Såååå babysyk

På mandag som kommer blir det 2 uker. Mensen skulle ikke komme ennå liksom . Den har vert stabil ganske lenge og komt til fast tid...
Uff...så stressa og redd for at dette gikk galt...
Skulle liksom vente til mandag med å ta test....kan jo være et håp men føler det håpet raste helt sammen her :(
Da jeg var gravid med førstemann lurte legen veldig på hvor langt jeg var på vei fordi mensen etter pilleslutt bare hadde vart 2-2,5 dager. Legen mente det kunne være en festeblødning, så krysser fingrene for deg! :)

Sånn hadde det nok blitt her også. Er litt tidlig for meg å begynne å prøve nå. Går fortsatt på cerazette også. Så om mannen er enig blir det nok å ta piller til resepten er brukt og så se hva som skjer. Da blir det fort høst/vinterbaby, eller vår om det tar lang tid. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar...

Masse lykke til til dere. Skulle ønske det var meg som skulle prøve nå men er ikke helt klar. Hva er aldersforskjellen på dine to?

Tusen takk! Driver og ombestemmer meg hver time så vi får se, godt mulig det blir høst/vinter her og :P
Storebror fyller 5 nå i november, så akkurat ikke 4 år mellom de. Mtp at storebror er ganske selvhjulpen så er vi i dag glad for aldersforskjellen. Men må innrømme at det var tøft å gå tilbake til nattevåk og bleier etter å ha kjent på hvordan det er å ha barn uten alt det der. Så å vente til lillesøster blir like gammel er ikke aktuelt, vil bli ferdig med småbarnstiden og få ha kroppen min alene så fort som mulig :P

Back
Topp