Ja! Jeg er mer positiv denne PPen kjenner jeg. TakkNå blir det noen spennende dager i DPO-land!Krysser fingrene hardt for at det er en liten spire på gang!
Så koselig å lese om toåringen. Kjenner igjen så myeVi har også ei skikkelig skravlebøtte og det er jo noe av det søteste og koseligste å høre på. De søte små stemmene og de rare tingene de sier. Heldige dere som har et matvrak! Vår er nesten stikk motsatt. Kan gå hele dagen på to jordbær, skeptisk til det meste og svært negativ til alt hun ikke umiddelbart kjenner igjen. Begynner å komme seg litt nå, heldigvis, men hun er jo sunn og frisk så vi har ikke stresset noe særlig med det.

Billig i drift, deres da
Min kunne sikkert spist en kurv med jordbær på én gang hvis hun fikk lov 
Så lenge de holder seg noenlunde på kurvene sine og alt virker bra, det går seg til etterhvert, toddlere er jo bare sånn

Krysser fingrene hardt for at det er en liten spire på gang! 

Men jeg skal fokusere på denne PPen
Den er på 80% tilbud
Tallene får man etter bare noen få minutter:
"
Vi skal få testet den ila uken her også
Gleder meg til du skal teste etter spire

Vi hadde jo glemt ut hele testen vi, jeg var jo så opptatt av å jakte på sen EL, også var det temping, så jeg hadde nok med mitt 

Har tatt frem bind og menstruser 
Håper alle her inne får en god 17. mai!
Kos deg på 17.mai, en liten pause tilbake «til livet» nå før neste PP 
13 DPO burde den ha vært ganske sterk
Vanskelig å få i henne ting som hjelper, men det har vært mykere bæsj i dag, så håper det snart er over.
Blør allerede lite nå, håper det ikke blir mange dager med (stopp-start) spotting.
Tror jeg skal gjøre ansiktsmaske
Toodeloo!

Tenker jeg sier meg fornøyd med det, er ikke vits i å ta fler.