Herlighet så fantastiske nyheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg skikkelig rørt Så fantastisk at det stod bra til med deg/dere!
Ååååå, det er jo så utrolig fantastisk!!! Det var jo verdens beste nyheter!!
Jeg mente selvfølgelig kvalm, ikke trøtt, forresten
Såå fantastisk!! Godt at alt er bra!
Nå måtte jeg logge inn bare for å se hvordan det hadde gått, og lesningen kunne ikke vært bedre Fantastiske nyheter, utrolig glad på deres vegne. NÅ kan du slappe av og nyte kvalmen for det den er
Herlighet så fantastiske nyheter
Tusen takk for alle lykkeønskninger og gode ord, jeg er så takknemlig for hver og en av dere ❤
Ultralyden viste ei lita bølle med fine hjerteslag ❤ Perfekt plassert med en fin plommesekk! Jeg var 7+0 i dag, men gynekologen målte babyen til hele 9+1 Vi ble enige om at det MÅTTE være feil, men uansett er babyen større enn 7+0 og det er betryggende ❤
Og blødningen kom fra et hematom som lå utenfor fostersekken. Det var veldig lite i dag, så det har tømt seg godt og hun mente det kun ville komme små rester om det kom noe i det hele tatt Skal legge ut bilde senere, det var kona som tok bilder SÅ letta nå ❤ Skal ta meg en liten hvil nå, sov INGENTING i natt
Å kjære vene, så FANTASTISK!!! Nå ble jeg skikkelig,skikkelig glad på deres vegne
Tenk å bli så glad for at noen andre har et hematom