Ja, da får jeg bidratt til samfunnet med en av hver som blir oppdratt av foreldre som er litt anti kjønnsroller og stereotyper

Syns det er viktig at alle får et så likt utgangspunkt som mulig, og hva man har mellom beina skal ikke være et hinder på noen måte.
Men vi brydde oss ikke så veldig om hva det ble, selv om begge to hadde hver sin lille (motsatte) preferanse, mannen ble skuffet i noen sekunder da han ikke fikk ei jente til, det ble han overrasket over, men jeg visste han egentlig ønsket det

Han hadde vært fornøyd med bare datteren vår, og tror jeg egentlig kunne levd med det, men jeg ville ha en til, så da ble det det når begge var klare

Og da var det et barn vi ønsket, ikke et spesifikt kjønn.
Syns folk har vært veldig opptatt av kjønnet hele veien, og det har gjort at jeg hadde mindre lyst til å fortelle. For andre virker det nesten viktigere enn helsa til barnet og mor

Fått masse mas fra folk, så tenker det ikke blir offentlig før etter fødsel, men vi forteller de vi snakker med for tiden. Foreldrene mine vet ikke ennå, for jeg har ikke sett de på over 1 mnd, de tar ikke kontakt

Vi har heller ikke fått noen gaver, for folk vil virkelig ikke kjøpe / lage noe med mindre de vet kjønnet

Jeg har kjøpt én ullklespakke med blått, resten i andre farger

Kjøper ikke mer nå, trengte bare ull, ellers blir det arv fra storesøster