Rydde opp i venner på Facebook og lignende

En ting jeg ikke liker er når jeg tagger noen i et bilde, så får deres venner se bildet. Hvordan får jeg fikset d??
Personverninstillinger tror jeg.

Burde ha ryddet opp litt hvis ikke tenker jeg å lage grupper og velge hvem du deler hva med:)

Tar en runde en gang I året - fjerner stort sett de jeg ikke kan huske hvorfor jeg har lagt til.

Er heller opptatt av å sorterer folk i grupper - så velger jeg selv hvilke grupper jeg vil skal kunne se bilder/poster utfra hva det gjelder

Har kutta ned, sakte men sikkert, fra over 500 til rundt 120. De som er igjen er familie/slektninger, venner og naboer og en del tidligere klassekamerater som jeg har sporadisk kontakt med. Slettet folk jeg ikke ville snakket med om jeg møtte dem, folk som fyller feeden min med dritt (blant annet en del som er fryktelig opptatt av å vise verden hvor perfekte, lykkelige liv de har når jeg vet det er stikk motsatt) og i det hele tatt folk som jeg ikke har interesse av at skal se det jeg legger ut :-)

D går tydeligvis ikke :(
Leter og leter og leter!! Må jeg slutte å tagge folk da eller??
Hvis du sjekker 'Privacy' så er det en fane om 'who can see the stuff I post' (eller noe I den duren) - mener du skal kunne velge only friends (I stedet for friends of friends)?

Hvis du sjekker 'Privacy' så er det en fane om 'who can see the stuff I post' (eller noe I den duren) - mener du skal kunne velge only friends (I stedet for friends of friends)?
Mente det skulle gå an:)

En gang i mnd kanskje :)
Sletter folk jeg ikke har møtt på mange år, folk jeg ikke hadde stoppet for å snakke med :)
Sletter ikke familie da, uansett hvor lang tid vi ikke prater :p

Utrolig hvor mange som prøver å legge til igjen og igjen! Folk er nysgjerrige!

En gang i mnd kanskje :)
Sletter folk jeg ikke har møtt på mange år, folk jeg ikke hadde stoppet for å snakke med :)
Sletter ikke familie da, uansett hvor lang tid vi ikke prater :p

Utrolig hvor mange som prøver å legge til igjen og igjen! Folk er nysgjerrige!
Sinnsykt nysgjerrige!

Jeg slettet over 500 stykk for et par år siden.. slettet alle eg enten ikke var venner med eller ikke hadde snakket med på lenge/noen gang. I tillegg til bekjente ble slettet.

Slettet litt over 100 stk på vennelisten før vi annonserte at vi skal ha baby. Mennesker jeg ikke snakke med i det hele tatt, og som jeg ikke hilser på når jeg møter trenger jeg ikke ha på listen min. Og folk jeg vet at bare er venn med meg fordi de ønsker å snoke blir slettet med engang

Jeg har alltid vært ganske kritisk til hvem jeg har lagt til. Nå ligger det forespørsler fra noen kollegaer samt en ex, som jeg ikke føler for å dele livet mitt med. Exen blir aldri tatt inn i varmen. Kollegaene blir kanskje etter hvert. Men da satt på bekjent-lista mi.
Jeg sorterer hvem som får se hva hos meg. De aller fleste statusoppdateringer og bilder jeg legger ut deles bare med venner. Dermed slipper jeg kleine situasjoner med kollegaer etc som oppdager at jeg har sletta de.

Back
Topp