Nufletufsa
Forumet er livet
Personverninstillinger tror jeg.En ting jeg ikke liker er når jeg tagger noen i et bilde, så får deres venner se bildet. Hvordan får jeg fikset d??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Personverninstillinger tror jeg.En ting jeg ikke liker er når jeg tagger noen i et bilde, så får deres venner se bildet. Hvordan får jeg fikset d??
Personverninstillinger tror jeg.
Ja, du får lete litt, jeg er ikke helt sikker på akkurat hvor i personverninstillingeneD må jeg finne ut av asap!
Ja, du får lete litt, jeg er ikke helt sikker på akkurat hvor i personverninstillingene![]()
Keep me updatedSjekker nå!!
D går tydeligvis ikkeKeep me updated![]()
Vet ikke dessverre..D går tydeligvis ikke
Leter og leter og leter!! Må jeg slutte å tagge folk da eller??
Hvis du sjekker 'Privacy' så er det en fane om 'who can see the stuff I post' (eller noe I den duren) - mener du skal kunne velge only friends (I stedet for friends of friends)?D går tydeligvis ikke
Leter og leter og leter!! Må jeg slutte å tagge folk da eller??
Mente det skulle gå anHvis du sjekker 'Privacy' så er det en fane om 'who can see the stuff I post' (eller noe I den duren) - mener du skal kunne velge only friends (I stedet for friends of friends)?
Hvis du sjekker 'Privacy' så er det en fane om 'who can see the stuff I post' (eller noe I den duren) - mener du skal kunne velge only friends (I stedet for friends of friends)?
Sinnsykt nysgjerrige!En gang i mnd kanskje![]()
Sletter folk jeg ikke har møtt på mange år, folk jeg ikke hadde stoppet for å snakke med![]()
Sletter ikke familie da, uansett hvor lang tid vi ikke prater![]()
Utrolig hvor mange som prøver å legge til igjen og igjen! Folk er nysgjerrige!
Når du legg ut eit bilde så kan du i alle fall krysse vekk venners vennerGår d fra appen tro? Tester på nytt!
Tenker det sammeSletter de jeg ikke ville stoppet og pratet med om jeg møtte dem på gata.