahaha.
Håper riene kommer....så pyton å bli satt i gang :) *hold oss oppdatert*
 
:) spennende!!! Masse lykke til :) Håper riene dine starter snart!!!


Termin 30 juli
 
Spennende :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
 
Woho!! :) Dette blir spennende. Lykke til :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Ungene er utav døra.. Mor har tatt en dusj.. :) nå legger jeg meg å sover litt mens jeg venter.. Bindene er jo altfor " små" så jeg går rundt i "libero- startpakke -bleier" hihi... Funker som bare juling!

Førstemann kom 1 dag før termin
Andremann kom vel 4 dager før
Nå er det altså 2 uker før..

Og til alle som fortviler!! Jeg har ikke hatt en eneste kynner ( bare sånn stram mage en gang i ny og ne) ikke menssmerter, bortsett fra en dag. Ingenting...

Har derimot hatt litt løs mage og mye roligere baby siste uka.. Har jo også kjent jeg har vert litt hormonell. ( inkl. kåt) hahaha :D :D ;)

Skal på kontroll på føden kl 17.00 hvis ikke riene kommer.


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Back
Topp