Såå klar for å bli mamma - igjen!

B2 - PP6 - CD19 - 6 DPO
Dagene går saktere denne syklusen, og det er nok fordi jeg virkelig begynner å kjenne på at jeg vil bli gravid. Dette er ikke særlig gøy lenger!
Prøver å holde hjernen opptatt. Lese, se på serie, spille mobilspill.. Tilbringer mye tid med søsteren min denne uken, også skal jeg og mannen ut og se standup mens hun passer :D Håper vi får dratt ut og spist etterpå også, hvis det ikke blir så veldig sent. Blir vår 4. date siden fødsel / i fjor :smiley-ashamed004
Screenshot_20250603-111749.png

Tempen fortsetter å gå opp! Får se hvor lenge det varer. I dag er egentlig første dagen det kan feste seg, så nå er jeg spent! Har få symptomer ennå. Litt sulten, en kvise.. Kjenner en liten blipp i livmoren av og til. Merker også at jeg drømmer mer, hvertfall husker dem. Trenger ikke bety noe da :wtf:

Fin temp da i alle fall! Kos dere på date :)

B2 - PP6 - CD22 - 9 DPO
Jeg har den høyeste tempen i hele tempekarrieren min! :oops: Har aldri vært over 37 (eller 36 før EL). Er litt forkjølet da, så det kan påvirke.
Screenshot_20250606-120400.png
Fortsatt få symptomer. Noen flere kviser, brakk meg faktisk et par ganger mens jeg spiste store måltider (det pleide å være veldig vanlig for meg før, men ikke under denne prøvingen), og litt trøtt. Har lite tro, både fordi jeg ikke har sterke symptomer men også fordi jeg ikke tør å håpe..

B2 - PP6 - CD22 - 9 DPO
Jeg har den høyeste tempen i hele tempekarrieren min! :oops: Har aldri vært over 37 (eller 36 før EL). Er litt forkjølet da, så det kan påvirke.
Vis vedlegget 462158
Fortsatt få symptomer. Noen flere kviser, brakk meg faktisk et par ganger mens jeg spiste store måltider (det pleide å være veldig vanlig for meg før, men ikke under denne prøvingen), og litt trøtt. Har lite tro, både fordi jeg ikke har sterke symptomer men også fordi jeg ikke tør å håpe..

Detta må da bety bebis :love017 :smiley-bounce012 :binkybaby :smiley-angelic001

B2 - PP6 - CD22 - 9 DPO
Vis vedlegget 462158
Veldig fin graf :joyful: spent på utfallet!

B2 - PP6 - CD22 - 9 DPO
Vis vedlegget 462158
Oooh spent på om det der er en festedipp!

B2 - PP6 - CD22 - 9 DPO
Vis vedlegget 462158
Oi spennende graf! Forkjølelse kan spille inn, hvordan føler du deg? Ser jo ut som du har vært tilnærmet en halv grad mer enn "din normal", så kan jo være forhøyet pga sykdom og. Men kan jo fort være en liten spire som lurer seg inni der i tillegg!

Takk alle sammen! :D
Umulig å si bare basert på temp. Tror ikke det er festedipp, vil tro det det er typ 0,2-3? :think005
Forkjølelsen har vært akkurat disse dagene når tempen har vært så høy, men føler meg egentlig helt fin. På det verste var det sånn at jeg ville svelge / drikke / spise hele tiden fordi det var litt ubehagelig i halsen. Pluss litt snørr. Så jeg følger med videre nå, hvis forkjølelsen blir helt borte og tempen går ned til typ 36,7 igjen kan jeg tenke at det var pga. det, og ikke at TR nødvendigvis er på vei :joyful:

Mannen er hjemme nå, han har fri hele langhelga (er ikke ofte han har 2 dager på rad fri engang), så dagene kommer nok til å gå fort :woot:
I morgen må jeg få gjort noen ærend. Tror det blir ok vær, tenkte vi kunne ta med hun lille ut og sykle, for hun elsker det, selv om hun ennå ikke rekker ned til pedalene :hilarious: Også lurer jeg på om vi skal lage noen Toroposer med sjokolademuffins og glasur, som svigermor hadde tatt med hit tidligere i år, men vi sa nei til å lage dem fordi vi ville at første gang med kake og sjokolade skulle bli på 2-års dagen. Blir nok gøy å bake sammen nå :happy: Så da har vi litt å fylle dagene med før IKM :angelic: Det er fortsatt tid til at et egg kan feste seg, så skal ikke gi opp helt ennå!

B2 - PP6 - CD27 - 14 DPO
Håper alle har hatt en fin pinse! Det hadde vi, dagene gikk fort. Mandag gikk vi (hun lille på sykkel med voksenstyre) tur på 7 km :happy:
Har fortsatt vært litt forkjøla, men har også heftig pollenallergi :smiley-ashamed004 Ellers har jeg vært trøtt, litt sulten, fått noen kviser og brakk meg en gang.
Tror jeg nå kan si at min første gravid craving var vårløk på Pringles, det var fantastisk godt :laughing001
Åh, også fikk jeg skikkelig leamus i høyre øye i går kveld, i over en time! Det hadde jeg da jeg ble gravid sist :wideyed:
Ikke egentlig nok til at jeg har trodd jeg er gravid, men tempen har holdt seg høy, så jeg hadde en mistanke..
Screenshot_20250611-094505.png

PXL_20250611_075311598.MP~2.jpg

Tadaaa! :woot: Jeg skalv da jeg tok den første vanlige strimmelen, tok litt over 1 min før jeg så noe. Syntes streken var svak, med datteren min var den mye sterkere enn det på 12 DPO. Tidlig strimmelen var ikke særlig mye bedre. Men sprettet min aller første digitale, den roet meg :D
Hadde det på følelsen, men pga. lite symptomer var jeg ikke overbevist. Har uansett lavere HCG enn sist, så er nok derfor.

Viser seg at PP6 er lykkePPen vår! :hello2 Menstermin (med 28 dagers syklus) blir 23.02.2026. 1 mnd før kommende storesøster blir 3!
Holder meg nok til den datoen, siden EL var på CD13, så det gjør ikke store forskjellen. Får satt termin på OTUL.
Åh, nå er det så mye å gjøre! Ville skrive her først, så blir det i andre tråder, så får jeg joine den fine februartermingruppen :love017
Også blir det å bestille time hos jordmor og lege, og privat UL! Men først.. fortelle mannen :hilarious: Han kommer hjem om 9 timer :banghead:

Last edited:
Viste det :happy093Gratulerer så mye igjen :love7 Er så glad vi er på samme termin forum igjen!

Jeeeeij, så det var gravidtemp- såå tydelig :hello2 :Heartpink :binkybaby Gratulerer så mye med spiren, kjære du:talk017:smiley-bounce012:smiley-bounce015:dance011:dance008:gen014:cool05:love017:talk017:binkybaby:Heartblue:Heartpink Moro du og @Ametyst83 slår følge i samme termingruppe igjen:thumleft:love7

Back
Topp