Så var det min tur å blø...

Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er fantastiske ❤ Har spottet litt lyserosa utover dagen i dag, men det har sluttet nå. Er så ubeskrivelig redd for dårlige nyheter i morgen...
 
Lykke til i morgen :Heartred sender deg masse varme tanker
 
Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er fantastiske ❤ Har spottet litt lyserosa utover dagen i dag, men det har sluttet nå. Er så ubeskrivelig redd for dårlige nyheter i morgen...

Masse masse masse lykke til ❤️ Ååå, som jeg håper for dere!

Jeg fikk akkurat svar på første blodprøve, den var på 53.000, så glad for det i alle fall, da kan det ikke ha gått galt for så lenge siden i alle fall. Men ekstremt spent på prøve 2 :nailbiting: Nå ble det brått lenge å vente til fredag :eek:
 
1000 ganger lykke til! Tenker så masse på deg! Får kona di være med inn? :Heartred Jeg håper inderlig det! Den kvalmen gjør at jeg blir veldig positiv, altså, men skjønner så veldig godt frykten. Etter i morgen trenger du i hvert fall ikke lure mer!
 
Masse masse masse lykke til ❤️ Ååå, som jeg håper for dere!

Jeg fikk akkurat svar på første blodprøve, den var på 53.000, så glad for det i alle fall, da kan det ikke ha gått galt for så lenge siden i alle fall. Men ekstremt spent på prøve 2 :nailbiting: Nå ble det brått lenge å vente til fredag :eek:

Det er jo kjempebra nivå!!!!! Ååååh, håper virkelig at alt er i orden hos deg ❤❤❤❤
 
1000 ganger lykke til! Tenker så masse på deg! Får kona di være med inn? :Heartred Jeg håper inderlig det! Den kvalmen gjør at jeg blir veldig positiv, altså, men skjønner så veldig godt frykten. Etter i morgen trenger du i hvert fall ikke lure mer!

Tusen tusen takk ❤ Litt usikker, forsto det slik at det er opp til gynekologen i morgen. Kona blir med meg i hvert fall, og jeg skal kjempe med nebb og klør for å få henne med meg inn! Ja, det skal bli godt å få vite uansett. Frykten og usikkerheten er det verste med alt det her :( Har litt håp enda altså, men er redd for at jeg bare lurer meg selv...
 
Masse lykke til i morgen! Tenker mye på dere, håper alt ser bra ut:Heartred:Heartred
 
Masse lykke til i morgen:Heartred
 
Back
Topp