Så var det min tur å blø...

Tusen takk for alle lykkeønskninger og gode ord, jeg er så takknemlig for hver og en av dere ❤

Ultralyden viste ei lita bølle med fine hjerteslag ❤ Perfekt plassert med en fin plommesekk! Jeg var 7+0 i dag, men gynekologen målte babyen til hele 9+1 :eek: Vi ble enige om at det MÅTTE være feil, men uansett er babyen større enn 7+0 og det er betryggende ❤

Og blødningen kom fra et hematom som lå utenfor fostersekken. Det var veldig lite i dag, så det har tømt seg godt og hun mente det kun ville komme små rester om det kom noe i det hele tatt :) Skal legge ut bilde senere, det var kona som tok bilder :joyful: SÅ letta nå ❤ Skal ta meg en liten hvil nå, sov INGENTING i natt :hilarious:
Åååå så vanvittig deilig!! Jeg følte det på meg at det skulle gå bra :Heartred håper du får hvilt og kost deg i dag og endelig kan få litt ro :Heartred:Heartred

Tusen takk for alle lykkeønskninger og gode ord, jeg er så takknemlig for hver og en av dere ❤

Ultralyden viste ei lita bølle med fine hjerteslag ❤ Perfekt plassert med en fin plommesekk! Jeg var 7+0 i dag, men gynekologen målte babyen til hele 9+1 :eek: Vi ble enige om at det MÅTTE være feil, men uansett er babyen større enn 7+0 og det er betryggende ❤

Og blødningen kom fra et hematom som lå utenfor fostersekken. Det var veldig lite i dag, så det har tømt seg godt og hun mente det kun ville komme små rester om det kom noe i det hele tatt :) Skal legge ut bilde senere, det var kona som tok bilder :joyful: SÅ letta nå ❤ Skal ta meg en liten hvil nå, sov INGENTING i natt :hilarious:

Aååååå, GRATULERER!!! :smiley-bounce016 Så fantastiske nyheter, nå ble jeg helt rørt ❤️

Så godt å høre at det gikk bra❤ Dette gir oss andre håp, også.

Sååå fantastisk! :love7 Tenk det! Ikke rart du er trøtt, når bølla vokser i en voldsom fart :hilarious:

Nå begynte jeg å gråte i glede på deres vegne. Så godt at alt var fint :Heartred

åh så fantastisk lesning. Hurra for deg og bølla :love017

FANTASTISK!:)

Ååh nå ble jeg så glad!! Så fantastisk å lese!:Heartred:Heartred

❤❤❤❤

Så godt å høre at alt var bra!!:Heartred:Heartred:Heartred

Ja, jeg er SÅ letta ❤

Herregud for en følelse det må være å få positivt svar idag:Heartred Gratulerer så mye!

Tusen takk ❤ Jeg grein og kona holdt på å svime av når vi så hjertet ❤

så godt å høre :Heartred

❤❤❤❤

Ååååå, nå ble jeg glad på deres vegne!! ❤ Etter all bekymring må det være helt fantastisk å få denne nyheten! ❤

Det var ubeskrivelig godt ❤ Tenker masse på deg ❤

Så godt å høre at alt var bra!:Heartred:Heartred

❤❤❤❤

JAAAA :smiley-bounce016

FANTASTISK:wav
Så utrolig kjekt:Heartred Jeg hadde troen på spiren deres:hello2 Må være utrolig deilig! Vokser i rekordfart:angelic: Godt å se lille spiren, da kan man slappe litt mer av. :Heartred

Tusen takk for troa ❤ Har video av hjertet som slår, har sett den 8657845 ganger allerede :angelic:

Fantastiske nyheter!!! ❤️:happy093

❤❤❤❤

Å så fantastisk!! Er så glad på deres vegne!:Heartred:Heartred

Tusen takk ❤

❤❤❤❤

Så herlig å lese at alt står bra til:wav

❤❤❤❤

Åååå så vanvittig deilig!! Jeg følte det på meg at det skulle gå bra :Heartred håper du får hvilt og kost deg i dag og endelig kan få litt ro :Heartred:Heartred

Tusen takk, godt at noen hadde troa ❤ Nå kan jeg roe nervene!

Aååååå, GRATULERER!!! :smiley-bounce016 Så fantastiske nyheter, nå ble jeg helt rørt ❤️

Åååh, tusen takk ❤

Så godt å høre at det gikk bra❤ Dette gir oss andre håp, også.

Ja, virkelig! Gynekologen sa at det er SÅ mange som blør og at man blir livredd fordi det alltid har vært forbundet med dårlig utfall. Men hun sa at det nesten aldri er noe galt, og at det er nesten mer normalt å blø enn ikke! Så til alle som leser: Det er håp ❤

Sååå fantastisk! :love7 Tenk det! Ikke rart du er trøtt, når bølla vokser i en voldsom fart :hilarious:

Ja fader, ikke rart i det hele tatt! Tror virkelig at hun målte feil da, for litt etterpå så jeg på skjermen og da sto det at fosteret var 1,1 cm langt. Uansett, såååå glad for at alt er bra ❤ Og takk for alle gode ord, det hjalp ❤

Nå begynte jeg å gråte i glede på deres vegne. Så godt at alt var fint :Heartred

Ååååh, du er god ❤

åh så fantastisk lesning. Hurra for deg og bølla :love017

Tusen takk ❤

Frysninger! Fantastisk, ble så glad på deres vegne nå! :excited001:Heartred

Tusen takk ❤

❤❤❤❤

Ååh, det er fantastisk! ❤❤

❤❤❤❤

Må nok en gang bare takke dere alle for all støtte ❤ Dere har hjulpet meg mer enn dere tror ❤

Ååååå, det er jo så utrolig fantastisk!!! Det var jo verdens beste nyheter!!:smiley-bounce016

Nå måtte jeg logge inn bare for å se hvordan det hadde gått, og lesningen kunne ikke vært bedre:smiley-bounce012 Fantastiske nyheter, utrolig glad på deres vegne. NÅ kan du slappe av og nyte kvalmen for det den er:hello2

Back
Topp