Blivende mamma september2015
Glad i forumet
TakkTvi, tvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTvi, tvi
Da jeg var gravid med førstemann lurte legen veldig på hvor langt jeg var på vei fordi mensen etter pilleslutt bare hadde vart 2-2,5 dager. Legen mente det kunne være en festeblødning, så krysser fingrene for deg!På mandag som kommer blir det 2 uker. Mensen skulle ikke komme ennå liksom . Den har vert stabil ganske lenge og komt til fast tid...
Uff...så stressa og redd for at dette gikk galt...
Skulle liksom vente til mandag med å ta test....kan jo være et håp men føler det håpet raste helt sammen her
Sånn hadde det nok blitt her også. Er litt tidlig for meg å begynne å prøve nå. Går fortsatt på cerazette også. Så om mannen er enig blir det nok å ta piller til resepten er brukt og så se hva som skjer. Da blir det fort høst/vinterbaby, eller vår om det tar lang tid. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar...
Masse lykke til til dere. Skulle ønske det var meg som skulle prøve nå men er ikke helt klar. Hva er aldersforskjellen på dine to?
Tusen takk har ikke brukt p piller siden jeg sluttet før vi prøvde å få 1.mann...så jeg er litt små spent nåDa jeg var gravid med førstemann lurte legen veldig på hvor langt jeg var på vei fordi mensen etter pilleslutt bare hadde vart 2-2,5 dager. Legen mente det kunne være en festeblødning, så krysser fingrene for deg!
Han trodde ikke den blødningen nødvendigvis hadde noe med pilleslutt å gjøre, men at det kunne være festeblødning siden det "bare" varte et par dagerTusen takk har ikke brukt p piller siden jeg sluttet før vi prøvde å få 1.mann...så jeg er litt små spent nå
Håper ennå. Men har blødd mye nå! Virker veldig som en mens. ..Han trodde ikke den blødningen nødvendigvis hadde noe med pilleslutt å gjøre, men at det kunne være festeblødning siden det "bare" varte et par dager