Så var det min tur å blø...

HåpeSpire

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Oppdatert 7+0: Vært på ultralyd som viste et foster med hjerteslag ❤ Blødningen kom fra et hematom utenfor fostersekken som hadde tømt seg. Alt var bare bra :)

Angsten viste seg å være berettiget. 6+2 i dag. Brun utflod og menssmerter. Hadde det bare vært blod hadde jeg ikke vært så bekymra. Men blod OG smerter er jo aldri en lovende kombo. Passer jo ypperlig at det er langhelg nå. Dette er så hjerteskjærende fortvilende at jeg har ikke ord.
 
Last edited:
Stor klem til deg <3
 
Sender deg en stor klem :Heartred

Langhelg og helg generelt er skikkelig dritt i sånne situasjoner.
Håper inderlig for deg at ikke blødningen tar seg opp :Heartred
 
Angsten viste seg å være berettiget. 6+2 i dag. Brun utflod og menssmerter. Hadde det bare vært blod hadde jeg ikke vært så bekymra. Men blod OG smerter er jo aldri en lovende kombo. Passer jo ypperlig at det er langhelg nå. Dette er så hjerteskjærende fortvilende at jeg har ikke ord.

Føler meg deg, og sender deg en stor klem :Heartred
 
Kanskje det er ligamentsmerter? Ingen kjenner kroppen din bedre enn deg selv. Sender deg en stor klem og håper at det går din veg :Heartred
 
Nei nei nei :-((( håper håper det er helt uskyldig!! Varm god klem sendes din vei :Heartred
 
Kanskje det er ligamentsmerter? Ingen kjenner kroppen din bedre enn deg selv. Sender deg en stor klem og håper at det går din veg :Heartred

Det er ikke ligamentsmerter dessverre :( Det har jeg hatt masse av både forrige gang og denne gang. Men smertene nå er mensmurringer i korsryggen, noe jeg kun har opplevd i forbindelse med mensen før. Så jeg har forsvinnende lite håp. Rakk akkurat å ringe rundt til alle gynekologer i 2 timers omkrets, ingen ville ta meg inn og alle sa at det får bare gå sin gang hjemme.
 
Ånei,så kjipt med langhelg i sånne situasjoner...Håper det er heilt uskyldig og at blødningen stopper!
Klem til deg:Heartred
 
Det er ikke ligamentsmerter dessverre :( Det har jeg hatt masse av både forrige gang og denne gang. Men smertene nå er mensmurringer i korsryggen, noe jeg kun har opplevd i forbindelse med mensen før. Så jeg har forsvinnende lite håp. Rakk akkurat å ringe rundt til alle gynekologer i 2 timers omkrets, ingen ville ta meg inn og alle sa at det får bare gå sin gang hjemme.

Neeei, kjære deg :( Å herlighet, som jeg håååper i det lengste at det går bra med deg og spiren ❤️ Har vært der du er nå, og det var helt grusomt. Så fælt å ikke vite, og man forbereder seg på det verste. Tenker på deg og sender en stor klem ❤️
 
Ååååå, masse gode tanker og håp, og klemmer:Heartred:Heartred Håper virkelig det bare er uskyldig!
 
Dette var trist lesing ❤ krysser fingrene for at det er uskyldig selv om jeg har dårlig erfaring med brun utflod dessverre:( sender deg en god klem og ta godt vare på deg selv❤
 
Ånei ❤❤❤ Jeg krysser fingrene for deg, håper det er helt uskyldig.

Jeg blødde selv i forrige svangerskap, med mensmurringer og alt som hørte med. Det startet rett før uke 7.

Jeg kom på ultralyd noen dager etter for å sjekke at alt var ute, og der var spiren fremdeles. Det viste seg at jeg hadde et stort hematom som forårsaket store blødninger gjennom nesten hele svangerskapet.

Jeg håper det er et hematom hos deg også :Heartred
 
Tusen takk for fine ord alle sammen ❤ Jeg tar til meg alt dere skriver og setter utrolig stor pris på hver eneste en av dere ❤

Jeg ringte klinikken jeg tilhører (IVF baby det her) men de var stengt. Men så ringte de opp igjen når de så hvem som hadde ringt, de vet jo at jeg er (var?) gravid. Når jeg forklarte greia mente sykepleieren at det hørtes veldig normalt ut og at med mindre blødningen og smertene tok seg opp, så skulle det nok gå bra. Men jeg kjenner at jeg ikke tror noe på det. Har ikke smerter lenger, men det er brunt slim hver gang jeg tørker meg. Så jeg antar at det bare vil bli mer i løpet av helga. Planen er å ringe gynekologen på tirsdag og trygle om å få flyttet timen min til den uka. Har et stort behov for svar, og ser ikke frem til en langhelg i uvisshet.
 
Ånei ❤❤❤ Jeg krysser fingrene for deg, håper det er helt uskyldig.

Jeg blødde selv i forrige svangerskap, med mensmurringer og alt som hørte med. Det startet rett før uke 7.

Jeg kom på ultralyd noen dager etter for å sjekke at alt var ute, og der var spiren fremdeles. Det viste seg at jeg hadde et stort hematom som forårsaket store blødninger gjennom nesten hele svangerskapet.

Jeg håper det er et hematom hos deg også :Heartred

Tusen takk for håp ❤ Ja, jeg har lest litt om hematom og har forstått at det også er vanligere hos de som har vært gjennom IVF. Så det er jo lov å tenke at det kanskje kan være noe sånt. Men jeg kjenner at jeg sliter med å tro på det...
 
Sender gode tanker og klemmer :Heartred
 
Åh HåpeSpire ❤️ Håper så at det roer seg ned og at alt er bra med spiren. Jeg er jo i samme situasjon og det er så forferdelig å ikke vite sikkert og ikke kunne gjøre noe til eller fra.
 
Back
Topp