Såååå babysyk

Er så babysyk! Storkoser meg med lillegutt og nyter dagene med han ! Samtidig vil vi ikke vente for lenge med nestemann + jeg er ekstremt babysyk :-p
Jeg har tenkt at førstemann må få litt mer tid med oss først! Men samtidig så tenker jeg at nr 2 får jo ikke oss foreldre for seg selv på samme måte . Og mtp sjalusi så tror jeg det kan Være ok å få litt tett samt de blir gode lekekamerater som nok vil bli ressurser for hverandre:-) noen andre som er verpesyke her:-D

Det er noe jeg tenker på også ! Var så mye kvalm og hadde mye bekkenplager . Men bekkenet kom seg mye etter fødsel . Det som blir kjedelig , er jo når man blir begrenset . Men om lillegutt er 1 eller 5 år så blir det jo på en måte det samme....
Er ikke så lett heller!

Jeg å vil ha en til, så sluttet med minipillen 1.mai. Men har fortsatt ikke fått tilbake mensen og vil amme til hun er 1år. Så får se hvor lang tid det tar før det klaffer igjen :)

Jeg å vil ha en til, så sluttet med minipillen 1.mai. Men har fortsatt ikke fått tilbake mensen og vil amme til hun er 1år. Så får se hvor lang tid det tar før det klaffer igjen :)
Du får eggløsning før du får mensen, og amming påvirker ikke det, så du kan alt være gravid. ;)

Kommer ikke til å starte med prevensjon her, så det som skjer får skje :) Men enda ikke fått mensen tilbake (ammer enda).
Du kan absolutt få tilbake eggløsning selv om du ammer, så ta folat og vær forberedt. ;)

Veldig lyst på en til, men enda ikke fått mensen tilbake og regner ikke med den kommer før jeg er ferdig å amme. Så blir vel ikke helt enda. Men hadde ikke vært meg imot :D

Du får eggløsning før du får mensen, og ammingen hindrer ikke det. ;)

Du får eggløsning før du får mensen, og ammingen hindrer ikke det. ;)

Jo, jeg vet så håper jo da ;) men mtp at jeg ammer kun om kveld og vi trengte hjelp med eggløsning for å bli gravid første gangen så er vel sannsynligheten svært liten. Men man vet nå aldri :D

Jo, jeg vet så håper jo da ;) men mtp at jeg ammer kun om kveld og vi trengte hjelp med eggløsning for å bli gravid første gangen så er vel sannsynligheten svært liten. Men man vet nå aldri :D

Jeg hadde ikke mensen på over et år etter pilleslutt, og hadde lange, ustabile sykluser uten eggløsning, og måtte ha hjelp jeg også.
Etter jeg fikk tilbake mensen (jeg fødte i mars '15), har syklusene vært mer stabile, og mer jevne.
Jeg vet jo ikke om jeg har eggløsning, da jeg mest sannsynlig aldri har hatt det "av meg selv," men legen sa at kroppen fint kunne få det etter et svangerskap, selv om man ikke har hatt det før. ;)

Du må amme MYE og ofte, pluss et par ganger om natten før det skal påvirke syklusen, og selv da er det ikke garantert at det forsinkes/hindres. ;)

Håper dere får det til!! :D

Jeg hadde ikke mensen på over et år etter pilleslutt, og hadde lange, ustabile sykluser uten eggløsning, og måtte ha hjelp jeg også.
Etter jeg fikk tilbake mensen (jeg fødte i mars '15), har syklusene vært mer stabile, og mer jevne.
Jeg vet jo ikke om jeg har eggløsning, da jeg mest sannsynlig aldri har hatt det "av meg selv," men legen sa at kroppen fint kunne få det etter et svangerskap, selv om man ikke har hatt det før. ;)

Du må amme MYE og ofte, pluss et par ganger om natten før det skal påvirke syklusen, og selv da er det ikke garantert at det forsinkes/hindres. ;)

Håper dere får det til!! :D

Faktisk litt spennende å vite at jeg da kan bli gravid når som helst (gitt at jobben faktisk gjøres da :P) : D

Faktisk litt spennende å vite at jeg da kan bli gravid når som helst (gitt at jobben faktisk gjøres da :p) : D

Hehe, ja, vi ble ihvertfall veldig oppløftet av beskjeden om at kroppen fint kan ordne opp selv på den måten.

Kjør på! ;) ;)

Masse lykke til! :D

Gutten vår er 10 mnd ,snart 11 og jeg kjenner meg klar for en til !
Men stresser litt med at jeg kommer til å bli begrenset på et eller annet tidspunkt,for førstemann! Redd for at jeg ikke kan løfte han osv. Samtidig så kan jeg jo det, bare jeg tenker på hvordan osv . Noen som har fått så tett før ? Og som kan fortelle hvordan det gikk ? :-)

Back
Topp