B2 - PP6 - CD19 - 6 DPO
Dagene går saktere denne syklusen, og det er nok fordi jeg virkelig begynner å kjenne på at jeg vil bli gravid. Dette er ikke særlig gøy lenger!
Prøver å holde hjernen opptatt. Lese, se på serie, spille mobilspill.. Tilbringer mye tid med søsteren min denne uken, også skal jeg og mannen ut og se standup mens hun passer
Håper vi får dratt ut og spist etterpå også, hvis det ikke blir så veldig sent. Blir vår 4. date siden fødsel / i fjor 
Tempen fortsetter å gå opp! Får se hvor lenge det varer. I dag er egentlig første dagen det kan feste seg, så nå er jeg spent! Har få symptomer ennå. Litt sulten, en kvise.. Kjenner en liten blipp i livmoren av og til. Merker også at jeg drømmer mer, hvertfall husker dem. Trenger ikke bety noe da
Dagene går saktere denne syklusen, og det er nok fordi jeg virkelig begynner å kjenne på at jeg vil bli gravid. Dette er ikke særlig gøy lenger!
Prøver å holde hjernen opptatt. Lese, se på serie, spille mobilspill.. Tilbringer mye tid med søsteren min denne uken, også skal jeg og mannen ut og se standup mens hun passer

Tempen fortsetter å gå opp! Får se hvor lenge det varer. I dag er egentlig første dagen det kan feste seg, så nå er jeg spent! Har få symptomer ennå. Litt sulten, en kvise.. Kjenner en liten blipp i livmoren av og til. Merker også at jeg drømmer mer, hvertfall husker dem. Trenger ikke bety noe da

spent på utfallet!

Også lurer jeg på om vi skal lage noen Toroposer med sjokolademuffins og glasur, som svigermor hadde tatt med hit tidligere i år, men vi sa nei til å lage dem fordi vi ville at første gang med kake og sjokolade skulle bli på 2-års dagen. Blir nok gøy å bake sammen nå
Så da har vi litt å fylle dagene med før IKM
Det er fortsatt tid til at et egg kan feste seg, så skal ikke gi opp helt ennå!

Menstermin (med 28 dagers syklus) blir 23.02.2026. 1 mnd før kommende storesøster blir 3!
Gratulerer så mye igjen
Er så glad vi er på samme termin forum igjen!

Gratulerer!!!