Såååå babysyk

Åååh, kjenner jeg er litt misunnelig på dere som skal sette i gang igjen! Det er så spennende!

Her blir det nok lenge til neste, av ulike årsaker. Skulle på en måte gjerne hatt dem litt tette, men det er noen ting som må falle på plass før jeg kan tenke så langt, gitt.

Samme her, blir litt misunnelig. Gleder meg til at vi forhåpentligvis får en til, men klarer ikke helt å se for meg at det blir helt med det første.
 
Jeg kjenner at jeg er misunnelig på deg som er ferdig, haha :p Jeg er helt enig i at julen med en liten en er utrolig koselig!! Storebror er født i slutten av november og vi hadde en så fin start på barselpermisjonen! Ønsket er vår/sommer, men så får vi se hva det blir til - som du sier, det blir uansett veldig bra :D Å føde på sommeren derimot kan bli interessant, får planlegge hjemmefødsel :p
Hjemmefødsel er også best i jula, fødsel og julepyntet hus er en magisk kombinasjon.:santa :p Sykehusfødsel i fellesferien ville jeg personlig ikke planlagt med. :p Men de fleste er jo fornøyde med det også, så det er sikkert jeg som er for kravstor. :rolleyes:
 
Hehe! Men jeg har to høst barn, har lyst på vår/sommer baby :p Så da blir det trolig nå eller om 1 år, men nå er for tidlig og om 1 år er for sent, blir jo aldri fornøyd!! :p
e har lyst på et vår/sommer barn neste gang, men da må vi jo bli gravid asp :angelic:
 
Så stressa ! Starta med det jeg tenkte var feste blødning. Utflod med litt blod. Neste dag ble det mer og bar økte på. Morgen etter merket jeg at jeg blødde når jeg reiste meg. Uff. ....men noen sier jo at man kan blø lite eller mye ved en festeblødning. Men jeg er redd det er mensen...samtidig pleier ikke den starte slik som med utflod og blod og deretter øke på. Den gir smerter dagen før og så blør jeg masse dagen etter. .
Hatt litt smerter i mage ,men Ikke slik at det har plaget meg...
Kan det være en sa?
 
Så stressa ! Starta med det jeg tenkte var feste blødning. Utflod med litt blod. Neste dag ble det mer og bar økte på. Morgen etter merket jeg at jeg blødde når jeg reiste meg. Uff. ....men noen sier jo at man kan blø lite eller mye ved en festeblødning. Men jeg er redd det er mensen...samtidig pleier ikke den starte slik som med utflod og blod og deretter øke på. Den gir smerter dagen før og så blør jeg masse dagen etter. .
Hatt litt smerter i mage ,men Ikke slik at det har plaget meg...
Kan det være en sa?

Er det lenge siden EL? Har du fått normal syklus tilbake enda? Kan rett og slett være en syklus som er litt på bærtur, ikke unormalt etter å ha født...
 
På mandag som kommer blir det 2 uker. Mensen skulle ikke komme ennå liksom . Den har vert stabil ganske lenge og komt til fast tid...
Uff...så stressa og redd for at dette gikk galt...
Skulle liksom vente til mandag med å ta test....kan jo være et håp men føler det håpet raste helt sammen her :(
 
Er det lenge siden EL? Har du fått normal syklus tilbake enda? Kan rett og slett være en syklus som er litt på bærtur, ikke unormalt etter å ha født...


På mandag som kommer blir det 2 uker. Mensen skulle ikke komme ennå liksom . Den har vert stabil ganske lenge og komt til fast tid...
Uff...så stressa og redd for at dette gikk galt...
Skulle liksom vente til mandag med å ta test....kan jo være et håp men føler det håpet raste helt sammen her :(
 
På mandag som kommer blir det 2 uker. Mensen skulle ikke komme ennå liksom . Den har vert stabil ganske lenge og komt til fast tid...
Uff...så stressa og redd for at dette gikk galt...
Skulle liksom vente til mandag med å ta test....kan jo være et håp men føler det håpet raste helt sammen her :(

Det kan jo være en festeblødning som du sier, den kan jo være som en mens... Du kan jo ta en test å se om et par dager :)
 
Nei, nei, nei, julebaby er det aller beste, dere må da ikke utsette babyen for å få på sommeren? :p Julen med nyfødt er magisk, og så er det deilig sommer når babyen vil ned og krabbe på bakken.:) Egentlig er jeg bare misunnelig på dere som skal få flere, det blir nok bra uansett når det blir. :):)

Hehe... Enig i det. Kan ikke utsette fordi man ønsker på sommeren. Vet jo aldri hvor lang tid det tar. Julebaby er fint ja. Jeg har november og september fra før så om det blir fler så blir det sikkert oktober eller desember
 
Ammer enda, og har ikke fått tilbake mensen etter fødsel... Føler e ikke kan slutte å amme bare fordi e vil prøve å få en til, men kasta minipillene i mai, så tenker det får skje når det skjer ;)

Da blir det litt verre ja :p Hadde tenkt akkurat det samme!
 
Den foreløpige planen er vel at vi prøver på juni, juli og august, før april, mai, juni, juli etc... Men kjenner jeg meg selv rett så kommer vi trolig til å fortsette med september, oktober osv :p Mye av redselen for å vente ett år er at det ikke klaffer på en stund og hvis vi da bruker lang tid så blir det stor aldersforskjell, men hvis vi begynner nå så har vi i hvertfall ikke dårlig tid :)

Ikke dumt med en prat altså, opplevde selv at mange "følelser" falt på plass. Med det mener jeg at jeg overhodet ikke hadde hatt lyst på en til hvis ikke mannen satt med samme ønske :) Og det begynner sakte, men sikkert å føles riktig. Men har enda en måned på meg til å få alle følelser på plass :p

Sånn hadde det nok blitt her også. Er litt tidlig for meg å begynne å prøve nå. Går fortsatt på cerazette også. Så om mannen er enig blir det nok å ta piller til resepten er brukt og så se hva som skjer. Da blir det fort høst/vinterbaby, eller vår om det tar lang tid. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar...

Masse lykke til til dere. Skulle ønske det var meg som skulle prøve nå men er ikke helt klar. Hva er aldersforskjellen på dine to?
 
Back
Topp