Såååå babysyk

Gutten vår er 10 mnd ,snart 11 og jeg kjenner meg klar for en til !
Men stresser litt med at jeg kommer til å bli begrenset på et eller annet tidspunkt,for førstemann! Redd for at jeg ikke kan løfte han osv. Samtidig så kan jeg jo det, bare jeg tenker på hvordan osv . Noen som har fått så tett før ? Og som kan fortelle hvordan det gikk ? :)

Med mindre du får et risikosvangerskap, kan du jo løfte ham og oppføre deg etter hva formen din tilsier.
Det er jo etter fødselen at babyen tar mest "plass," men søsken er sunt.:)
Dette går nok helt fint skal du se, så bare kjør på hvis dere føler dere klare. ;)
 
"Problemstillingen" er oppe til diskusjon... Har lyst på en nr. 3, men blir ikke enig med meg selv om når. Har lyst på to tette, men har ikke lyst til å bli gravid helt enda. What to do?!
 
"Problemstillingen" er oppe til diskusjon... Har lyst på en nr. 3, men blir ikke enig med meg selv om når. Har lyst på to tette, men har ikke lyst til å bli gravid helt enda. What to do?!
Vent til jul. :p Da håper jeg at mannen min er med også ;) :D :rolleyes:
 
"Problemstillingen" er oppe til diskusjon... Har lyst på en nr. 3, men blir ikke enig med meg selv om når. Har lyst på to tette, men har ikke lyst til å bli gravid helt enda. What to do?!
Ja! Så vanskelig ...
Har så lyst,men så får jeg dårlig samvittighet for 1.mann..
Men han blir jo heldig som søsken. Samtidig tror jeg det er sunt for meg og han for jeg er eeeekstremt hønemor. ...
 
Åååå! Men når fikk du første? Ammer ikke lengre jeg! Så da går det greit også !
29. September 2015 :) han begynner i Bhg om ca tre uker, de vokser så fort! Håper vi klarer å få en til og samtidig være der for ham så mye som han trenger. Har mye familie i nærheten, og de stiller heldigvis gjerne opp og hjelper til :)
 
Vent til jul. :p Da håper jeg at mannen min er med også ;) :D :rolleyes:

Hehe! Men jeg har to høst barn, har lyst på vår/sommer baby :p Så da blir det trolig nå eller om 1 år, men nå er for tidlig og om 1 år er for sent, blir jo aldri fornøyd!! :p
 
Ja! Så vanskelig ...
Har så lyst,men så får jeg dårlig samvittighet for 1.mann..
Men han blir jo heldig som søsken. Samtidig tror jeg det er sunt for meg og han for jeg er eeeekstremt hønemor. ...

Det er jo den faktoren også! Jeg har lyst til å gi nr. 2 like mye oppmerksomhet som nr. 1, men å vente til hun blir tre år, da jeg er for gammel :p Må bare si at søsken er helt fantastisk forøvrig :D
 
Hehe! Men jeg har to høst barn, har lyst på vår/sommer baby :p Så da blir det trolig nå eller om 1 år, men nå er for tidlig og om 1 år er for sent, blir jo aldri fornøyd!! :p

Her tenker jeg også masse på nr 3! Har selv to høst barn og lyst på vår/sommer baby, men enig i at nå er for tidlig og om ett år er for sent... Hvordan skal man finne ut av det?
 
Her tenker jeg også masse på nr 3! Har selv to høst barn og lyst på vår/sommer baby, men enig i at nå er for tidlig og om ett år er for sent... Hvordan skal man finne ut av det?

Nei, si det! Det kan se ut til at vi prøver på termin i juni... Men jeg føler meg ikke klar, så kan hende det blir avlyst! Men prøver å innstille meg på å bli gravid igjen snart....fortsettelse følger :p

Si i fra hva det blir til da ;)
 
Nei, si det! Det kan se ut til at vi prøver på termin i juni... Men jeg føler meg ikke klar, så kan hende det blir avlyst! Men prøver å innstille meg på å bli gravid igjen snart....fortsettelse følger :p

Si i fra hva det blir til da ;)

Spennende da! Om det ikke klaffer fortsetter dere å prøve da selvom det kanskje blir enda en høstbaby om det tar noen måneder eller venter dere til neste år?

Vi har ikke pratet noe om når men sambo snakker også om en til så jeg må vel bare ta det opp så vi kan snakke ordentlig om det faktisk skal bli en til og når... Er ikke sikkert vi har all verdens tid heller...
 
Spennende da! Om det ikke klaffer fortsetter dere å prøve da selvom det kanskje blir enda en høstbaby om det tar noen måneder eller venter dere til neste år?

Vi har ikke pratet noe om når men sambo snakker også om en til så jeg må vel bare ta det opp så vi kan snakke ordentlig om det faktisk skal bli en til og når... Er ikke sikkert vi har all verdens tid heller...

Den foreløpige planen er vel at vi prøver på juni, juli og august, før april, mai, juni, juli etc... Men kjenner jeg meg selv rett så kommer vi trolig til å fortsette med september, oktober osv :p Mye av redselen for å vente ett år er at det ikke klaffer på en stund og hvis vi da bruker lang tid så blir det stor aldersforskjell, men hvis vi begynner nå så har vi i hvertfall ikke dårlig tid :)

Ikke dumt med en prat altså, opplevde selv at mange "følelser" falt på plass. Med det mener jeg at jeg overhodet ikke hadde hatt lyst på en til hvis ikke mannen satt med samme ønske :) Og det begynner sakte, men sikkert å føles riktig. Men har enda en måned på meg til å få alle følelser på plass :p
 
Åååh, kjenner jeg er litt misunnelig på dere som skal sette i gang igjen! Det er så spennende!

Her blir det nok lenge til neste, av ulike årsaker. Skulle på en måte gjerne hatt dem litt tette, men det er noen ting som må falle på plass før jeg kan tenke så langt, gitt.
 
Hehe! Men jeg har to høst barn, har lyst på vår/sommer baby :p Så da blir det trolig nå eller om 1 år, men nå er for tidlig og om 1 år er for sent, blir jo aldri fornøyd!! :p
Her tenker jeg også masse på nr 3! Har selv to høst barn og lyst på vår/sommer baby, men enig i at nå er for tidlig og om ett år er for sent... Hvordan skal man finne ut av det?
Nei, nei, nei, julebaby er det aller beste, dere må da ikke utsette babyen for å få på sommeren? :p Julen med nyfødt er magisk, og så er det deilig sommer når babyen vil ned og krabbe på bakken.:) Egentlig er jeg bare misunnelig på dere som skal få flere, det blir nok bra uansett når det blir. :):)
 
Nei, nei, nei, julebaby er det aller beste, dere må da ikke utsette babyen for å få på sommeren? :p Julen med nyfødt er magisk, og så er det deilig sommer når babyen vil ned og krabbe på bakken.:) Egentlig er jeg bare misunnelig på dere som skal få flere, det blir nok bra uansett når det blir. :):)

Jeg kjenner at jeg er misunnelig på deg som er ferdig, haha :p Jeg er helt enig i at julen med en liten en er utrolig koselig!! Storebror er født i slutten av november og vi hadde en så fin start på barselpermisjonen! Ønsket er vår/sommer, men så får vi se hva det blir til - som du sier, det blir uansett veldig bra :D Å føde på sommeren derimot kan bli interessant, får planlegge hjemmefødsel :p
 
Back
Topp