Så var det min tur å blø...

Nå ble jeg skikkelig rørt:shy::Heartpink Så fantastisk at det stod bra til med deg/dere!:Heartbigred

Du er god ❤

Ååååå, det er jo så utrolig fantastisk!!! Det var jo verdens beste nyheter!!:smiley-bounce016

Jaaaa, er helt overlykkelig ❤

Jeg mente selvfølgelig kvalm, ikke trøtt, forresten :hilarious:

Hihi, skjønte det :hilarious:

Såå fantastisk!! :D Godt at alt er bra!

❤❤❤❤

Nå måtte jeg logge inn bare for å se hvordan det hadde gått, og lesningen kunne ikke vært bedre:smiley-bounce012 Fantastiske nyheter, utrolig glad på deres vegne. NÅ kan du slappe av og nyte kvalmen for det den er:hello2

Tusen takk for fine ord ❤ Ja, nå skal jeg roe helt ned og akseptere at denne babyen har kommet for å bli ❤

Herlighet så fantastiske nyheter:love7

❤❤❤❤
 
Tusen takk for alle lykkeønskninger og gode ord, jeg er så takknemlig for hver og en av dere ❤

Ultralyden viste ei lita bølle med fine hjerteslag ❤ Perfekt plassert med en fin plommesekk! Jeg var 7+0 i dag, men gynekologen målte babyen til hele 9+1 :eek: Vi ble enige om at det MÅTTE være feil, men uansett er babyen større enn 7+0 og det er betryggende ❤

Og blødningen kom fra et hematom som lå utenfor fostersekken. Det var veldig lite i dag, så det har tømt seg godt og hun mente det kun ville komme små rester om det kom noe i det hele tatt :) Skal legge ut bilde senere, det var kona som tok bilder :joyful: SÅ letta nå ❤ Skal ta meg en liten hvil nå, sov INGENTING i natt :hilarious:


Å kjære vene, så FANTASTISK!!! Nå ble jeg skikkelig,skikkelig glad på deres vegne :Heartred

Tenk å bli så glad for at noen andre har et hematom :rolleyes:
 
Back
Topp